EN GOD START!

Hei alle sammen!

I dag har Leo og jeg vært på besøk hos tanta mi, og han koste seg så mye! Han elsker jo dyr så det blir ekstra stas når hun har både hund og katt. Han fikk smoothie, og vi spiste litt lunsj/frokost – Jeg merker at det er fryktelig lett å glemme å spise frokost om dagen og det er jo ikke akkurat helt bra. Tiden blir bare helt fullstendig borte blant Leo, rydding og trening. De dagene jeg rekker å stå opp før Leo våkner uten å vekke ham i det jeg lukker døren bak meg, så pleier jeg å spise frokost helt alene, og det er for meg helt luksus. Haha!

Hahaha! DEN bolleklippen han fikk her da! Skjønningen.
 

Fredrik har gledet seg masse til helgen, så vi satser på at det blir en god en. Den har i hvert fall fått en veldig god start! Etterpå skal vi til faren til Fredrik, det blir nok veldig koselig. Håper dere alle sammen har en kjempekoselig helg, det skal vi ♥ ♥ 

5 kommentarer
    1. Hei!
      Ungen din er jo bare sååå skjønn!! 🙂 Han er en mnd eldre enn min datter. Lurer bare på en ting, åssen fungerer tannstell med Leo? Hos oss er det nesten umulig å få gjort det…

    2. Hei jeg bare lurte på hva du brukte å gi Leo å spise og evnt drikke, og mellom måltider… når han var 6 måneder? Er så itvil på hva jeg skal gi min sønn på 6 måneder 🙂 for det er ikke alt han liker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg