HELT FORFERDELIG…

Hei dere, håper dagen deres har vært bra ♥

Noen av dere rakk sikkert å lese et innlegg jeg postet for ca ti minutter siden? Jeg klarte å poste feil versjon.. Utrolig kjedelig når jeg har brukt hele dagen på å jobbe med det! Ikke at det ble så godt tatt i mot likevel, så tror nok ikke jeg kommer til å poste den riktige versjonen uansett. Får se etter hvert!

Over til overskriften… Jeg er blitt skikkelig syk, og føler meg helt forferdelig. Klarer knapt å spise noe, har høy feber og føler meg generelt helt ræva. Håper at det gir seg for å være syk har jeg faktisk verken tid eller ork til. Spesielt med tanke på at jeg er alene på dagtid og alt jeg ellers har å gjøre!

Leo er også blitt småsyk, hadde litt feber i går og har vært smålig grinete i dag. Men ellers har han lekt med Fredrik, ledd masse, og bare kost seg – så kanskje det bare var med litt feber? Det finner vi fort nok ut av!

Jeg må bruke dagen til å lade opp og tror jeg rett og slett skal gå en tur i sengen. Det passer aldri å bli syk, men akkurat nå passer de virkelig helt  fryktelig dårlig. Ber til alt som finnes for at jeg våkner opp litt bedre i morgen!

Ellers skal Fredrik ut en tur for å trille litt med Leo etterpå, godt med litt frisk luft for han, samt å gi meg litt barnefri. Snille Fredrik! Setter så pris på han, og tenker på alle dere alenemødre som ikke har en reddende pappa når dere er syke. Fy søren, dere er flinke altså.

Etterpå vil jeg jo gjerne jobbe litt hvis jeg klarer å sitte foran skjermen uten å verken synes synd på meg selv og få enda mer skallebank, så derfor hadde det vært helt suuupert om dere kunne komme med flere tips om hva dere vil lese om her inne. Er så utrolig greit å høre fra dere selv, så vet jeg at ikke poster innlegg som dere ikke får noe ut av ♥ Post gjerne forslag i kommentarfeltet under denne posten her, eller i kommentarfeltet under denne posten på  facebook-siden min som heter jessicaenerberg.blogg.no 

Ønsker dere en good kveld, og håper for all del den blir bedre enn min!

22 kommentarer
    1. Enig at det er respekt for alene mødre/fedre! Broren min (9 år eldre enn meg) og jeg (20 år) har vokst opp med forskjellige fedre. Han pappa i 4 timer unna og min boende i Tyrkia. Ingen av fedrene har stilt opp for oss eller mamma. Ingen har gitt oss oppmerksomhet på bursdagen vår, julaften osv. Vi savnet en farsfigur, kanskje mest jeg? Broren min ble den “pappaen” jeg aldri fikk. Min bror er sterkere en din pappa. Min bror klarer å fikse alt. Min bror er den beste i verden. Og sånn er det ennå, Min bror er som en type pappa for meg og stiller opp når som helst og hvor som helst.

    2. Du kan skrive et innlegg om hvordan du ser for deg livet om f. eks. 10 år, eller du kan skrive et innlegg om hvordan du så for deg at livet ville være som 17-åring for f.eks. 5 år siden vs hvordan det faktisk er 🙂

    3. Hei, husker du skrev et innlegg om at du hadde angst for en tid tilbake. Det var veldig godt å høre at jeg ikke er den eneste som sliter med det. Jeg vil ikke grave, og forstår godt dersom du ikke vil skrive mer om det, men hadde blitt veldig glad om du hadde skrevet et innlegg om hvordan du ble kvitt det ol. God bedring! <3

    4. Mile: Synes du virkelig jeg gjør det ofte/mye?

      Føler virkelig ikke det selv! Men takk for at du delte meningen din:-)

      For min del er det ganske forferdelig at jeg ligger med nærmere 40 i feber, hoster og nyser konstant, i tillegg til at jeg har Leo alene fra 07:00 til 15:15. At jeg da i tillegg ikke får i meg mat fordi jeg har så vondt i halsen, som igjen går utover blodsukker/humør og ork er ikke akkurat veldig morsomt.

      Ha en god kveld.

    5. Hei
      Jessica Enerberg 😊
      God bedring til deg og Leo
      Håper dere blir fort friske og i bra form igjen 💐🌈
      Flott at du tar godt vare på den lille gutten din, er utrolig stolt og glad over det og det er allesammen stolte over deg som tar godt vare på Leo
      Du setter hans behov framfor dine og det er det alle foreldre skal gjøre
      Og det er alle foreldres jobb å gjøre
      Ha en fin kveld vakre deg Jessica🎁🎉💐💐

    6. God bedring! Husk at dersom Fredrik jobber, så har han rett på fri med lønn ved syk barnepasser 🙂
      Kunne du tenke deg å skrive litt mer detaljert enten her i kommentar eller et innlegg om veien til KS for deg? Hvor mange samtaler måtte til? Jordmor og/eller lege? Fikk du bestemme? Prøvde de å få deg til å endre mening? Og hva tenker du i forhold til neste svangerskap? Du har jo vært veldig åpen (i motsetning til “alle” andre), så hadde vært fint å få høre sannheten fra noen som har vært igjennom det og som ikke skjuler noe 😉

    7. Hei Jessica😊😊
      Jeg lurer på om du kan skrive et innlegg på hva du/ dere har av utstyr til Leo, alt fra A til Å og hvor mye dere har av vært “produkt”
      Stå på! Du er så flink!!!! Og Leo er bare kjempe søt da😍

    8. Hei Jessica 🙂
      først og fremst, god bedring til deg og Leo.
      når det kommer til ting du kan skive om så hadde det vært artig med morning/ night time routine. og kanskje vlogge en dag i ditt liv som ung mor. 🙂

    9. Digger virkelig deg og bloggen din!! Synes du skriver veldig gode innlegg. Kanskje du har lyst å dele flere gode oppskrifter?
      God vedtibg til begge to<3

    10. Hei Jeasica! Har du lest innlegget til Pappahjerte / konatil om løk? Jeg holdt på å le meg ihjel, men var desperat etter å få dempet hosten på natta så jeg fikk sove at ingenting fikk være uprøvd… Det er helt vilt, men hosten stoppet etter få minutter og jeg sov godt natten igjennom i flere netter… Del løken i to og legg i en skål på nattbordet…. Masse god bedring!

    11. Hei jessica 🙂
      God bedring!
      Kan du ikke skrive ett innlegg om hvordan dere gikk fram med fast føde til Leo når han startet med det? Hva dere startet med og hvor mange måltider osv? Har ei jente på 5 og en halv mnd og er i full gang med prøvesmaking av frukt osv på dagen og en porsjon grøt før leggetid, men vil gjerne lese tips fra andre til hva man kan gi når hun blir 6-7 mnd? 🙂
      Det hadde jeg likt å lese om hvertfall:)
      Hilsen mamma 22

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg