DENNE UKENS…

MEST LESTE INNLEGG:

“Det verste som kunne skje” innlegget om den grusomme hendelsen som hendte på onsdag med Leo. Jeg er veldig glad jeg skrev innlegget og fikk minnet alle som leser bloggen min at man må være forsiktig når man har de små ute nå! Gud, så glatt det var.. Over 15’000 norske lesere, så det er ingen tvil om at mange fikk med seg påminnelsen min – noe jeg er fryktelig glad for. Jeg unner ikke min verste fiende å oppleve noe lignende!

Les innlegget ved å klikke HER!

Tøffe gutten min! Veldig hoven på dette bildet, hevelsen er nå helt nede og det eneste som mangler er tre tenner nede i munnen hans. Det gikk bra♥

 

BESTE INNKJØP:

 

Julegaven til Fredrik er jeg sinnssykt fornøyd med i år, og håper han liker den! Jeg så til og med at Leo hadde kjøpt to gaver til ham også, lurer på hva Leo har funnet til han 😉

(Og nei, vi er fortsatt ikke sammen selv om vi kjøper julegave til hverandre..)

Og selvfølgelig den nye, deilige vinterjakken til Leo som bare er helt skjønn! Han måtte selvfølgelig ha matchende ullgenser! Elsker den, faktisk. 

 

HØYDEPUNKT:

At jeg fant igjen den gamle yndlingsgenseren min! Gud, så herlig. Den har ligget hos kusina mi i over 2 (!) år! Gjett om jeg var helt i lykkerus for å se den da. I tillegg har vi hatt en koselig uke her hjemme med julefilmer, godis, god mat, og julegaver. Elsker førjulstiden! Vi har faktisk akkurat sett Alene hjemme 2 og det hjalp definitivt på julestemningen. Bare 4 dager igjen!

 

CRAVING:

 

Rosa hodeskaller!!! Herregud så godt. Mitt nye favoritt godteri ♥ Til og med Fredrik likte disse skikkelig godt, altså. 

TANKE:

Etter episoden med Leo som slo seg har jeg virkelig klemt han ekstra godt hver eneste dag. Man får liksom en skikkelig påminnelse om at ingen dag er en selvfølge og at man alltid må ta vare på menneskene som står deg nærmest. Jeg tror det er bra for alle å få en oppvåkning av og til der man blir minnet på det.

Jeg fikk kjent ekstra godt på hvor takknemlig jeg er for at alt er bra med oss også. På en eller annen rar måte var det egentlig godt å kjenne på det i ettertid.

Ta vare på hverandre i julen ♥

10 kommentarer
    1. Åååh! Er selv gal etter rosa hodeskaller og de rosa rekene på europeiske (samme smak), klarer ikke annet godteri enn det haha;p
      Ha en fin ny uke <3

    2. Anonym: Men i alle dager! Nå må du vær så snill å høre på hva jeg har skrevet tidligere! Jeg har ca nøyaktig mange lesere hver dag, men NIVÅET blant de andre bloggerne forandrer seg! 🙂 Jeg har ligget på topp ti de siste 10 dagene sett bort i fra to ganger, og vet du hva? Jeg har ikke blogget i et år enda en gang! Gjett om det er bra 😀 gleder meg til å se hvor jeg ligger om ett år!

      Stor klem til deg <3

    3. Heldigvis har du oss faste lesere som elsker bloggen din! Du er beundringsverdig. Jeg unner de menneskene som kjenner deg, fordi du virker som en fantastisk jente og mor! Stå på Jessica!<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg