VERDENS BESTE

Heihei!

Klarer selvfølgelig ikke å dy meg ved å blogge litt i dag… Blir helt avhengig av å oppdatere, men siden jeg har sovet en del nå de siste timene føles det OK å skrive litt igjen. Verdens beste Fredrik tok seg bryet med å oppdatere dere i dag, og jeg ble så glad. Han vet hvor mye bloggen betyr for meg og jeg er så glad for at han hjelper meg når jeg er litt i knipe.

Vi har spist pizza fra dominos i dag. Den smakte egentlig bare papp og salsa, så det ble definitivt siste gang. Etter hvert fikk jeg så lyst på creme brulee at jeg løp på Statoil for å kjøpe en pakke med iskrem som smakte det, og Fredrik synes ikke akkurat at det var en dårlig ting – han er nemlig ekstremt glad i iskrem. Herregud, det er farlig å bo så nærme Statoil altså! Når vi bodde på hybelen for snart to år siden var nærmeste nabo matbutikken Meny, så der gikk det et par kroner om dagen.. For å si det sånn.

Uansett, jeg tenkte å dele en del bilder med dere som jeg ikke har vist tidligere! Har så mye på telefonen min nå at det er helt spekkfullt, og tenkte dessuten at det var koselig å dele litt bilder med dere nå. Jeg føler meg så heldig som har verdens beste familie som støttespiller hele veien. 




God kveld!

13 kommentarer
    1. Du prøver ikke engang å unngå spekulasjoner om du er gravid igjen. Tvert i mot, du bygger oppunder. Ene øyeblikket skriver Fredrik en blogg om at du er trett og syk, neste øyeblikk så blogger du om at du bare måtte ha is….
      Ser og i det forrige innlegget at du ikke avkrefter det, dumt om du ikke er gravid, men mulig det er en måte å holde på nysgjerrigheten 🙂
      Uansett så har du en skjønn gutt og om du skulle få en til nå, det er da ikke verdens undergang. Dere er unge og spreke, du har mange år å utdanne deg på, herlighet. Ikke noe verre å være student med barn enn å jobbe og ha barn, faktisk bedre, da de ofte har kortere dager i barnehagen. Og økonomisk så har dere det romslig. No problems 🙂

    2. Hei jessica =) for en nydelig liten familie du har fått deg altså!! =)
      Ikke bry deg om de anonyme som kommenterer frekt til deg, de er bare misunnelige på deg!! 😉 tenk heller på de positive kommentarene!!! Stå på fine jessica og fine Leo=)

    3. Jeg vet ikke om det er mest tragisk å legge opp til at du er gravid (unngå å svare på spekulasjoner), eller om du faktisk er det..

    4. Om jessica er gravid eller ikke er vel ikke andres sak?
      La oss si hun er det da; det er ikke vanlig å fortelle det tilig i svangerskapet uansett. De fleste venter en god stund å etter “risiko” fasen før de forteller det.
      Å uansett, så er det ikke sikkert at hun er det. Dere blir ikke klokere av å sitte å se etter “tegn” eller spekulere i et komentarfelt , vent til hun enten avkrefter eller bekrefter det selv.
      Jeg kastet opp igår å var kvalm, fikk cravings på taco senere, er jeg gravid? Nei.

    5. Jeg syns det er forferdelig at alle skal tro at de vet alt om en person. Ja kanskje er hun gravid, kanskje er hun ikke det. Men det angår ikke oss før hun selv vil meddele!!! Dere som ikke greier å holde spørsmål som dette for dere selv, er rett og slett nettroll! Stå på Jessica, du er fantastisk!

    6. Hei! Det er nok ikke så rart at slike spekulasjoner dukker opp, med tanke på de tingene som er blitt skrevet i det siste. Men hvis det skulle vise seg å stemme, så må folk huske på at mange velger å ikke dele en slik nyhet med familie engang før 12 uker, så skulle bare mangle at Jessica prøver å holde det litt privat en stund til!
      Og til deg Jessica,- og Fredrik, vil jeg bare si at uansett hva dere velger (hvis det er graviditet som er saken), har dere forlengst bevist at dere er både gode og ansvarlige foreldre. Så den dømmingen som Jessica har skrevet mye om at hun opplevde med Leo, tror jeg ikke dere trenger å være så redd for at vil gjenta seg. Stå på med det dere allerede gjør, og kjenn etter hva som føles rett og bra for DERE!! <3
      Og dersom vi tar helt feil, og det er noe helt annet som er vanskelig for tiden; god bedring/lykke til:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg