BLOGGER JEG LESER!

Okei, jeg måtte helt seriøst begrense meg fra å ikke ta hjerte bak alle bloggene – fordi jeg synes faktisk 90% av de som er på topplisten gjør en kjempejobb, og jeg har perioder hvor jeg faktisk er innom alle sammen. Kødder ikke. Det har blitt et helt utrolig nivå blant bloggerne for tiden, ikke rart ettersom det er så mange flinke! Merker at jeg er fryktelig ydmyk for at så mange fortsatt klikker seg inn på min blogg hver bidige dag. Utrolig gøy og motiverende, håper bloggen min når forventningene deres!

I tillegg leser jeg litt på andre som ikke er på topplisten, deriblant flere av leserne mine sine. Enmammablogg, Gilmakeup, Martaalise, og flere andre (samt mange av side2bloggerne, selvfølgelig!!). Før var jeg stort sett kun interessert i typiske “jenteblogger” men nå kan jeg egentlig lese nesten hva som helst av blogger. Handler mer om hvordan de skriver og hvordan bildene er.

Har dere noen blogg-favoritter? Og hvilke er verdt å lese andre enn de jeg har nevnt? ♥

Klem

24 kommentarer
    1. Hehehe 🙂
      Så bra at du skriver om det du liker å lese om av bloggere, ser at eg leser omtrent de samme bloggene som deg
      Ha en fin dag og kos deg masse, husk at mange er stolte over deg som gjør en så god jobb og tar vare på din nydelige sønn Leo
      Ta godt vare på deg selv

    2. Helt ærlig, har du ikke noe å skrive om, la være. Synes det blir bare platt og flaut å kopiere inn blogglisten, fortelle hvem du liker – bare for klikk (penger), men hva gjør man ikke for noen kroner? Alt….
      Og hvis du leser alle disse, og i tillegg blogger selv, når har du tid til Leo? Kan ikke være mange minuttene hver dag!!! Tenk hvor mye tid du kunne hatt med gutten din, uten nesen i skjermen.

    3. Såå koselig at du leser bloggen min, Jessica! Liker bloggen din svært godt og synes du virker så reflektert og moden for alderen din, tross at alder kun er et tall;) du gjør en kjempejobb og du fortjener alle goder du får ut av bloggen din 🙂 klem

    4. Hvilke blogger jeg leser blir valgt ut etter interesser for en stor del!! Jeg er en ivrig strikker, og leser selvsagt en del blogger relatert til det, men også andre, slik som din!! Innen strikking/hobby leser jeg Monstermønster, Felisi Strikker, To Vrange, Tante er fortsatt gal, og ellers litt rundt forbi om noen linker til et strikke/hekle eller på annen måte hobbyrelaterte blogginnlegg!! 🙂
      Ellers leser jeg mange blogger skrevet av småbarnsforeldre, så som Superpapsen, Pappahjerte, Anna Rasmussen (Mamma til Michelle), Kona Til, din selvfølgelig, Casa Kaos og andre jeg evt finner underveis. 🙂

    5. Anonym: Hei!

      Jeg blogger sjeldent når Leo er våken. Skjønner ikke hvorfor du tror du er i en posisjon hvor du kan fortelle meg hvordan dagene mine ser ut og når Leo må “lide for” at jeg blogger og ikke?

      Dette er et VELDIG etterspurt innlegg av leserne mine 🙂 Mange har spurt om jeg kan lage et innlegg om hvilke blogger jeg leser, så da gjorde jeg det! 🙂

      Jeg har ingen problem med å finne ting å skrive om nå om dagen, har skikkelig mye motivasjon og har utrolig mange innlegg jeg jobber med på kvelden når Leo er lagt, og før han står opp om morgenen, samt når han sover på dagtid 🙂 Leo lider overhode ikke fordi jeg må jobbe, og han får mer enn nok oppmerksomhet. Tror du ikke meg, snakk med helsesøsteren min. Hun er veldig stolt over jobben jeg gjør med Leo og ser at han får alt han skal 🙂 Han hadde neppe vært slik han er i dag dersom jeg hadde sittet med nesen i pcskjermen dagen lang!

      Jeg pleier stort sett å titte innom bloggene jeg leser (når jeg husker det, før øvrig, er ikke hver dag jeg husker det heller) når jeg ligger i sengen min om kvelden før jeg skal sove. Det tar ikke akkurat flere timer å klikke innom noen blogger 🙂

      Jeg synes det er kjempesynd at du får bloggingen min til å bare høres ut som noe jeg gjør for penger, når jeg til og med har skrevet et eget innlegg om hvorvidt jeg aldri ville blogget dersom det bare var for pengenes del. Jeg elsker å skrive!

      Så derfor er det kanskje lurt at du spørr meg neste gang før du bastant sier at det er sånn at “det ikke kan være mange minuttene hver dag jeg bruker med Leo” For helt ærlig er det ikke noe du vet noen verdens ting om.

      Så derfor skal jeg rette på kommentaren din: Jeg står opp tidligere enn Leo for å begynne å jobbe. Jeg legger Leo til rett tid han skal legge seg, for å så jobbe. Og så jobber jeg gjerne også når han sover luren sin på dagtid, som er på ca 1 time. Innimellom jobber jeg på dagen når han er våken, men det er kun når han leker med pappaen sin eller koser seg med andre familiemedlemmer.

      Håper du vær så snill kan spørre neste gang. Jeg kjenner mitt liv bedre enn hva dere gjør, og jeg ville selvfølgelig ikke blogget dersom det gikk nevneverdig utover Leo med tanke på oppmerksomhet og alt en baby trenger! Leo er alltid førsteprioritet. 🙂

      Dessuten synes jeg du har en veldig spydig tone i denne kommentaren, og det er fryktelig unødvendig.

      Ut i fra de siste kommentarene dine ser jeg at det er mye av samme slag som er av unødvendig spydig tone, jeg mener selvfølgelig ikke at du ikke skal kunne si meningen din, men det er veldig fint om du kan ta en hyggelig tone og stille spørsmål dersom det er noe du lurer på, istedenfor å bastant si at jeg ikke har nok tid med Leo – noe du ikke vet noe om ved mindre du bor her med oss.

      Og så tenker jeg at hvis bloggen min irriterer/provoserer deg så mye som det virker ut i fra kommentarene dine, så er det vel ikke verre enn å ikke lese den?

      Håper uansett du får en veldig fin dag!

    6. Kristine T. Davidsen: Så morsomt å høre! Jeg har selv hatt lyst til å begynne å strikke en periode nå, får se hva det blir til 🙂 Tusen takk for tips! <3

    7. Jeg leser din fast, det har jeg gjort siden start. Også leser jeg noen av de på topplisten 🙂 leser mest mamma blogger 🙂

    8. Synes det er veldig interessant at du legger ut hvilke blogger du leser! Fortsett å legge ut mer om dine interesser!

    9. Jeg kan ikke huske at du noen gang har hatt videoblogg her på bloggen? Kan du ha en “en dag hos meg” eller svar på en spørsmålsrunde?

    10. jeg leser din, rannveig og anna sin , dere er kjempe flinke, og en del englemamma bloggere, siden jeg er det selv

    11. God kveld/natt 🙂
      jeg er 19 år og jobber i barnehage,du trenger ikke og være redd for barnehagestart! Du burde søke han i en barnehage der de har aldersskille dvs en avdeling med de minste barna fra 0-3 år, da er det mye lettere og se de små barna enn hvis de er med de store, har sett at det kan bli litt voldsomt for noen når de er så små. Men det må jo dere bestemme :)) Jobber nå i småbarnsavdelingen 0-3år og det er så koselig!! De lærer så fort! Hver eneste dag lærer de noe nytt 🙂 Håper dere finner en barnehage dere blir fornøyde med, det er viktig! Du kan jo også google hvilke barnehager i nærheten av der dere bor som har fått gode tilbakemeldinger?
      klem <3

    12. Tusen takk for det 🙂 er ganske lenge siden, han hadde vert 13 nå,men han er godt gjemt inni hjerte mitt <3, og lillebroren hans på 3, vet han har en bror i himmelen.

    13. Hei
      Så vakker og nydelig du er Jessica
      God kveld og ta godt vare på deg selv, se på en morsom film, ring kanskje en god vennine og fortell gjerne hvordan du har det og hun vil garantert komme på besøk til deg
      Gå en fin tur sammen med familien din og deg selv 😊
      Lykke til med skolen når den kommer og masse lykke til i livene til deg og Leo
      Alt godt for begge dere to nydelige skapninger 💐
      Husk at dere e begge gull verdt og betyr så mye for alle sammen
      God natt og håper dag bringer fram et smil og blir en dag du og Leo kan se tilbake på og tenke at denne dagen var jammen fin
      Eller kanskje du kan finne fram
      bilder av deg selv som liten og tenke på de kjekke minnene dine som du
      av deg når du var liten og skjønn og du koste deg sammen med god familie og gode venner 💐
      Vi vil alle hjelpe deg uansett hvordan du har det, tro meg eller ikke 😊
      Vil sende deg en varm og god klem og si at eg håper at det går bra med deg og at det vil alltid være noen som bryr seg om deg nydelige deg Jessica
      Eg e selv 19 år gammel jente og vil si at mine tenåringsår har føltes veldig mye vanskelig for meg i forhold til det med følelser for meg
      Men eg ble bedre da eg fikk behandling for depresjonen min og fikk begynt på anti deppressive medisiner og medisinene får meg til å holde mer styr på følelesene enn før eg begynte på de, eg e veldig fornøyd med det
      Og føler at både medisinene og treningen har gjort sånn at eg har fått ett annet syn på meg selv/ livet mitt enn da eg ikke gikk på det
      Vi heier på deg allesammen skal du vite kjære deg Jessica 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg