LEO OG PAPPA

Disse to luringene har kost seg så masse med hverandre i dag. Fredrik måtte være hjemme fra jobb på grunn av sykdom (smitteperioden er helt over, altså! Ellers hadde Leo sittet trygt hos meg!) så jeg fikk sovet litt ut, og de hadde lekt og kost seg masse når jeg kom tuslende ut fra soverommet og ble møtt med tidenes smil fra Leo.

Når jeg omsider hadde fått kledd på meg (noe alle kjenner vet at jeg er fryktelig dårlig på) lekte jeg litt med Leo på gulvet med de nye lekene hans. Han er merkelig nok mer opptatt av deodoranten min (???!!), ledninger, og kvitteringer enn de nyeste lekene hans. Haha, barn er noen merkelige skapninger. Etterhvert sa han i fra at han var trøtt, og det gjør han gjerne ved å krype bort til meg å strekke opp armene og at han viser at han vil ligge på fanget. Det er så koselig ♥

Jeg var ute en tur i stad, mens Leo og pappa fikk dobbelt opp med kvalitetstid, og jeg trodde seriøst jeg skulle fryse ihjel! Tror jeg glemmer hver gang vinteren starter igjen hvor kaldt det faktisk blir… Uff.

Så nå har Leo dagens andre og siste hvil før vi skal nyte resten av dagen innendørs med pizza, te, og leking med deodorant eller den nye lekebilen hans, alt ettersom. Haha! God klem!

5 kommentarer
    1. Så fin han er! Jeg lurer på hva du bruker i vogna siden du ikke har vognpose, og hva hadde du i bagdelen?

    2. Han er så skjønn, altså! 🙂
      Utrolig deilig å få sovet ut mens pappaen tar minsten, kjenner til den, hihi!
      Skal du forresten postet det innlegget du var usikker på om du skulle her om dagen?
      Ha en fortsatt fin kveld inne i varmen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg