SNIKTITT PÅ LEO SIN ETTÅRSDAG!

Hei alle sammen, håper dere har hatt en fin fastelavn-søndag så langt! Her har vi bare tilbrakt den i sengen og Leo har kost seg så masse, til tross for at været er helt urimelig dårlig.

Nå er vi jo allerede, som jeg har skrevet tidligere, i februar! Det betyr, Leo sin bursdag er ikke langt unna og jeg gleder meg så uendelig mye til den store dagen. Han fortjener den aller beste dagen han kan få, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at han får tidenes bursdagsfeiring. Vi har bestemt oss for å ha den her hjemme, til tross for at det nok blir litt trangt her ettersom vi må be en del. Familien til Fredrik er jo ganske stor, og vi har sett oss ut ca hvem vi skal be. For å si det sånn, hadde Leo visst hva han har i vente hadde han jublet! Haha!

Husker dere dette? Snart et helt år siden!

Vi skal ha en kake laget fra hun jeg kjøpte dåpskaken av (hun er dødsflink!) En som mamma skal lage, og en som stemoren til Fredrik skal lage. Tenkte å bruke sølv, blå og hvit som temafarger.

Bilder og produkter er hentet fra festfabrikken, selskapsshop, og pynttilfest, ebay. Produktene er ikke sponset.

Så nå teller jeg ned til den store dagen, bruker dagene på å finne mye inspirasjon på pinterest! Glad jeg startet såpass tidlig med planleggingen, det får jeg for igjen når dagen er rett rundt hjørnet.

God søndag ♥

8 kommentarer
    1. Så nydelig! Jeg vil anbefale deg å skrive navnet ditt på bildene dine, slik at ingen andre kan ta de og late som det er deres bilder! Det har jeg nemlig lært, og merker alle bildene mine fra nå av. Som blogger kan du også ha slik copyright greier, at ingen får til å lagre bildene du legger ut. Ha en fin søndag videre <3

    2. Så fint det ble
      Så koselig å få sett hvordan sånn cirka ettårsdagen til Leo blir
      Ha en fin dag
      Dere må ha masse lykke til når dagen kommer dere to nydelige
      Håper alt står bra til med dere begge to

    3. Hvor kjøper dere kaken? Har hun en nettside ?… Veldig gøy å lese bloggen din!!
      Har en datter selv som fyller 1år i feb 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg