ENDA EN OVERRASKELSE!

Hei dere! I går fikk jeg nok et overraskelsesbesøk av moren min og lillesøsteren min, så vi har kost oss masse i Tønsberg og Larvik i dag. Vi shoppet og spiste i Tønsberg og gikk rundt for å kikke litt, før vi hentet Fredrik på jobb når han var ferdig omkring 15:00.

Leo sovnet relativt tidlig i går, og det var egentlig ganske deilig å ha litt “fri”. Jeg fikk riktig nok ikke sovet særlig lenge i dag, men det gjør ikke noe når man våkner til et så innmari smilende ansikt! Leo var helt oppe i ansiktet mitt når jeg våknet og blid som bare det.

Nå var moren til Fredrik innom for en liten stund siden for å si hei til lillemann siden det er en stund siden hun har sett ham, og ellers har vi bare slappet av de siste timene. Leo har fått lekt masse og hunden til tanten min kom for å være litt med oss, siden Leo er så innmari glad i dyr!

Resten av kvelden skal vi bruke på Idol og taco! Håper alle har hatt en kjempefin start på helgen! ♥

8 kommentarer
    1. Flott blogg
      Også kjekt med en overraskelse fra koselige folk, er glad for at du fikk deg en fin overraskelse
      Virker som ting går litt bedre med deg, håper ihvertfall det
      Eg tenker på deg og Leo hver dag og håper at alt går bra med dere begge to 😊💐
      Leo er så heldig som har en så flott, omsorgsfull mor
      Kanskje du kan begynne å blogge så mye at det kan bli en godt betalt jobb for deg
      Det hadde vært kult synes eg og det tror eg du hadde synes også

    2. Hei, Jessica!
      Eit tips til bloggen din er å passe på at bildene dine har sammenheng med innlegget..Får liksom ingenting ut at et bilde av ingredienser, et av Leo sin stol, et fra deg fra siden osv. Vil heller ha bilder som har en sammenheng. Vil tipse deg om å se bloggen til f.eks. Kristine Ullebø (krisssy). Hun tar utolig bra bilder! For jeg må, som fast leser siden starten, si at jeg er veldig lei bilder av deg fra siden der du ikke smiler, og at du har gamle bilder i nye innlegg som ikke har noen sammenheng med teksten. Prøv å ta bilder i nye vinkler, med nye innstillinger på kameraet og veldig gjerne ute(!!!!), for all del ikke forran gardinder der du sperrer ute solen. Om du utnytter solen får du nydelige bilder 🙂 Du er utrolig flink å skrive, men jeg må bare si fra om at bildene dine gjør at jeg begynner å bli lei bloggen din. Håper du ser på dette som kinstuktiv kritikk, ikke hat, og virkelig tar det til deg 🙂

    3. Anette: Hei!

      Tusen takk, prøver virkelig så godt jeg kan med bildene men skal gjøre så godt jeg kan!

      Bildene her i dette innlegget er fra dagen i dag, så tenkte det gikk greit siden det var sammenheng med at jeg skrev om dagen i dag. Jeg nevnte jo også at vi skulle spise taco og la derfor med bildet av ingrediensene 🙂

      På dagtid hjemme har jeg ingen som kan ta bilde av meg verken ute eller inne, og heller ikle kamerastativ, og siden dagslyset er borte når Fredrik kommer hjem fra jobb er det litt vanskelig nå på vinteren… Håper dette er forståelig! Men tar selvfølgelig kritikken til meg og skal gjøre så godt jeg kan 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg