JULEBESØK

Gjett hvem babyen på bildet er da? 🙂

Åh! God lille julaften til dere alle ♥

Vi har nesten akkurat kommet hjem fra det årlige julebesøket hos oldemoren min, altså tipp-oldemoren til Leo! Hun er hele 98 år gammel, så vi er heldige som enda har henne med oss. Og hun er heldig som har fått oppleve å bli tipp-oldemor, for det er jo stort!

Vi fikk vist hvor flink og stor Leo har blitt, og oldemor skulle nesten tro at Leo var over ett år så rask og “med” som han er! Utrolig godt å høre at flere ser hvor fantastisk flink han er. Han er jo litt skeptisk til nye mennesker om dagen, men han satt gjerne litt på fanget hennes og kikket rundt seg. 

Senere dro vi til farmoren og farfaren min, altså oldeforeldrene til Leo! Det blir jo en stund mellom hver gang de ser Leo ettersom de faktisk bor på toten, men jeg vet at de setter veldig stor pris på at de får møtt Leo, så vi prøver selvfølgelig å komme oss dit så ofte vi kan!

Det har med andre ord blitt mye besøk i dag og mange fine stunder med familie! Leo har nok storkost seg, og er nok sliten stakkar. Han sovnet i bilen på vei hjem, så nå tar han seg en liten lur!

Synes det er helt vilt at det er juleaften allerede i morgen, håper dere gleder dere like mye som vi gjør!! ♥

Og ta deg tid til å besøke gamle besteforeldre eller andre du ikke ser så ofte. Plutselig kommer det en jul hvor man ikke har muligheten lenger.

God klem til dere!

 

4 kommentarer
    1. Hei fine deg 🙂 Jeg ønsker bare å fortelle deg at jeg elsker bloggen og synes du skriver veldig gode og meningsfylle innlegg, det er nemlig ikke alle som gjør det! Så tommel opp til deg. Håper du får en fin jul sammen med venner og familie, for det fortjener du virkelig! Og helt til slutt vil jeg ønske deg et godt nytt år, så gleder jeg meg til å følge deg gjennom 2016 også <3

    2. Sååå fine bilder! Men, lurte på om du kunne begynne å legge ut mer videor av Leo på bloggen og snapchat ?:-)

    3. :): Hei! Tuusen takk!

      Har ikke hatt mobil på nesten en måned nå, så nå fremover kommer det oppdateringer flere ganger per dag!! Håper dere vil følge med 🙂

      @MAMMASOM16 på alle sosiale medier 🙂

      klem!!

    4. Ååh, så koselig <3 L har en tippoldefar på 83 år som tror hun er mye eldre enn det hun er. Tror hun kan gå, drikke av glass osv, haha. Er søte da 🙂
      God jul til deg og dine!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg