10 FUN FACTS OM LEO OG MEG!

Haha, overskriften får det til å høres ut som om jeg tror jeg er verdens mest interessante person ? Det vet jeg veldig godt at jeg ikke er! Men når dere likevel har ønsket dere et slikt innlegg slår jeg til, så håper jeg dere liker det <3

1. Leo hater at jeg støvsuger, og støvsugere generelt. Før var det bare sånn at han skvatt litt når jeg støvsugde ? Nå senest i dag tidlig sto han klar borte ved stikkkontakten for å dra den ut når jeg støvsugde. Haha! Han er virkelig ikke dum!

2. Jeg synes egentlig dette er litt pinlig å innrømme, men.. Jeg hater å se sport på tven. Jeg skjønner ikke og kommer aldri til å skjønne hvorfor halve norges befolkning sitter benket foran tven for å se skiskyting for eksempel. Jeg finner det bare totalt uinteressant, selv om sånn ca hele familien min forguder sport. Spesielt farmor!

3. Leo tester Fredrik og meg hele tiden, og han synes det er fantastisk morsomt når vi blir irriterte! Så morsomt at han gjerne stikker av samtidig som han ler en trillende latter. Da er det plutselig ikke så lett å være irritert lenger!

4. Jeg er litt svensk, og lengre bak i slekten er jeg også litt samisk. Ofte når jeg har på meg selvbruning får jeg spørsmål om jeg er utenlandsk, og det er jeg altså langt i fra!

5. Leo elsker å danse! Hver gang vi spiller litt høyere musikk her hjemme sier jeg «danse danse» til Leo og da danser han som en gal. Det skjedde faktisk senest i stad, det er så koselig å se at han smiler fra øre til øre når han danser!

6. Jeg er en person som ler mye og som har masser av humor. Vet ikke helt om dette egentlig kommer frem på bloggen, men jeg føler i hvert fall at det er slik jeg er i virkeligheten med venner og familie. Jeg er generelt veldig glad!

7. Leo er veldig glad i alt annet enn de fine lekene vi kjøper til han! Klart, han leker jo mye med lekebilen og vogna si, men stort sett er det mye mer interessant med hårbørstene mine, deodorantene mine (med lokk på, selvsagt!) dvd-covere, og andre helt usaklige ting som han synes er såå mye mer spennende enn lekene vi har kjøpt til ham.

8. Dette er vel ikke helt en fun fact, men la gå likevel: Jeg har lenge mislikt nesen min. Andre i blogg Norge ville sikkert bare løpt ned dørene på fornebuklinikken for å få den «fikset», men jeg tror det ville føles ut som et skikkelig nederlag for meg å vokse opp viten om at jeg ikke klarte å akseptere at den så sånn ut. Dessuten, skal man tro bildene av meg når jeg var liten hadde jeg prikk lik nese som Leo har nå. Det ville knuse meg at han vokste opp og fikk lik nese som jeg har nå, men at min da ville sett annerledes ut fordi den ikke var «bra nok» eller «fin nok» slik at jeg opererte den. Den er jo så perfekt på han, så da er den i hvert fall bra nok på meg!

9. Leo er såå glad i andre barn! En gang når Leo og jeg var på et kjøpesenter her i Larvik med søsteren min, kom det en gutt på 4-5 år bort til Leo og strøk han på kinnet! Leo smilte såå. Siden smiler han hver gang når vi er ute på kafè og det er andre barn tilstede, og han kikker veldig etter dem. 

10. Vi kan nesten ikke ha tven på for å se på et tv-program uten at Leo løper bort for å se på den samtidig som han tar på den. Det ender faktisk noen ganger med at vi må slå den av, men vi prøver alltid å ta han med å leke et annet sted først, og det fungerer ofte det også!

17 kommentarer
    1. Haha, min hater også støvsuging! 😀 Jeg bare elsker personligheten til Leo! <3
      PS: Det er ingenting galt med nesen din, jeg synes den er veldig fin faktisk, som resten av ansiktet ditt! Men vi har alle ting vi er misfornøyde med, og ofte er det ting vi kun ser selv 🙂

    2. Hadde vært dødsglad om jeg hadde din nese, haha
      Synes den er fin jeg, men vet d ofte er vanskeli å se slikt selv da :p hater min, men mange sier jeg har fin nese likevel , menmen
      Leo var så lik deg på de nederste bildene , nydelig gutt

    3. Haha:) kjenner meg selv i den nr.2 😅 Klarer ikke å se sport en gang.. Hater det rett og slett!😅

    4. Morsomt at du har samisk blod! Jeg er selv sørsame, og er veldig interessert i samiske gener og historier.
      Vet du noe om hva slags same? Etternavn? Slike ting? 🙂 hadde vert artig æ høre.

    5. Hei! Ser nå du sier du er helt norsk, jeg har faktisk alltid trodd enten moren eller faren din er fra usa eller noe ettersom navnet til deg og Jennifer(?) 😀 Kjempe fine navn i hvert fall! Nå som jeg nevnte faren din… dette har jeg jo ingenting med så du kan bare droppe å svare på dette om du vil! Ble bare litt nysgjerrig på om han er med i bildet? Bor foreldrene dine sammen? Hører så ofte om “bare” mammaen din skjønner du 🙂

    6. Anonym: Åja 😀 Pappa er også inne i bildet, han og mamma er gift og har vært sammen i 25 år! Han jobber en god del, så får ikke kommet hit så ofte dessverre 🙁

      Utrolig hyggelig at du likte navnene våre! 🙂

      Klem

    7. Vær fornøyd med deg selv, du er en pen jente, kan overhodet ikke se noe galt med nesen din. Og det beste med oss alle er at vi er forskjellige, vi er unike og la oss være det. Viktigst av alt er innsiden, det er den som betyr noe.
      Et lite tips til; rydd alle lekene til Leo i en lekekasse, da mååå han bare ha den leken som ligger nederst og inntil han får tak i den så har han lekt seg gjennom de fleste lekene. Har han mange leker kan det rett og slett bli for mye. Del lekene i to kasser, sett bort den ene og bytt etter ei uke. Da skal du få se på en som glad over å se lekene sine igjen.

    8. Så kult at du er litt samisk! 😃👍 Hilsen en samejente som plutselig ble enda mer fan av deg og bloggen din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg