LEO ER 9 MÅNEDER GAMMEL!

Herregud, på selveste lillejulaften også! I dag er han 9 måneder gammel og nå har han vært ute i den «virkelige» verden like lenge som han var i magen min. 

Det føles ikke ut som om det var lenge siden jeg stolt fortalte dere at Leo hadde begynt å krype, og det er jo faktisk ikke lenge siden heller. Nå går han rundt bordet med kun det som støtte, og noen ganger står han med kun en arm han støtter seg på også. Det er ikke lenge til han GÅR! På sine egne to, små ben.

Kan dere fatte hvor vanskelig det er for meg å forstå at han snart skal gå på egenhånd, når det føles ut som det var for kun et par måneder siden vi endelig fikk møte han for første gang. At jeg satt på sykehuset og ventet på å bli trillet inn på operasjonsstuen. Den lille babyen min skal ikke bli båret rundt lenger, men vil heller gå selv! Og gjøre alt selv. Alt fra å holde flasken sin selv, til å hente ting selv.

 

Leo vinker til dere!


Vet ikke hva jeg skulle gjort uten ham!

5 kommentarer
    1. Gratulerer til Leo! Det er så herlig å se hvor godt du tar vare på han og hvor flink du er i morsrollen! Man glemmer så fort at du er så ung, både på den sterke morsrollen og den gode og reflekterte skrivemåten din. Leo er like nydelig som moren sin<3 Ønsker deg og familien en god jul!

    2. Herlighet, for en nydelig sønn du har! Kjenner jeg blir skikkelig babysyk av å se bildene, så da er det godt jeg bare har fem måneder igjen, haha! Gratulerer til dere alle tre, og god jul!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg