EN STOR OVERRASKELSE!

Herregud for et sjokk jeg fikk meg i dag. Det er mulig derfor dere ikke har hørt fra meg før nå!

Meg til venstre, og Jennifer og Julie til høyre.

I formiddag klokken halv ett banker det på døren. Jeg kommer brått på at hun som skulle kjøpe den ene sengekanten jeg har solgt på FINN.no skulle komme innom, og når jeg daffer rundt toppløs (!) med en shorts på halv tolv får jeg virkelig fart på meg når jeg hører det banker hardt på døren. Musikk hørte jeg også på, og Leo lekte på gulvet med morgenkåpen rundt seg! (Vi har nemlig en tendens til å gå i morgenkåper begge to ganske langt utover dagen når vi likevel sitter inne og koser oss)

Det banker på igjen, enda hardere, og jeg kommer på at jeg har en hettejakke inne på badet i skuffen – så til tross for at jeg ikke har på meg bh slenger jeg den på, og går for å hente Leo før jeg skal åpne døren. Og der får jeg meg tidenes sjokk, for hvem sto der? Hvert fall ikke damen som skulle kjøpe sengekanten!

Mamma og Julie (den eldste av søstrene mine) kom på overraskelsbesøk! Og jeg ble, ja, mildt sagt overrasket. Jeg hadde snakket med mamma på telefonen en time tidligere, og hun hadde selvfølgelig latet som ingenting. Søsteren min filmet det hele, men siden jeg så rimelig gærn ut der jeg sto tror jeg vi skal holde akkurat den filmen innenfor husets fire vegger. Haha!

Så derfor har vi besøkt oldemoren til Leo i dag, vi har kjørt oss noen turer, dratt på butikken og handlet, og selvfølgelig hatt det kjempekoselig ♥

Håper mandagen deres har vært like super!

6 kommentarer
    1. du og søstrene dine er så sykt goals! Jeg synes ansiktene deres er nydelige, og smilene er fantastiske 🙂 Verdens peneste søskenflokk! Og selvfølgelig søte Leo 🙂

    2. Hei:)
      Hadde du ikke et innlegg tidligere i dag som het ” Jeg var utro ” eller noe :p
      Fikk ikke lest hele greia 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg