SÅ FORNØYD!

Var helt sikker på at jeg hadde postet dette innlegget i går, men det hadde jeg jo ikke!

Fredrik tilbrakte en del kvalitetstid med Leo i går ettersom jeg var ute for å endelig få kjøpt nytt stuebord! Er så fornøyd med det. Kommer ikke til å vise stuen vår før den er helt ferdig, men dere kan være sikre på at det blir skikkelig fint her! Ellers laget jeg en nydelig hjemmelaget tacosalat til Fredrik til middag. Tror kanskje jeg burde poste oppskrift på den etter hvert! Dagen i går var faktisk en skikkelig god en, har vært så glad og fornøyd hele uken. Gleder meg sånn til tiden fremover nå. Spesielt den siste sommeren før Leo begynner i barnehagen. Skal søke både barnehageplass og skoleplass til meg selv nå innen de nærmeste dagene. Har jo reservert skoleplass, men må søke som vanlig for å “bekrefte” det. Snakket med rådgiveren på skolen nå i sommer og fikk ordnet alt med skoleplass da. Er skummelt, men ganske spennende.

Ellers har Leo begynt å danse, så han er hvert fall klar for helgen. God helg!

Husk innom senere i dag for å lese et innlegg jeg har jobbet lenge med. Gleder meg til å dele det, vet at mange kommer til å kjenne seg igjen. ♥

6 kommentarer
    1. Hei
      Så skjønn Leo er
      Ta godt vare på deg selv Jessica og ta godt vare på hverandre
      God helg og ha en fin kveld 😃
      Kos dere mye
      Så gleder eg meg til å følge med på bloggen og se hvordan du og Leo har det

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg