DEN JÆVLIGSTE FØLELSEN

Hvordan vi kan ha noen som betyr så mye for oss så nært, og så plutselig er det bare borte. Over. Uansett om det er kjærester eller venninner.

Det er så forjævlig trist å bare gå forbi folk på gaten som pleide å bety så mye for deg. Man går forbi hverandre på det lokale kjøpesentret, eller i gaten, og later som om man ikke kjenner hverandre. Men det er så rart, for man vet jo at man egentlig kjenner hverandre. 

Man vet jo at vedkommende pleide å bety så jævlig mye, og at du betydde så jævlig mye for vedkommende også. Begge husker alle minner med hverandre, og vet at man kunne snakke om alt og ingenting i evigheter, og nå går man bare rett forbi og ser knapt på hverandre. 

Man trenger ikke å ønske at det at man ikke har kontakt lenger aldri skulle skjedd, men likevel er det bare noe med det som gjør alt så rart. Hvordan man bare kan gå fra å være så nære, til å knapt ønske å se trynet på hverandre.

 

Verden er litt trist av og til.

15 kommentarer
    1. Så nydelig du er
      Ha en fin kveld
      Og håper alt er fint med deg og Leo 😄
      Fin blogg du har forresten
      Du kunne jo ha skrevet om musikk du liker?
      Eller om skuespillere som du har sansen for

    2. Anonym: Tusen takk! Så utrolig koselig av deg 😀

      Her er alt kjempefint! Håper du har det fint også!

      Jeg skal notere meg tipsene dine, takk for det!:-)

      Ha en god kveld!

    3. Helt enig. Skjønner det ikke selv. Var bestevenner med to jenter siden barneskolen, og nå vet jeg knapt om dem lever etter at vi hadde en ganske heftig krangel. Deg er trist, og noen ganger tenker jeg st jeg burde ta kontakt. Men så tenker jeg på hva som skjedde og tenker at det kanskke er best slik det er nå

    4. Enig! Det er veldig trist at det blir sånn! Hvem ligner Leo mest på syns du? Kan du ha innlegg om “fun facts om deg”, “den første gangen” eller “leser spørsmål”? Ha en fin kveld! <3

    5. Anonym: Det kan jeg selvfølgelig ha! “Den første gangen” har jeg allerede hatt to ganger, men skal ta de andre tipsene med meg og ordne noe 😀 Elsker når leserne mine kommer med tips til innlegg, fortsett gjerne med dette!

      Ha en super kveld <3

    6. Så rart hvordan ting kan forandres til det helt motsatte.. Å noenganger trist også
      Men det er ikke alle man kan ta med vidre i livet uansett, desverre
      Lurte om du kunne blogge om gravid relaterte ting? Sjønner vis du er lei d altaå, ganske lenge sidn du var gravid nå :p

    7. Anonym: Sant det!

      Hva tenkte du på da, åssen blogginnlegg? 🙂 Kan jo kikke litt i arkivet, har skrevet om veldig mye forskjellig gravid-relatert! Kan sikker ordne et nytt også, men det kommer litt an på hva du tenkte på?

      Klem<3

    8. Det har skjedd med meg og ei venninne Eg følte eg kunne stole på henne og vi var bestevenner, men så sluttet vi plutselig å være med hverandre. Når vi går forbi hverandre er det som vi ikke kjenner hverandre mer.
      Vi hadde mage minner samen

    9. Så i arkivet, fikk svar på d meste haha dumme meg!
      Foresten, synes fortsatt du ser ut som dratt ut fra disney! Så søt, sjarmerende utsende! du ser god å snill ut 🙂

    10. Så fin tekst! De fleste kjenner seg nok igjen i det du føler 🙂
      Livet er ikke alltid en dans på roser, og det er så fint at du deler de litt vanskelige og vonde tankene og 🙂
      Jeg ville bare si at jeg synes du er tøff! Jeg synes du får til så mye, og det må du huske å minne deg selv på og 🙂
      Jeg har nettopp startet en blogg selv, hvor jeg deler en haug av tekster og tanker. Om du ønsker en pustepause, et smil eller å drepe litt tid, så ta gjerne en titt 🙂 stjernestikk.blogg.no

    11. Enig i at det er veldig synd. Men, ofte er det en grunn til at du ikke har de i livet ditt lengre og det er som regel en god ting 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg