IKKE LENGE IGJEN NÅ!

Leo har bursdag om bare 13 dager, den 23 mars! Men bursdagsselskapet hans skal vi ha her helgen før påske, på lørdagen 19 mars. Det blir så koselig! Jeg sendte ut invitasjoner for et par dager siden nå, og vi blir like under tyve stykker her, vi skal nemlig feire det hjemme hos oss. Det blir nok kanskje litt trangt her hjemme, men i gjengjeld blir det nok veldig koselig. Vi har jo en god og romslig stue!

Tenkte å vise dere litt sniktitt bilder til den store dagen! 

Ser det ikke bra ut? 

Kaken blir helt fantastisk, gleder meg så til å vise dere at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Vi ser frem til en kjempekoselig dag med Leo i fokus med familie og gode venner. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at Leo får det beste selskapet han kan få!

18 kommentarer
    1. Det blir nokk en kjempe fin å koselig bursdag til Leo =)
      Føler det ikke er så lenge siden jeg leste ett blogg innlegg av deg da Leo ble født, hihi =D tiden flyr.
      Mi lille gutt er nå 6 og en halv mnd. Og jeg føler jeg fikk han igår =)
      Lykke til med bursdagen jessica, du er så flink med Leo =)

    2. Naima(mammatilLeo): Ja, det blir nok kjempekoselig! VI gleder oss i hvert fall stort 😀

      De er såå herlige rundt 6 måneder da, nyt tiden masse! Går nok veldig fort frem til du får en ettåring du også <3

      God klem

    3. Har nettopp lest gjennom kommentarene på dine siste innlegg, og jeg vil bare sende deg en varm klem. Ingen fortjener å bli behandlet som det du gjør av visse lesere. Du er en flink blogger, og en fantastisk god mamma. Ønsker deg alt godt!

    4. Gøy å se at du virkelih går inn for å gjøre ekstra stas på Leos 1års dag til tross for at han ikke kommer til å huske det 😀 du er dyktig <3

    5. For deres del håper jeg at du gir sønnen din en hårklipp før bursdagen hans,nett gutt,men han ser jo ut som et kråkereir på hodet,stakkars liten!!
      Skulle gått til specsavers?….

    6. Hårfin: Hei! Håret hans er nyklipt og veldig fint 🙂 Vet ikke om det kanskje bare ser litt bustete ut på bildet? Haha! De små roter seg bort i mye så vanskelig å holde håret hans plettfritt hele tiden, det forstår du sikkert 😀

      God klem til deg!

    7. Nyklipt? …… jeg hadde definitivt tatt meg bryet med og klage,hvis det var til en utdannet frisør? Bilde nr.2…nyklipt? Ser jo ikke bra ut i heletatt!

    8. Hårfin: Så dumt du synes det!

      Jeg kan betrygge deg med at håret hans er kjempefint 😀 Jeg ser det jo tross alt hver dag, så hadde det sett ut “som et kråkereir” (som du mente) så hadde jeg vel gjort noe med det.

      God helg da!

    9. Her blir det feiring på påskeaften, på bursdagen hennes 🙂 Men tror vi tar det to dager, for vi blir over førti stykk, hehe.

    10. Har han seriøst vært til frisør? Jeg ser det ikke i heletatt,og jeg har lest en del av innleggene dine. Barnet i dette tilfellet er en gutt på snart 1år,da synes jeg han burde fått klippen deretter.
      God klem til deg;)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg