LEO 1 ÅR

Hei dere!

Noen av dere har lurt på om jeg kan dele litt mer om inspirasjon til bursdagen til Leo! Det kan jeg selvfølgelig. Jeg tar jo slike ting veldig høytidelig, så da er det fullt kjør med planlegging og lange lister om hva jeg må få tak i. Egentlig er jeg en person som er ganske kreativ av meg, og det passer helt perfekt når det kommer til ordne og styre med bursdager og dekorering.

Dette er kaken jeg brukte som inspirasjon når jeg bestilte kake. Den er ikke helt lik altså, og i tillegg er den jeg bestilte bare en etasje siden vi ikke er så mange at vi vil klare å spise opp to etasjer når vi ellers har andre kaker også på den store dagen.

Bilde hentet fra tonerosedesign.com

Jeg henter mesteparten av inspirasjonen til bursdagen på pinterest. I tillegg følger jeg veldig mange flinke på instagram når det kommer til mat og dekorering. Jeg vet at jeg har en del følgere som har barn på samme alder som det Leo er, så derfor tok jeg meg tid til å finne litt inspirasjon til ettårs-bursdag – både til gutter og jenter. Håper dere liker det!


Alle bilder hentet fra pinterest.com 

Håper dere alle har en flott fredagskveld!

7 kommentarer
    1. I og med at du har vært ganske opptatt av juss i de siste innleggene, tenkte jeg bare å påpeke at å oppgi kildene som “Pinterest” faktisk bryter opphavsrett. Du må for hver enkelt bilde kreditere den enkelte/de enkelte eierene av fotografiene. Hvis du ikke gjør det bryter du opphavsrett- og åndsverkslovene i Norge (jeg har ikke tenkt å amelde deg, men tenkte å gjøre deg oppmerksom på saken).

    2. Hvorfor er det så sinnssykt stor forskjell på jente- og guttebursdager her? Farger har ikke kjønn, og når man allerede I så liten alder forteller barn at det er et klart skille mellom gutter og jenter (her I form av farger) er man med på å si at sånn skal jenter være, og sånn skal gutter være. Drt skaper en forventning om at jenter liker rosa, gutter liker blå, og det understreker at jenter og gutter skal ha forskjellige interesser basert på kjønn. Jeg tror ikke sønnen din ville blitt misfornøyd om fargetemaet på ettårsbursdagen hans var rosa!

    3. Gleder meg helt enormt til å ordne bursdagsfeiringer jeg også, selv om det i første omgang blir navnefest for vår del! Kos deg masse med forberedelsene, og selvsagt selve feiringen! <3

    4. Lene:
      Jeg har vel ikke vært spesielt opptatt av juss annet enn at jeg har delt lovverket rundt netthets, men tusen takk for at du sa i fra! Jeg ante ikke at det ikke holdt med å bare skrive “pinterest” men skal redigere dette så fort jeg finner de samme bildene og ordentlig kildene 🙂

    5. Masse fin inspirasjon! 🙂
      Sønnen min blir 1 år i Juli, å jeg gleder meg sånn til pynting å baking, å ikke minst det at han ska få spise kake helt selv, haha! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg