LEO SITT ANTREKK #7

Hei dere! Måtte bare stikke innom for å vise dere Leo sitt antrekk i dag!

Jeg har avtalt med meg selv, og Leo, at vi skal ut for å kjøpe nye klær til ham på fredag! Da har vi noe å glede oss til hele uken. Jeg har ryddet bort masse klær som er alt for små, og det føltes litt trist men samtidig litt morsomt. Jeg fant til og med igjen en av bodyene hans i størrelse 56, og Fredrik trodde den hadde blitt krympet i vaskemaskinen, og at det var umulig at Leo hadde vært så liten! Kan ikke akkurat si meg uenig i det!

Det ble ikke noe ekstraordinært antrekk på han i dag, men hverdagslig og fint. Jeg bruker forresten kun bukser i mykt-denimstoff som jeg vet at han synes er behagelig. Det er litt viktig for meg at jeg alltid vet at han kan bevege seg akkurat like mye som babyer på hans alder skal, i tilegg til at han skal ha det komfortabelt i klærne han har på, og så vil jeg jo gjerne også at de skal være fine i tillegg! 

Klem

5 kommentarer
    1. Å,så fint 💖
      Mulig at du kan fortelle hvor du har kjøpt det?
      Hehe ,min lille trenger også nye kle, vokser så fort 💖

    2. Anonym: Hei <3

      Tusen takk! Selvfølgelig! Buksen er fra Lindex, bodyen er fra haust and clair (Utrolig flott merke med god kvalitet og ikke kjempe stiv pris!) og cardiganen er fra cubus <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg