MIN STØRSTE GLEDE

Jeg ser bort på den lille kroppen som sitter på fanget til Fredrik. Han har fått så mye hår! Og jeg synes fortsatt det er like rart at det ikke er like mørkt som mitt. 

Han hoster litt før pappa trøster han og stryker på ham. Plutselig får han øye på en colaflaske som han griper fatt i og slår rundt seg med, akkurat som han skjønner nøyaktig hva han holder med på. Jeg sier navnet hans, og han snur seg nesten i samme nanosekund som jeg avslutter. Han kaster fra seg flasken og reiser seg opp i sofaen, før han smiler det største skjeve smilet jeg har sett i løpet av mine 17 år. 

Jeg lurer på hva han tenker når han hører at jeg sier navnet hans. Mat? Glede? At han er lei av at jeg snakker til han og at han egentlig bare vil leke med colaflasken sin i fred?

Tenker han noen ganger at han er glad i meg? Kan han i det hele tatt tenke det? Han ser opp på meg med de blå øynene sine. Hvordan i alle dager har jeg fått en så nydelig baby? 

Nå vil han ned på gulvet og det skal skje pronto. Leo har ingen tid å miste, og når han først bestemmer seg for noe skal det skje med en gang. Helst i går. Han fyker bortover på gulvet og jeg rekker ikke å blunke før han er ute av synet. Jeg hører “dada” fra naborommet og skjønner plutselig fort hvor han er hen. Liggende på badegulvet med en sokk i munnen, ja. Lurer på om det finnes en eneste ting i verden den babyen ikke har smakt på.

Nei, jeg runder av her før dette blir fryktelig så klissete. Men vi har hatt en strålende dag og kost oss masse. En skikkelig familielørdag! Håper dere har hatt det samme, familie betyr alt. ♥

Her på dette bildet kom virkelig øynene hans frem, og de har han i hvert fall fra mammaen sin! Selv om han prikk lik pappaen sin ellers, hehe!

11 kommentarer
    1. du er så sykt nydelig! har fulgt bloggen din fra du fikk lille Leo, og husker at du så veldig sliten ut, men at du fortsatt hadde de sterke meningene dine. Nå ser du så sykt fresh ut, og jeg håper at du har det like bra på innsiden som du ser ut på utsiden- gurl you look smashing! Jeg pleier egentlig aldri å kommentere på blogger, men har scrollet nedover i arkivet en stund og kunne rett og slett ikke la være. Det er forferdelig trist med det som har skjedd med tanke på forholdet, men du skal vite at du er inspirerende og fantastisk! Aldri slutt å tro det. Også har du virkelig blitt en hot sexy mama, haha!

    2. Ingvild K: Åh, denne kommentaren gjorde virkelig dagen min! Tusen takk skal du ha!

      Ja, jeg har det veldig godt på innsiden nå også. Kanskje det er det dere ser? Er veldig glad for tiden og håper jeg utstråler det.

      Og takk for alle fine ord. Betyr så masse!!

      Stor klem <3 Håper helgen din har vært helt super.

    3. En setning holder og det er at Leo er helt fantastisk nydelig og har den beste moren han kunne hatt!!!

    4. Hei! Leo blir jo bare skjønnere og skjønnere jo større han blir! Skjønner veldig godt at du er stolt over sønnen din 🙂 Du som er ung mor og blogger, hva tenker du om å opprette Instagram-konto for barna sine?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg