ALENEKVELD MED LEO

 Hei alle!

Enda en innedag i dag, men sånn er det når lillemann enda ikke er heeelt frisk. Kommer ikke til å risikere at han plutselig blir verre igjen, det er det siste jeg vil!

Akkurat nå sitter jeg i senga på soverommet mens Leo sitter ved garderobeskapet med speil og slår på og ler av sitt eget speilbilde. Vet ikke heelt hvordan jeg skal tolke det, men han har det i hvert fall bra og er blid og fornøyd. Tror det er umulig å bli mer glad enn det Leo er!

Vi har spist biffmiddag i dag og ellers ligget en del på sofaen. Jeg har også startet å rydde igjennom skikkelig her hjemme, så derfor er det ganske rotete i stuen nå! Det ser dere kanskje i bakgrunnen på det ene bildet, haha. Uansett, det har jo vært første søndagen i advent i dag og julereklamene har for alvor begynt å gå på tv, så jeg kjenner at jeg gleder meg utrolig mye til jul! Gleder meg utrolig mye til neste år også, for da skjønner Leo litt mer av hva som foregår (forhåpentligvis?)

Nå dro Fredrik for litt over en time siden, så derfor er det bare Leo og meg i kveld også. Men det blir koselig, vi har planer om å leke og kose. Vi gleder oss masse til ny uke i morgen! Bestemoren til Leo ville komme på besøk til uken også, så det tenker jeg blir bra ♥

Klem

10 kommentarer
    1. Så koselig da!❤️ Og så herlig at Leo koser seg selv om han er syk, god bedring til han!❤️❤️ Klem fra en stor fan!💗

    2. Hei ☺
      Sovner Leo av seg selv når du legger han i krybben for natta,eller må du hjelpe han i søvn?
      Jeg har en datter på 6mnd. Hun nekter å sove uten at jeg holder henne til hun sovner, som kan ta veldig lang tid. ..og så må jeg legge henne forsiktig ned i krypten uten å vekke henne. ..veldig slitsomt å gjøre dette hver kveld. .så lurte på om du hadde noen tips 😆
      Og hvordan et soverutinene til Leo,har du noen tips på det?
      Det virker som du et veldig flink med søte Leo 😆

    3. Denne kommentaren passer ikke så godt til dette innlegget, men tenkte at det kanskje var større sjangs for at du svarer om jeg spurte her.
      Jeg fødte i oktober, å har noen kilo for mye. Føler meg ukonfertabel uten klær, jeg er ikke spesielt stor, men føler meg stygg fordi jeg ta på meg 20kg unger svangerskapet..
      I hvert fall, vet at du ikke er noen treningsekspert, men hva gjorde du for å få en freshere kropp etter svangerskapet? Jogga ute? Styrketrening i stua? Hva gjorde du med kostholdet? Blir veldig glad om du varer på dette! For jeg trenger å få tilbake litt selvtillit, er ganske langt nede pga kroppen min nå.. Å det er så synd, for det er ikke så mye som skal til!
      Om det er flere enn meg som lurer så kunne du kanskje skrevet et innlegg om det?
      I så fall, du ser kjempe fin ut! Håper du svarer
      Ha en fin dag <3

    4. Hei til deg med datter på 6 mnd. Har selv en datter på syv som tullet mye om natten og kvelden. Fant ut at hun ikke måtte sove etter senest kl. 16. Når hun kom inn i den rutinen ble alt mye lettere. Nå starter hun dagen kl. Syv og har første hvil 08.30-10. Lur i vognen fra 12-15. Og legger seg på ett blunk om kvelden kl. 19. Så herlig og endelig få rutiner på plass. Det var det som skulle til for vår del. Hun er ofte trætt allerede kl 18, men vi prøver å holde hun våken til 19. Legger vi hun for tidlig, så står hun opp etter ett par timer om kvelden.

    5. Til deg med datter seks mnd. Kanskje dere kan prøve å utsette leggingen med en time. Istedenfor f.eks syv så åtte. Om hun er vanskelig å legge så kan det være at hun ikke er tøtt nok. Min baby må i alle fall være våken 4 timer før leggingen for natten.

    6. Emmely: Hei kjære du!

      Husk at du fødte sist måned! Nyt tiden med din lille og ikke stress med treningen og kostholdet, denne tiden med din lille får du aldri igjen -treningen kan du alltids ta igjen! Men dette er selvfølgelig noe du velger helt selv 🙂

      Det du kan begynne å tenke på allerede nå er hva du spiser. Det har gjort veldig mye i mitt tilfelle. Det er fryktelig mange skjulte kalorier i diverse mat og drikkevarer. Det å kutte sukker, og spise mye grønnsaker har gjort mye! Null hvitt brød, potetgull, skikkelig fet mat, og mye hjemmelaget mat så jeg har hatt full kontroll på hva jeg spiser. Men jeg har likevel hatt noen dager innimellom hvor jeg har spist hva jeg har ønsket (i moderate mengder) dette har hjulpet meg å fortsette å holde meg motivert.

      Ellers har jeg holdt på med mye hjemmetrening og jogging ute. Med størst fokus på å trene mage/rumpe. Massevis av øvelser på youtube og internett generelt om man bare søker litt 🙂

      Om dette er noe mange ønsker å høre mer om kan jeg helt sikkert skrive et innlegg om det etter hvert!

      Tusen takk for at du synes det! Ha en fin dag du også <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg