DENNE UKENS..

Enda en uke er forbi! Julaften er over for i år og nyttårsaften gjenstår!

Det har vært en helt fantastisk år fylt av glede og latter, men også litt sorg og nye overraskelser.

 

BESTE INNKJØP:

Nyttårsantrekket mitt! Elsker det. Skoene var jo med i beste innkjøp for noen uker siden. Gleder meg til å ha det på når torsdagen kommer. Vi skal ha noen venner over på middag så vi gleder oss veldig til det.

HØYDEPUNKT:

Det må bli julaften og når vi kom frem til Gjøvik! En kjempekoselig tid og dag som ikke ville byttet ut for alt i verden. Vi spiste koselig julemat alle sammen rundt bordet og koste oss med filmer og hverandre. Heldigvis fikk jeg også knipset masse bilder til dere mellom slagene, hehe!

Så mange flotte pakker til Leo gullet vårt! Han blir i hvert fall bortskjemt på mer enn kjærlighet. Men det er greit så lenge han er baby, for babyer kan ikke bli bortskjemte.

CRAVING:

Ingen tvil!! Jeg har drukket alt for mye cola i julen men klarer faktisk ikke å stoppe, så da stopper jeg heller 1 januar. Vanskelig å la være!!

TANKE:

Går ut til alle som har mistet noen nære og kjære som de har savnet i julen. Mange av oss tenker kanskje ikke på at det ofte er ved store høytider man merker hvor utrolig vondt det er at det mangler en person rundt bordet, og at man har noen i tankene som man skulle ønske at kunne være med å feire julen. Det viktigste er: Snakk med noen om det! Du skal ikke sitte med tankene alene.

MEST LESTE INNLEGG:

Jeg må virkelig skrive flere innlegg som omhandler litt annet enn bare mammaliv og hverdagen. Dere elsker jo det, ser jeg!

“Du kommer til å angre” som jeg skrev på tirsdagen har fått nærmere 12’000 norske lesere og mer skal det bli skal jeg tro med tanke på at innlegget fortsatt deles hyppig på facebook. SÅ gøy! Les innlegget HER.

 

Kom gjerne med tips til flere slike type innlegg dere vil se her inne!

Stor klem, snakkes senere! ♥

7 kommentarer
    1. Så fine klær til nyttårsaften. Leo ble bare helt fantastisk fin i juleantrekket sitt! <3 Håper dere koser dere masse resten av kvelden. :-))
      Mange klemmer til dere!

    2. Du er utrolig pen! Ser hvem Leo ligner på og har skjønnhten sin fra! 🙂 Kunne du laget ett innlegg om hvilke sminke produkter du bruker?

    3. Du er kjempe flink,fin og snill med leo og Fredrik.
      Du er ein kjempe flink blogger!!! Stå på😉 elsker bloggen din!!
      Har lest bloggen din leeenge, blir aldei lei!!
      Klem

    4. Det omhandler jo forsåvidt mammalivet, men som førstegangsfødende vil jeg veldig gjerne ha en liste over utstyr som er nødvendig den første tiden, og hva som er bortkastet å kjøpe! 🙂

    5. Du kunne lget en sminke video, og et innlegg om anbefalinger til forskjellige typer sminke 🙂
      Kos dere vidre og ha en fin nyttåraften 🙂

    6. Jeg vil gjerne se dine gaver også. Hvertfall noenav de som du likte godt. Kjekt å få se litt fra deg også og ikke bare deg som mamma.

    7. TANKE:
      Går ut til alle som har mistet noen nære og kjære som de har savnet i julen. Mange av oss tenker kanskje ikke på at det ofte er ved store høytider man merker hvor utrolig vondt det er at det mangler en person rundt bordet, og at man har noen i tankene som man skulle ønske at kunne være med å feire julen. Det viktigste er: Snakk med noen om det! Du skal ikke sitte med tankene alene.
      takk, du <3
      Jeg mistet brått moren min da jeg var gravid i uke 24. Plutselig er ikke moren min her, men en ny person som hun gledet seg veldig til å møte, noe hun aldri fikk. En 6 mnd gammel baby feiret sin første jul, nettopp begynnt og krabbe, nettopp fått to tenner. Jeg er så glad i min lille, hun gjør meg så lykkelig. Samtidig så trist over at min mor ikke er her sammen med oss lenger.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg