JEG HAR FÅTT NOK

Hei dere.

Har det veldig vanskelig i dag.

Har vel egentlig hatt det ganske vanskelig over en lengre periode nå, og da sier det litt stopp noen ganger. Orket ikke å sette meg ned å skrive om hvor fin dagen min hadde vært, og om hva hvor morsomt vi har hatt det i dag når jeg egentlig bare har følt meg helt jævlig.

Samtidig vil jeg ikke at bloggen min skal være en arena for negativitet og “syting” som sikkert flere av dere mener dette er. Jeg prøver bare å være ærlig om hvordan jeg har det hele tiden, fordi jeg mener det gir et bedre bilde av virkeligheten enn hva bloggerne «som har det sååå fantastisk» hele tiden gir.

 

Har det ganske tungt nå på grunn av alt som skjer. Ting er ganske komplisert om dagen, selv om vi alt i alt har det veldig koselig sammen her. Fredrik og jeg er veldig glad i hverandre, og det hjelper veldig.

Jeg burde vel ikke utdype noe særlig om hvorfor jeg er nedfor, uansett om det bare er en dårlig dag, depresjon eller at jeg har det vondt på grunn av andre ting som foregår i livet mitt akkurat nå – for da blir jeg vel sammenlignet med en klovn på et sirkus som har forvillet seg bort i blogg-norge bare for å tjene et par ekstra kroner. Haha, alt det rare som blir skrevet om dagen på andre blogger.

Jeg er gjerne en oppmerksomhetssyk klovn hvis det hjelper andre på et eller annet vis. Ga opp å bry meg om hva andre mener i femte klasse en gang. Så mens andre sitter og klager og latterliggjør hva andre velger å skrive på bloggene sine, skal jeg prøve å ordne det i livet mitt som betyr aller mest.

Setter pris på at dere leser♥

19 kommentarer
    1. Det er lov å ha en dårlig dag, uke eller måned uansett om man er blogger, student eller brannmann. Alle har dårlige dager, og det er mennskelig. Husk at vi som har fulgt deg hele veien er her og støtter deg, og de som mener at det ikke er lov å si man har en dårlig dag kan dra dit pepper’n gror… Tenk på oss som elsker bloggen din og blir i godt humør, engasjerte, og liker å lese det du skriver. Lett å sitte her å si at du ikke skal bry deg om stygge kommentarer, men del akkurat det du vil uansett hva det er. Håper du har en fin kveld videre med gutta dine<3

    2. det er låv å ha dårlige og rett og slett helt jævlige dager… alle har det en gang i blandt. (det er også låv å syte litt av og til også) 😉 klem Naima 😊

    3. Synes ikke du syter eller virker oppmeksomhetsyk eller i det hele tatt.
      Vis man faktisk vil følge en blogg som er ekte, å ting ikke blir kostet under matta, så har du en veldig bra blogg 🙂

    4. Håper det går bra med deg Jessica
      Og jeg håper det går bra med Leo og Fredrik
      Det er fint og modent gjort av dere å ikke gå i fra hverandre selvom at dere har slått opp,. Eg støtter deg veldig skal du vite og håper hver dag at du har det bra og Leo og Fredrik
      Og vit at Gud er med dere
      Ønsker deg og dine alt godt og ta godt vare på hverandre
      Ha en fortsatt god helg

    5. Din blogg = din rett til å bestemme innholdet 🙂 Så enkelt er det! Og de som ikke liker det du skriver, kan jo bare la være å klikke seg inn – ikke sant?! Jeg håper du får en bedre dag i morgen!

    6. Jeg tror egentlig dere burde ta et valg. For alle sin skyld. Enten er dere sammen og bor sammen, eller så er dere ikke det. Det er jo forvirrende for Leo at dere bor sammen men ikke er kjærester, jeg mener, hvor lenge kan dere holde på sånn? Dere kan jo ikke skåne han for en hver situasjon. Det mest optimale for et barn er selvsagt at mor og far er sammen og bor sammen, men hvis det er slutt mellom deg og Fredrik, da må dere før eller senere flytte fra hverandre? Jo yngre Leo er jo lettere er det for han å tilpasse seg situasjonen. Hvis han har vært hos pappa annen hver helg eller uke siden han var liten så vet han ikke annet. Det blir jo verre om dere flytter fra hverandre når han er 2, 4, 6.. Ja du skjønner? Da er forandringen større. Jeg føler kansskje at det er du som vil og ikke han? Jeg tror dere burde ta et oppgjør på hva som egentlig er ståsted.. For dagen kan jo komme
      Hvor Fredrik prater med andre jenter.. Da er det kanskje ikke så kult at dere bor sammen? Uansett, det er ikke min sak, jeg vet hva jeg snakker om, av erfaring.

    7. Anonym: Hei, tusen takk for innspill – men som leser ber jeg dere huske på at dere ikke ser mer enn 5% og at hvis vi, som de gode foreldrene vi er, hadde sett at det hadde vært best om vi flyttet fra hverandre – så hadde vi gjort det på flekken. Dere ser ikke i nærheten av alt, og selvfølgelig forstår jeg at det kun ser ut som det er en “riktig” utvei i deres øyne da, (ettersom jeg ikke vil dele mer enn det jeg har gjort) men tro meg: Vi hadde selvfølgelig flyttet fra hverandre dersom vi så at det var best for Leo. Vi er gode foreldre som setter han først. Det ligger veldig mye mer til saken enn hva som har kommet frem på bloggen.

      Det er veldig komplisert og som jeg allerede har skrevet: Jeg vil ikke utdype mer enn jeg har allerede gjort. Men en ting kan jeg si, og det er at hadde Fredrik hatt lyst til at jeg skulle flytte (i og med at flere dere nevner at det kun virker som om jeg vil fortsette) så hadde jeg flyttet på dagen. Det ligger så mye mer til saken og jeg håper dere forstår at dette er fryktelig komplisert.

      Fredrik ønsker ikke å ha kontakt med andre jenter på den måten, har han fortalt meg. Han vil fokusere på familien.

    8. Ser at kommentaren min virket mer krass en hva den var ment, leste ikke igjennom den før jeg postet. Men da forstår jeg, og da er saker annerledes. Kanskje dere fortsatt prøver, hva vet vel vi. Uansett, lykke til! Ønsker deg og dine uansett det beste og håper dere får et bedre resultat enn hva jeg gjorde som flyttet ut 8 mnd for sent etter bruddet, noe som resulterte i at vi ikke har særlig god kontakt i dag, annet enn alt praktisk som omhandler vår datter. Mye skjedde, jeg endte opp som taperen og den sårede! Uansett, du har jo prioriteringene rett! Jeg så ikke da at det rette var å gå, for meg og min datter. Følelser gjør blind! Men enhver situasjon er forskjellig! Håper det løser seg for deg

    9. Hvorfor må du skrive dette innlegget da,siden du ikke vil fortelle hvorfor?. Må være lurest å la være å fortelle at du er nedfor da så du slipper alle spørsmål og spekulasjoner:-)

    10. Hei, ville bare si at jeg synes det er flott at du ikke bare deler det som er positivt. Å vise at du er menneskelig, har dårlige dager og at alt ikke bare er en dans på roser, tenker jeg er en viktig del av å ha en ekte blogg, og å hjelpe andre i lignende situasjoner, som du har sagt at du gjerne ønsker. 🙂
      Og du, mens jeg først kommenterer, vil jeg si at jeg synes det står respekt av mange av avgjørelsene dine vedrørende barnet ditt. Jeg er “en av dem som venter med barn til alt er i boks med førerkort, master, eid hjem og ekteskap”, fine ting, men det er ting som i hovedsak vil gjøre det lettere for MEG å ha unge. Selvfølgelig vil det være fordeler her for ungen også, men jeg mener uansett at det viktigste er folkevett, kjærlighet, stå-på-vilje og det å kunne sette ungen først, egenskaper jeg tror du har. Måtte bare si det, selv om jeg egentlig ikke liker å “dømme” ut fra en blogg. 😉

    11. Synes det er bra at du fremstiller livet sånn som det faktisk er, og synes ikke du syter i det hele tatt. Når det er sagt vil jeg bare si at depresjon er mer enn å ha en dårlig dag. Sliter selv med alvorlig depresjon, og er lei av å føle at denne psykiske lidelsen ikke blir tatt seriøst nok av folk.
      Ha en fin dag videre!

    12. Hei søteste deg.
      vil bare si ar jeg skreiv et langt innlegg under dette på FB siden din under dette innlegget.
      Håper du leser det.Sorry at jeg ikke skreiv det her.
      Heier på dere. Varm klem sendes❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg