JEG HADDE ALDRI TRODD DET SKULLE SKJE OSS!

I går kveld dukket det opp noe i feeden min på facebook som skremte meg veldig. Jeg tok kontakt med hun som hadde skrevet det og fikk tillatelse til å gjengi dette på bloggen min fra denne koselige mammaen! Utrolig skremmende!

Nylig leste jeg et innlegg om en baby som hadde fått surret rundt et hår rundt den ene tåa si.. Jeg husker jeg himlet litt undrende med øynene. Et hårstrå, så stor skade?

Idag opplevde vi det samme.. Men med tre tær.. Et hårstrå hadde surret seg rundt tærene til vår lille frøken på 14 uker.

Vi har tilbringt tid på legevakta. Der fikk vi fjernet meste parten av håret og fikk en bedøvelsesprøyte. Men legen var redd for tærne hennes.

Vi ble sendt på akutten. Der ble vi møtt av en barnelege som sa at dette var en jobb for kirurgene. Jeg ble helt svett. Kirurgen kom, så på det og tilkalte en kirurg til. Sammen fikk de vekk siste rest av hårstrået.

Vi fikk reise hjem, og skal tilbake til kontroll i morgen på sykehuset for å se at alt er ok med tærne.

Så vær så snill å fjern hårstrå som både er på og rundt babyen. Sjekk gjerne en ekstra gang.
.. Jeg hadde aldri trodd det skulle skje oss.

Øverste bilde: med hår
Nederste bilde: hår fjernet.

 

Del med dine venner og bekjente, du også! Dette er utrolig skummelt!

8 kommentarer
    1. Huff dette er så fryktelig skummelt! Det skjedde faktisk med min datter for noen få måneder siden, eneste forskjellen var at hos henne hadde en tråd inni sokken surret seg rundt ene tåen hennes. Forstod ikke hvorfor hun var så hysterisk, dette var på natten og hun har alltid vært flink til å sove ellers. Man må virkelig passe på <3 Fint at du deler dette slik at flere kan få kjennskap rundt temaet!

    2. Dette skjedde sönnen min da han var baby, men heldigvis bare på et finger. Fikk selv tatt vekk håret, men det ble et sår etter det. Fra og med da har jeg også värt kjempe nöye med å ta bort alle hårstrå jeg har sett på ham.

    3. Takk for at du delte det med oss og forferdelig hvordan et hårstrå kan gjøre så stor skade på småbarn
      Håper det går bra med den lille babyen
      Og håper ikke minst at det går bra med dere begge to (altså Leo og Jessica 😍👶🏼🌈🍼
      Kjekt å se dere beggto på bloggen her ofte
      Glad for at eg ble kjent med dere og på denne bloggen
      her
      Gleder meg til å fortsette å følge denne bloggen
      Leo og du Jessica er så fine en nydelig mor og en kjempe skjønn sønn

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg