TING ER IKKE ALLTID SOM DET SER UT TIL

Gjesteinnlegg skrevet av Fredrik

Jeg blir litt sint når jeg leser i kommentarfeltet til Jessica fordi flere av dere tror at hun prøver å tvinge et forhold på meg. Jeg synes synd på henne som må få høre sånt når det ikke er sannheten i det hele tatt.. Hadde Jessica hatt lyst til å flyttet så hadde hun gjort det og det samme med meg. Jeg kan ikke tvinge Jessica til å være sammen med meg, og Jessica kan ikke tvinge meg til å bli sammen med henne.

Ting er ikke alltid som det ser ut. Hvis det ser ut som Jessica tvinger forholdet på meg så ser det feil ut. Hun gjør sitt beste for å skjerme oss og ting som har skjedd.Vis respekt.

Hun har skrevet om bruddet ja men ikke masse info om det. Jeg tror kanskje at masse folk hadde begynt å spre rykter og lurt på hva som har skjedd med oss to uansett hva, men det er ikke noe kult at dere er slem med Jessica og skriver stygge ting som feks at hun tvinger et nytt forhold på meg. Hun gjør ikke det. 

Vi vil bo sammen og se hva som skjer. Hun har alt skrevet at vi begge håper vi kan ordne alt.. ikke vri om det til noe helt annet…

17 kommentarer
    1. Fint innlegg av Fredrik! Syntes mange av leserne bør vise litt respekt, og heller være glad for at du deler så mye som du gjør. 🙂
      Også ble jeg litt nysgjerrig nå.. Hva slags seng/madrass er det dere har? Hahaa

    2. Utrolig bra innlegg av Fredrik
      Er helt enig i at det er absolutt ikke greit å slenge dritt til folk uansett om det er gave to face eller på nettet
      Vi må være snille med hverandre og ta godt vare på hverandre heller 💐😊
      Også ville eg si at du er fantastisk nydelig og virker kjempekjekk Jessica
      God kveld og kjekt å følge med på bloggen din og holde meg oppdatert på den innimellom

    3. Du skriver altfor mange feil, Fredrik. Hadde ikke du tenkt å få deg jobb? da burde du vurdere å skrive rett.

    4. Anonym: Fredrik har jo jobb?:-)

      For øvrig ble dette innlegget skrevet på kort tid, hadde dette vært et innlegg i jobb-sammenheng tror jeg nok Fredrik hadde sett det mer nødvendig å se over store og små bokstaver i starten av setninger (som skrivefeilene stort sett består av)

    5. Jessica: Som du selv sier er bloggen jobben din, så ikke for å vere frekk, men da bør det ikke vere skrivefeil i innleggene. Bra poeng Fredrik har, men jeg, som mange andre, blir veldig opphengt i skrivefeiene.. Hadde vert fint om du las gjennom og rettet før posting 🙂

    6. Skrivefeilene er en ting,men nå bor du Fredrik sammen med en blogger som skriver om livet deres,offentlig. Dette er noe du samtykker i,ellers antar jeg at bloggen ville vært saga blott for lenge siden. Det er gode penger i en toppblogg,men medaljens bakside er all synsingen om det som blir skrevet om livet deres.
      Å skrive et gjesteinnlegg for å få ut sin frustrasjon over dette kan komme til å skade bloggen på sikt. Samtykker du til at livet deres er på utstilling,må du også tåle alle meningene om det.
      Valget dere har tatt,utfra hva som har kommet frem på bloggen,er uforståelig for de fleste,og svarene dere velger å gi på kritikken gir ingen mening.
      Ville nok lagt ned bloggen siden all synsingen fører til irritasjon.

    7. Jeg syns du er tøff Jessica. Veldig mange bloggere stenger kommentarfeltene sine for å unngå negative kommentarer, men du tar imot kommentarene og konfronterer heller leserne med det som blir skrevet. Det er modig gjort!
      Å skrive en blogg betyr ikke at man må være perfekt og alltid skal gjøre alt riktig. Man skriver om sin hverdag, på godt og vondt, og så velger folk selv om de vil lese det eller ikke. Noen er flinkere på rettskriving enn andre, men liten/stor bokstav er vel ikke verdens undergang. Jeg har selv en og annen skrivefeil, og kan derfor ikke henge meg opp i sånne småting. Den som skal kritisere andres tekster skriver forhåpentligvis grammatisk korrekt selv, ikke sant?
      Ha en fortsatt fin dag alle sammen og prøv å tenke positivt om dere selv og om andre.
      -klem-

    8. Anonym: Hei!

      Bloggen kommer absolutt ikke til å bli lagt ned. Når det er sagt må det være lov å få ut frustrasjon ovenfor at folk spekulerer rundt noe vi har valgt å ikke dele. Selv om vi deler mye av livet vårt, men langt fra alt, på denne bloggen. Jeg føler at vi klarer å skille mellom å være personlig, og det å være privat. Det føler jeg er riktig.

      Husk på at ingen av leserne mine har krav på å vite hvorfor det ble slutt mellom oss. Dette er en av veldig mange ting som vi har valgt å holde utenfor bloggen, og bare fordi dere blir nysgjerrige er det ikke greit å skrive stygge ting til meg som menneske fordi det er slutt mellom oss. Ja, det er uforståelig, tror du ikke det har føltes slik for meg også til tider? Men sånn er livet noen ganger, og vi prøver å gjøre det beste ut av det og som dere ser vil vi gjerne prøve å se hva vi kan gjøre for å ordne det. Mer enn det trenger egentlig ingen å vite.

      All synsing er absolutt ikke irritasjon, men når det går over til å være synsing, og bare det, til å bli skrevet stygge ting om Fredrik og meg, da er det ikke greit lenger. Husk, det er ikke greit å hetse noen bare fordi de utleverer seg – men det er selvfølgelig lov til å dele sin mening.

      Ut i fra svaret ditt virker det ikke som om bloggen min er noe for deg, og da er det jo egentlig bare å ikke gå inn på den. Sånn sett er det utrolig greit, for det er så mange andre flinke bloggere i Norge med mange forskjellige tema, og man kan velge å gå inn på det man føler man får noe ut av. Om du ikke liker min blogg (Dette vet ikke jeg om du gjør altså, jeg bare synser ut i fra ditt svar) så ikke gå inn på den. Den kommer i hvert fall ikke til å bli lagt ned på veldig lenge, ettersom jeg koser meg sånn med den 😀

      Håper du ikke tolker noe av det jeg har skrevet som stygt eller slemt, jeg prøver kun å svare på det du har skrevet på en ordentlig og saklig måte. Om du føler jeg er frekk i svaret mitt beklager jeg selvfølgelig det, det er overhode ikke min intensjon og jeg ønsker bare å kunne svare så mange leserne mine som mulig på en ordentlig måte 🙂

      Ha en veldig god dag!

    9. Anonym: Hei! 🙂

      Ja, som dere vet er jeg jo veldig opptatt av rettskrivning, og jeg tør å påstå at det er sjeldent dere ser tydelige skrivefeil i innleggene mine, sett bort i fra hastefeil når det har gått litt fort når jeg skriver et innlegg. Jeg tenkte derfor ikke at det ikke gjorde noe at det var noen stor og små forbokstav feil i dette innlegget, men hvis det plager dere så setter jeg pris på at dere legger igjen en kommentar, slik at jeg får fikset det 😀

      Ha en god dag!

    10. KariM: Utrolig hyggelig med en slik kommentar! Tusen hjertelig takk 🙂

      Jeg er i hvert fall ikke perfekt og gjør ting feil. Innrømmer det veldig gjerne også når jeg har gjort feil, og vet at det ikke definerer hvilket menneske jeg er for resten av livet mitt.

      Jeg tenkte ikke at det gjorde noe, egentlig. Det var ikke noen fatale skrivefeil, bare små og stor forbokstav litt om hverandre. Jeg er såpass opptatt av rettskrivning til vanlig at jeg ikke tenkte at innlegget til Fredrik med noen små feil ville gjøre noe, men ettersom det plager noen av leserne mine kommer jeg selvsagt til å ordne det.

      Takker igjen for all ros! Ha en god dag 🙂
      klem

    11. Anonym: Skitten haug av halm? Vi sover i søppel vi 😀

      Haha, selvfølgelig ikke! Overmadrassen er brettet over sengen fordi den er for stor! Vi skal nemlig kjøpe ny 🙂 lakenet ble lagt på samme dag, så skitten er det ikke 😀 klem

    12. Synes du er kjempe tøff jeg! Og bra innlegg av Fredrik! 🙂 Hva har det å si om der er noen skrivefeil? Skjerp dere folkens. Stå på Jessica!

    13. Du som klager på skrivefeil, se på dine egne skrivefeil. Når du skal klage på noe, så bør du hvertfall skrive riktig selv..
      Bloggere har all rett til å si ifra når leserene går over streken. De er mennesker de også. Så syns det blir helt feil å si at de må tåle alt, det er det ingen som gjør.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg