HVA SKJEDDE?

med den lille gutten min som lå rolig i fanget mitt og kikket på meg?

I går kveld fikk jeg helt sjokk et sekund. Fredrik og jeg hadde allerede sett Leo reise seg opp uten støtte i sofaen flerfoldige ganger. Han var såå flink og jeg kunne til og med se stoltheten i øynene på Fredrik når han plutselig utbrøt “Jessica! Se!” hver gang Leo reiste seg i nærheten av ham.

Og plutselig, når han står i sofaen… Så tar han et skritt?! Altså, herregud! Han er jo “bare” 9 måneder gammel? Han gikk!!!

Jeg fikk helt sjokk. Hva skjedde med den lille gutten min som bare lå stille hele tiden? Som ville sove og kose? Jeg fikk litt panikkfølelse og tenkte at nå begynner han virkelig å bli stor, og det synes jeg helt ærlig er litt skummelt. Fantastisk selvfølgelig, men litt skummelt.

Bittelitt.♥

6 kommentarer
    1. Sååå flink Leo er blitt 😀 det var ganske tidlig også, hvordan teknikk hadde du på å trene nakken til Leo? (bare ren nyskjerrighet) :):) du er en veldig flink mamma jessica, også lurte jeg på en ting til, hvor mye kom dåpen til Leo på? (skal ha dåp selv skjønner du 🙂

    2. Hihi, de er plutselig ikke babyer lenger, men små barn, hjelpes! Min er litt over 8 måneder, har lenge krabbet rundt på alle fire, setter seg selv, reiser seg helt opp OVERALT, og har tatt noen skritt mens han går langs sofaen..
      Alt skjer så fort om dagen, at jeg knapt rekker henge med. Regner med du føler det samme 😉
      Veldig morro, men ja – skummelt. Plutselig kommer de kjørende i bil, vet du 😉

    3. Hei, mammasom16. Det er litt privat, men noe som kan hjelpe flere jenter og kanskje gutter også. Jeg lurte på hvordan fjerner du kroppshår og er det mulig å fjerne kroppshår uten å betale noe. Forresten LEO er skikkelig søt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg