Jeg savner ham!

I går ettermiddag kom faren til Fredrik og hans samboer for å hente Leo for å gi oss litt avlastning. Det har vært en tøff periode med en del nattevåk og døgnrytmen min som jeg allerede har nevnt har vært helt på tryne. Jeg har våknet på natten for å ikke kunne sove igjen før i 6 tiden og jeg har ligget våken hele natten når jeg har prøvd å sove. 

Det er i grunn en stund siden sist vi har hatt noe avlastning over natten, så det var fryktelig godt å få det igjen. Jeg dro til kusina mi og Fredrik hadde noen venner på besøk, og jeg var ikke hjemme før senere på natten. Det første jeg sa når jeg kom inn døren til Fredrik var “Jeg savner Leo så mye nå” og Fredrik sa det samme i neste sekund. Det er så tomt uten han her hjemme!

Jeg tror jeg tenkte det ca tusen ganger når jeg var bortreist også.. “Åh, jeg savner ham så…” Og “Gleder meg til han kommer hjem i morgen” blandet med “Hva hvis det skjer han noe? Neida, de passer jo så godt på ham så det kommer til å gå bra”

Men aller mest kjente jeg på savnet! Tror aldri jeg har savnet han så mye som det jeg gjorde i natt/går kveld og i dag tidlig. Når jeg gikk og la meg var det så rart at sengen hans var tom, og jeg gledet meg enda mer til han skulle komme hjem igjen.

Så når han endelig gjorde det var han i så fryktelig godt humør at det var nesten ikke til å tro! Han lo av nesten alt jeg gjorde, og når vi satt i sofaen alle tre satt han bare å vekslet på å snu seg til meg og Fredrik for å så smile det største smilet han kunne. Han var helt i hundre!

Godt å ha han hjemme igjen♥

13 kommentarer
    1. Leo er uten tvil den nydeligste og skjønneste babyen/ungen jeg har sett! Herregud for en sjarmis dere har 😍 Kos dere masse videre med lille Leo, dere er utrolige foreldre! Stå på ❤️

    2. Virker som Anna Rasmussen har blitt inspirert av enda ett av dine innlegg, om ting hun ikke trodde hun ville si før hun fikk barn

    3. .: Hun sletter i hvert fall alt unntatt en simpel kommentar på facebook-siden hennes hvor folk nevner at hun har kopiert og at det er dårlig gjort. Instagrambildet som var tilknyttet innlegget har hun også slettet fordi flere nevnte at hun hadde kopiert. Hadde hun ikke kopiert noenting så hadde hun vel ikke slettet i hytt og pine, så jeg tar i hvert fall det som et tegn på at hun har latt seg inspirere.

      Er så lei av dette nå.. Kan man ikke bare som blogger bruke egne ideer, og dersom det har oppstått en misforståelse kan man sende en mail og forklare seg. Synes det er så synd at Anna heller velger å blokkere meg og alle som sier i fra. Tydelig at det kun er rom for en mening, og det er hennes.

      Utrolig synd. Synes hun virket som tidenes koseligste jente.

    4. Jeg kommenterte bildet på instagrammen hennes i går kveld, idag tidelig var bilde sletta 😂😂😂😂 er så tragisk, har virkelig mista respekten for ho!

    5. Mammatilm: Herregud, er det mulig?! Har virkelig lista respekt for henne jeg også. Synes det er synd at hun må holde på slik.. Hadde et helt annet inntrykk for noen måneder siden..

      KlemB

    6. Hvorfor lage drama med hu? Er det ikke bare å la hu være? 🙂 folk ser jo det. Velg heller bare å ignorere det.😊så herlig gutt du har 😊 skjønner godt du savner han når han er borte :p

    7. Benedichte: Hei du!

      Skjønner at det er vanskelig å forstå dette uten i fra, men skal prøve å forklare litt ordentlig 🙂

      Jeg er ikke ute etter å lage drama, det føler jeg egentlig at jeg har vokst veldig bort fra. Det poenget i utgangspunktet er, er at dette er andre gangen Anna “tilfeldigvis” skriver et fryktelig likt innlegg som jeg har skrevet før henne, kun etter noen dager dette tilfelle, og kun noen timer etter den første gangen. Hun blokkerer og sletter alle som sier i fra om dette på facebook og instagram, så det kan jo tyde på at hun “har noe å skjule” sånn sett.

      Og når jeg da, som har et betydelig antall færre lesere enn henne hver dag, må sitte å se på at mine innlegg blir skrevet litt om før de blir publisert for mange, mange tusen mennesker på en helt annen blogg – ja, da synes jeg det er skikkelig surt. Spesielt når man ikke får sagt i fra uten å bli blokkert på alle sosiale medier.

      Skulle virkelig ønske at jeg klarte å ignorere, og skjønner om det ser ut som det letteste for dere – men bare tenk deg selv. Jeg jobber beinhardt med bloggen og innleggene jeg skriver, selvfølgelig er det vanskelig å bare ignorere at den mye større blogger tar ideene og skriver om. Det er utrolig surt og kjenner at det blir skikkelig urettferdig.

      Tusen takk! Ja, savner ham noe fryktelig når jeg er borte fra ham også. Er så stolt av ham <3

      Ha en god kveld!

    8. Skjønner det.
      Folk har vel merket det?
      Jævlig kjedelig og skipt at hun holder på sånn og skal Være et forbilde for di fleste også “stjeler” hun andres innlegg.
      Skjønner hva du mener 😉
      Men noen er sånn. Nå til tider vil alle ødelegge for hverandre
      Bare stå på og ikke gi opp!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg