TIL MIN LILLE…

Tøffelsko i ull ♥ Kosedress i mykt stoff med ører ♥ koseteppe/klut ♥ Ny uro ♥

Jeg eelsker den nye uroen jeg har kjøpt til Leo! I dag har vi vært og småshoppet en del han trengte nå til vinteren, nå mangler vi bare noen skikkelig votter og en skikkelig vinterdress. Ja, samt en del nye bodyer, ettersom han vokser ut av de fortere enn jeg rekker å skrive et blogginnlegg ferdig.

Vi startet dagen med å bade han, det var koselig og vi hørte på musikk i bakgrunnen. Etter hvert pakket jeg ham inn i et godt pledd og så la vi oss under dynen i senga for å se på favorittmusikken hans på youtube fra en amerikansk barneserie. Dagen har gått i ett og jeg lyver faktisk ikke når jeg sier at jeg føler tiden løper helt fra meg!

Vi har i tillegg funnet juleantrekket til Leo, og dere… Gled dere. Det er så fantastisk fint! Skal legge det ut før jul slik at dere som har gutter der ute kanskje kan bli litt inspirert? Jeg er hvert fall strålende fornøyd, og jeg er sikker på at dere kommer til å like det minst like mye som det jeg gjør!

Stor klem

18 kommentarer
    1. Emilie: Hei!

      Så lenge man ikke gjør det hver dag så må vel det gå greit? Jeg mener, det skal ganske mye til å få skjermet barn for alle skjermer 24/7 uansett?

      Kall meg gjerne gærn, men av og til setter vi oss og ser litt på favorittsangene hans på youtube ettersom han liker det så godt. Men om dette virkelig er forferdelig skadelig så håper jeg noen sier i fra i kommentarfeltet

      God klem

    2. Emilie: hvorfor skulle ikke det være bra? Er ikke slik at Jessica lar Leo se på det i timevis!! Er det mulig å la være å se det negative i alt eller?!
      Gleder meg til å se juleantrekket til Leo😊

    3. Her er uro helt uinteressant, med mindre det er musikk 🙂 Har en “gåstol” lignende greie (ligner mer på en rullator) med masse musikk og da står hun og danser 😀 tipstips til jul haha!

    4. Tea: Så herlig!! haha 🙂 Et veldig godt tips! Gåstol har vi savnet litt her faktisk, så har unyttet det når vi har vært på besøk hos noen som har!

      Leo har en uro med musikk også, men den liker han uansett best å tygge på! Haha 🙂

      Klem

    5. Så koselig dag! Gleder meg masse til å se Leo sitt juleantrekk! Han blir nok dødsskjønn❤️

    6. Latterlig å skal skjerme dem fra alt. I dagens samfunn, med all den teknologien som e i fremmarsj og som allerede e, så e det svært vanskelig å skjerme dem fra det til evig tid! Dessverre🙈 sku gjerne vokst opp på 50tallet når tv ikke va tenkt på engang🙊🙊 Ka hete favorittmusikken hannes, fra kordan serie?☺️

    7. Kjenner jeg blir litt små forbanna når folk kommenterer slik som ” hvor bra er det egentlig for han ser på tv/data”
      I følge dagens samfunn skal barn skjermes mot alt! Å alika vell klager man over at dagens barn blir latere å latere..
      I alle fall når jeg var liten sto både tv, radio og andre elektriske artikler på 24/7 omtrent, men kan faktisk med hånden på hjertet si at jeg ikke har tatt noen skade av det!
      La barn være barn, klart ser man som foreldrer at tv,data osv ødelegger Even til barn å leke helt klart da bør det begrenses men det vill ikke si at barn skal skjermes fra det!
      Tvn har stått på fra dag en fra lillemor kom til for 3år siden, å vet dere hva, hun leker å styrer på like mye som alle andre på hennes alder
      Stå på Jessica 😊 kun du som kjenner ditt barn å hans behov 😊

    8. Den var jo dekorativ da. Ellers trodde jeg uro var for de helt minste, mine små mistet ivertfall interessen av å ligge å “glane” så fort de snudde seg fra rygg til mage…

    9. Så fin 😀 husk at gåstol ikke er anbefalt, ville heller brukt gåbil eller noe annet han kan holde i. Finner nok en del om der om du googler litt
      Håper du får en super dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg