DENNE UKENS..

NEDTUR:

At vår lille familie har vært syk nesten hele uken! Så utrolig kjedelig! Men har fått klaget fra meg på bloggen, haha! Neida! Jeg føler meg mye bedre, og det tror jeg Leo og Fredrik gjør også, så da er vi klar for ny uke fra i morgen av. Blir så flott!

CRAVING:

Kaker!! Vi var innom mamma sin kafe før vi dro videre til Larvik i formiddag, og ja.. Tror ikke jeg trenger å si mer enn at det ble inntatt veldig mange fantastisk gode kalorier. Ostekake er favoritten, fy søren så godt!


BESTE INNKJØP:

Det må være bilsetet vi fikk! Var riktig nok ikke mitt innkjøp, men likevel ukens desidert beste! SÅ glad! Dessuten har jeg vært kjempesnill og kjøpt litt sminke til min flotte lillesøster.


MEST LESTE INNLEGG:

“Leo sin kveldsrutine” var nok ukens mest leste innlegg! Utrolig glad dere likte det! Om du ikke har lest det allerede kan du gjøre det HER.


 

HØYDEPUNKT:

Mye familietid, helgen i Gjøvik og masse serier i sengen har vært høydepunktet! Samt at Leo har kost seg så mye med både pappaen og mammaen sin hjemme i den fine leiligheten vår. Har riktig nok vært en ganske syk, men veldig fin uke.

Mandag i morgen, det gjelder å finne gleden i hverdagen! Elsker å tilbringe dagene hjemme med lillegutt!

7 kommentarer
    1. Hei, ville bare si ifra at dere må stille hodestøtten på Leos sit bilsete nedover. Når barnet sitter med ryggen mor kjøreriktining må beltene komme fra bak skuldrene eller akkurat ved skuldrene. Ha en flott dag videre!☺

    2. Trist at dere måte være syk : æ veit at æ har spurte før, så æ spørre igjen, kan du vær så snill si korr du kjøpt den hvit genser du hadde på dæ på lørdagen da du møtet mora din å søstre din? 😊 Den va nydelig

    3. Ragnhild: Hei!

      Den heter Stenberg kafe, og ligger i mellom Toten og Gjøvik! Virkelig verdt å ta turen, og det sier jeg ikke bare fordi hun er moren min, hehe 😉

      Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg