JEG VIL IKKE SKUFFE DERE, MEN..

Jeg føler virkelig jeg har skuffet dere de siste dagene.. Og jeg lover å gjøre det opp for dere! Fremover på bloggen skal jeg virkelig gi 100% og jeg gleder meg til å dele alle ideer og tanker jeg har for fremtiden! Er sååå mye gøy, og jeg er helt sikker på at dere kommer til å elske det! 

Nå rundt juletider kommer jeg til å planlegge alt vi skal ha av de aller siste møblene til leiligheten, da jeg garantert (og merk mine ord) kommer til å legge ut house-tour filmen i januar. Fredrik sin spørsmålsrunde kommer i løpet av dagen, jeg har nettopp snakket med ham om det. Og det blir også bedre bilder og mer varierte innlegg på bloggen fremover! Det har bare vært en fryktelig stressende uke med alt til jul og i tillegg den vonde episoden med Leo som virkelig har tært på både krefter, energi og tanker. Jeg setter virkelig pris på at dere er forståelsefulle med meg akkurat i denne perioden..

Dette skrev jeg egentlig i et litt mer utdypende innlegg i går, jeg trodde jeg hadde trykket på “Lagre og publiser”, men istedenfor hadde jeg trykket på “Lagre som utkast” og dermed ble ikke innlegget postet -og heller ingen blogging i går! Det var utrolig morsomt å se hvor mange som er innom likevel, og jeg lover at jeg ikke skal skuffe dere fremover! 

Når jeg først er innom… Leo sover enda hos oss (i egen seng, riktig nok) og nå har jeg ordnet det litt ekstra koselig med litt nytt ♥

 

Noen kjenner kanskje igjen gnagemerker på sengekanten? Haha, Leo gir seg aldri med det!

Dessuten har jeg sett på en super vognpose som jeg vurderer sterkt å kjøpe til ham nå som det virkelig begynner å bli kaldt ute! Skal innom barnas hus på tirsdag eller mandag for å kjøpe julegave til Leo også og kan nesten ikke vente til å vise dere. (Vi har nemlig fått beskjed om at noen andre skulle kjøpe det som vi egentlig tenkte å kjøpe til ham i julegave!)

Gleder meg til uken! Nå skal jeg ha lunsj før jeg svimer av her, men følg med utover dagen så kommer svarene fra Fredrik! 

Klem

17 kommentarer
    1. Er dere sammen igjen eller er det riktig som flere tror at det er en bløff? Hvorfor kjøpe mer møbler til ei leilighet dere skal flytte fra?????

    2. Sover sammen med OSS? Er dere kjærester eller ikke? Litt forvirrende. Du sa jo dere sov på hvert deres rom for litt siden.

    3. Anonym: Som jeg også har skrevet her flere ganger så skal vi bo sammen en god stund til. Dessuten må jeg ha møbler når jeg eventuelt flytter uansett…

      Klem

    4. så nydelig en sønn du har Jessica! 🙂 du har mye å være stolt over, jeg har fulgt bloggen din siden dag 1 å jeg elsker den, jeg følger med på den hele tiden å gleder meg til å lese alle innleggene dine <3 er det sånn att dere skal bo sammen en stund eller skal dere flytte snart? blir det noe mer av du å Fredrik? 🙂 klem 🙂

    5. nvg: Hei du! Tusen takk for det, er så stolt over lillegullet mitt.
      Så utrolig herlig å høre! Setter så utrolig stor pris på dere som har fulgt meg fra dag 1!

      Vi er ikke kjærester men har bestemt oss for å bo sammen. Vi vil ikke flytte med en gang. Det er fryktelig komplisert.. Jeg kan ikke se inn i fremtiden og fortelle hva som skal skje, men vi skal bo sammen i hvert fall en stund til.

      Jeg håper jo selvfølgelig at dette løser seg… Det ville selvsagt vært det beste.

      Klem <3

    6. Tror dere gjør dette for oppmerksomheten det gir deg….. Ser ikke bare en dyne i senga og du skrev at Fredrik ikke våknet av klokka når dere skulle vekke Leo😄 klart du får lesere på dette, men tror det er mange der ute som ikke tror på deg😄

    7. Klart vi har forståelse for at det blir travelt for deg også! Jula er stressende for de fleste, og når man da har en liten en for første gang, og en så utrivelig opplevelse midt oppi det hele, kan man ikke forvente at du skal levere 100%. Når det er sagt, ser jeg frem til flere innlegg etterhvert, du skriver utrolig bra og jeg elsker å følge med på bloggen din! God jul til deg og dine 🙂

    8. Anonym: Kun en dyne i senga! 🙂 Det ser man helt tydelig. Dessuten er fredriks dyne hvit og ligger i stuen her, så du kan umulig se flere 🙂

      Jeg er faktisk helt villig til å donere alle pengene jeg har tjent dagene jeg har skrevet om bruddet, om dere vil? Kan det kanskje bevise at jeg ikke gjør dette for penger eller klikk? Kunne lagt ut bilde av at jeg har donert, men vil helst ikke dele summen da jeg ikke ønsker at noen skal kunne regne seg til hva jeg tjener fordi jeg føler det er rimelig privat. Høres det greit ut? Gi meg beskjed! Er villig til å gjøre alt for å bevise at vi ikke er sammen.

      🙂

      Klem

    9. Første gang jeg skriver innpå her, men har fulgt bloggen din ei stund no.
      Kjenner jeg daglig blir rystet over all hetsen du får. Daglig må du forsvare dine handlinger, utseende og nå diskutere og argumentere om dere er kjærester eller ei. Jeg sier bare en ting til dere kverulanter innpå her: skjerp dere!!
      Slik jeg leser bloggen din er du ei fantastisk flott mamma som lar gutten deres få ha begge foreldre ilag selv om dere ikke er kjærester , og ingen kan vite om dere finner tilbake til hverandre . Dette er ikke noe noen har med å gjøre… Slutt å følge bloggen om dere kun har sure kommentarer og misunnelse å komme med. Ho trenger ikke stå til ansvar for noen andre enn din egen lille kjernefamilie!!! Ønsker dere alle ei fredfull jul og nyt hvert minutt av småbarnstida, ikke bruk tid på å forsvare deg hele tiden, heller ignorere de stygge kommentarene.
      Klem

    10. Du trenger ikke bevise noe som helst Jessica. Hvis folk ikke vil tro deg på ditt ord så er de deres problem og det er bare å skite i. Du trenger ikke å stå til ansvar ovenfor leserne dine. Og forresten, vi som leser trofast tåler at du blir borte en dag av og til:)

    11. Hei eg vil anbefale deg å kjøpe sengekantbeskytter, slik du beskytter tenna når leo biter på dei. Det er sann plastting so ein setter opp på sengekanten . Det gjorde eg med min gutt.. Gjorde det mykje betre for tenna og han slutta etter kvart 🙂

    12. Jeg kjøpte sånn plastikktopp til å sette på sprinkelseng på ikea. helt genialt for de små gnager på alt☺️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg