DET BLE VANSKELIGERE ENN JEG TRODDE!

Hei alle sammen!

Vi har hatt barnefri i natt og det for første gang på lenge, og jeg hadde aldri trodd at jeg kom til å savne Leo så mye. Gråt faktisk litt fordi han var så savnet, haha! Men vet at han har hatt det kjempefint, og så er det nok veldig sunt for Fredrik og meg og ha litt fri på natten slik at vi slipper litt nattevåk og uro, for la oss være ærlige: Det er jo fantastisk deilig å kunne sove natten gjennom uten å bli vekt flere ganger. Det blir jo faktisk rene luksusen etter hvert når man ikke er vant til det i det hele tatt! Men det ble likevel mye vanskeligere enn hva jeg trodde, det er så innmari godt å sove inntil Leo og å våkne opp med han! Han er så uskyldig og nydelig der han ligger og sover og jeg elsker og bare ligge å se på han med det trøtte sminkefrie trynet mitt.

Leo kom hjem nå for 5 minutter siden, og det var så godt å se ham igjen! Jeg er ikke så veldig opplagt, men vi skal likevel ha en skikkelig kose-lørdag. For nå er det jo endelig lørdag igjen (Jeg synes egentlig ukene går veldig fort nå!), og jeg tror det blir en koselig kveld med familien min. Fredrik og jeg har tidligere spist en nydelig hjemmelaget kyllinggryte vi lagde sammen, og skal nok en tur på butikken etterpå alle sammen for å kjøpe inn litt godt til i kveld.

Har prøvd å ta til meg å smile på bilder nå, hater det selv men hva gjør man vel ikke for snille lesere ♥

Såå blid for å endelig ha kommet hjem til pappa og mamma!

Beklager for et svært dårlig utvalg av bilder, kameraladeren har sporløst forsvunnet igjen og jeg skal kjøpe med batterier på ekstrakameraet mitt når vi drar ut etterpå, da blir ikke utvalget like skuffende senere i dag og frem til jeg finner kameraladeren.

Fredrik tenkte forresten å gjesteblogge litt senere i dag! Vet jo at mange av dere liker det kjempegodt, og nå hadde han faktisk lyst også, hehe 🙂 Hva vil dere at han skal skrive om?

God klem

7 kommentarer
    1. Hei kjære Jessica!
      Eg følger så mye med på bloggen din, og eg ville bare si at eg synst du er en fantastisk flott mamma! Eg vart sjøl gravid som 18 og har nå en unge som er 2 mnd eldre enn deg! og eg synst det er så fantastisk å lese om deres hverdag! Du virka som en utrulig god mor, og Leo er bare helt utrulig skjønn!
      Eg hadde barnefri sist helg, og det er så utrulig vondt og godt på samme tid! man vet jo at barna har det helt fint, men det er alikavell litt tungt å la di få være vekke! Eg hata og elska den tiden eg har barnefri! Det er jo så godt å få litt fri fra mammarollen og faktisk kunne gjør noen ting for seg sjøl, men samtidig er det så tungt å være uten! haha
      Du virka så utrulig mye lykkeligere på di siste innleggene nå, det virker som at du og fredrik har det kjempe bra, og det er så godt å se!! <3 Eg heier på dere!
      Stor klem fra meg!

    2. Du har så pent smil!! 🙂
      Vel fortjent med barnefri natt, det har dere godt av alle tre. Ha en fin lørdag 🙂

    3. Hei:-) vil bare si du virker som en utrolig god mamma for skjønne Leo! Han må jo ha noen fantastiske foreldre ,slik han stråler av lykke:-)
      Forstår godt at det kan nok være tungt når Leo er borte, dere er gode. Håper allikevel du og Fredrik koste dere masse!
      Fredrik kan jo gjerne blogge om, eller skrive noen funfacts om deg, Leo og han:-) “familie funfacts” hehe det er alltid morsomt:-) klem! Ha en god kveld.

    4. God søndag vakre deg Jessica
      Kjempe kjekt å følge med på bloggen din og håper alt står bare bra til med dere 3
      Lykke til så mye med alt 😃💐

    5. Leser du bloggen til mammatilmichelle? I dag delte ho at ho var gravid igjen med 3.mann og 3.far. Ville bare tipse i tilfelle du går gjennom denne perioden pga svangerskap, kan vere godt at andre har det “likt”, selv om du ikkje har tre barn eller tre fedre :p

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg