BILDEDRYSS FRA DAGEN

♥ Leo gull! ♥ Lunsj på indre havn ♥

♥ Gjensynsglede når pappa kom hjem!

♥ Ny pysj og deilig bukse 

♥ Nye sokker og bukse

Michell og Leo ♥

Vi har hatt en super dag! Håper deres har vært minst like god! Nå er det endelig helg og jeg gleder meg så til å tilbringe den med familien min. Eller, Fredrik og Leo skal bort en tur i kveld men ellers skal vi tilbringe den sammen! Haha!

Jeg fikk noen kommentarer på at det “plutselig” virket som om alt var så bra igjen i går fordi jeg blogget om andre ting etter jeg postet DETTE blogginnlegget for to dager siden om at det har skjedd noe vondt. Ting er ikke bra. Men jeg kan ikke ligge inne i sengen og synes synd på meg selv av den grunn. Det gjelder å komme seg opp og ut, få tankene på andre ting og å tenke positivt. Det betyr ikke at jeg har det bra, ei heller at ting går greit, men at jeg er villig til å se forbi det fordi jeg har verdens viktigste oppgave hver dag: Å være den beste mammaen jeg kan være. 

Man kan aldri gi opp ♥

Klem!

11 kommentarer
    1. Du er utrolig voksen for alderen din. Stå på og fortsett med den tankegangen! Dere er fine <3 alt ordner seg en eller annen gang. Av og til tar det bare litt lengre tid 😉
      Klem

    2. Jeg blir stadig imponert over deg, jobben du gjør med Leo, hvilken flott mamma du virker å være. Du virker så voksen og reflektert (mener ikke dette på noen negativ måte mtp din alder) og er helt klart mest opptatt av at barnet ditt skal komme først.
      Du fortjener skryt, synes jeg!
      Tenk at jeg snart har lest bloggen din i ett år, og at du snart har ettåring i hus. Det gjelder oss her også. Tiden flyr, men du så herlig å følge de fra spedbarn til små “gutter”. Å være mamma er verdens beste følelse!
      God helg 🙂

    3. Anonym: Hæ? Søknadsfristen er jo til 1 mars, og vi skal søke på mandag (litt i siste liten, men!) i verste fall blir det dagmamma, jeg skal jo på skolen til høsten 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg