LEO SITT NYE BARNEROM!

Jeg vet ikke om jeg har fortalt dere, men sengen til Leo er ødelagt! Eller, ødelagt og ødelagt. Den ene siden med sprinkler datt bare rett av når jeg holdt på den, så er veldig glad jeg fant det ut slik og at ikke Leo skulle dette ut av den. Det er ikke problematisk at han sover i den, men den må stå inntil veggen på den siden sprinkelene er borte. Funker kjempefint, men vi skal selvfølgelig få kjøpt en ny seng til han!

Kommoden hans solgte jeg i fjor en gang, da var det så stappfullt på rommet til Leo av gudene vet hva, og uansett var kommoden for stor, og passet ikke inn med de andre møblene ettersom den nesten var like høy som meg (!) Så jeg har fått valgt ut en del vi skal kjøpe til rommet hans, og så skal jeg ordne det på nytt til han "flytter" inn der for å sove på eget rom om noen måneder. Gruer meg litt til han skal sove på eget rom, men samtidig tror jeg det blir litt godt også!

Hvis dere har forslag til en fin seng til en ettåring eller litt eldre, så hadde det vært supert om dere delte!

Kommode ♥ Elefantlampe ♥ sengesett ♥

Wall stickers – Fødselstavle – Leke –

Bokstav med lys ♥ Babygjestebok ♥ Lampe ♥

Vi har jo blant annet fått satt opp noen av møblene Leo fikk i dåpen sin på rommet hans! Ellers er det ganske kaos der inne nå, så det blir godt å komme i gang og å bli helt ferdig. Gleder meg til å vise og dele bilder underveis! 

(Dette betyr for øvrig at house tour videoen ikke kommer til å inkludere Leo sitt rom, håper det går greit)

Håper dere har hatt en super dag! Fredag allerede i morgen ♥
 

11 kommentarer
    1. Min sønn begynte å ligge på eget rom når han var 5 måneder, og er 8 måneder nå, og det har fungert kjempebra for oss. Vi også trodde det ble litt rart og kanskje tungvindt at han lå på eget rom så tidlig når han enda våknet litt på natten, men fant fort ut at mange av gangene han våknet måtte ha vært på grunn av bråk fra oss, for han ble så rolig på eget rom! Så det går nok sikkert bedre enn du tror, var hvertfall slik for oss.
      Har forresten sett flere 1-åringer som har hatt denne sengen, men har ikke selv prøvd den da: http://www.barnashus.no/stokke-sleepi-seng-white-9448.html

    2. Vi har en grå sprinkelseng fra Ikea! Den er kjempe grei! Det er 3 skuffer under, man kan heve og senke den, også når han blir så stor at han ikke trenger sprinkelseng lengre, så går det ann og ta av sprinklene på den ene siden 😀 det er kjempe greit 🙂

    3. Jeg har nettopp kjøpt en Leander seng til jenta i magen, de har superfint design og er kjempe praktiske i og med at de kan bygges ut til junior seng senere! Prisen er litt stiv, men er du heldig så kanskje du finner noe rimligere på finn eller lignende <3

    4. Vi har seng fra sebra, den heter kili. Dødsfornøyd! Superfin, kommer i mange farger, har god plass og kan gjøres om til juniorseng:) Koster litt, men til gjengjeld så har man den i mange år:) Erik elsker å sove i den og sover godt<3

    5. Forskning viser at barn bør sove med mammaen sin til de er 3 år og med god grunn, skjønner ikke hvorfor foreldre stresser så mye med at barna skal ha eget rom når de er så små? Rart

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg