LEO’S FØRSTE JUL

Det nærmer seg virkelig med stormskritt nå! Leo sin første jul ♥

Klærne er handlet inn, gavene er ferdig kjøpt, julepynten er i hus, så nå mangler vi kun juletre som skal stå her hjemme som skal inn i stuen vår neste uke! Vi drar avgårde til Gjøvik den 22 eller 23, alt ettersom om Fredrik skal være med eller ikke. 

Leo skjønner naturligvis ikke så mye av alt som skjer når han enda er så liten, men en ting er imidlertid helt sikkert: Han er veldig nysgjerrig på alle juletingene. Jeg finner han stadig vekk liggende under spisebordet vårt med en julegave han tygger litt på. Blant annet. 

Var har, som nevnt her på bloggen, vært en del på kjøpesenter i det siste, og når julemusikken er på i bakgrunnen og han ser på alle kransene og julepynten som står i butikkene, så sitter han og stirrer med store øyne på alt sammen. Han blir helt stille og jeg har flere ganger trodd at han har sovnet i vognen, når han egentlig bare sitter helt overveldet av alt. Før han smiler og ler litt, da.

Jeg gleder meg sånn til vår første juleaften sammen! ♥ 

10 kommentarer
    1. Juletiden er så utrolig fin, spesielt når man har barn. Leo er jo ikke så stor nå i sin første jul, men det kommer til og bli en kjempe fin dag for dere alle. Jeg husker Marius sin første jul også og da var han 10 måneder gammel, og jeg så hvor mye han koste seg allerede da, enda han viste jo ikke så mye av det som skjedde. Jula er rett og slett magisk med de små!

    2. Om han ikke får med seg så mye denne gangen har han fortsatt mange julafner i framtiden! Barn gjør jula bedre syns æ, de blir så glade å spente at d smitte på voksne 😀

    3. Er nok utrolig spennende for han! Du er en så god mot at jeg blir overveldet. Håper du får en strålende jul sammen med dine kjære, det fortjener du Jessica!<3

    4. Åå, gleder meg så til jul 🙂 Blir jo første julen her og! Mormoren syntes nok det er stas, for her har lille fått egen pakkekalender, haha.

    5. Du har en så utrolig fin og spennende blogg. Så glad for at du skriver <3
      Håper dere får en fantastisk jul.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg