DENNE UKENS..

HØYDEPUNKT:

Leo som går uten at vi hjelper han. Ok, han har gjort det en stund allerede men nå reiser han seg selv for å komme gående med de små skrittene sine bort til meg, han blir så stolt når han klarer det og koser masse med meg når han har klart det. Skjønner godt han er stolt, Fredrik og jeg blir så stolte over det han får til og det tror jeg nok han merker fryktelig godt! Ellers har det vært en fryd å gjøre klart til selskapet neste uke, men den praten har dere fått høre både en og to ganger allerede her på bloggen denne uken! Haha 🙂

MEST LESTE BLOGGINNLEGG:

Innlegget jeg skrev i går om smågodt-priskrigen ble veldig godt tatt i mot, og er nok ukens mest leste innlegg. Selv synes jeg det er veldig viktig, og er glad såpass mange har lest det. Hvis du ikke har lest det, kan du lese det ved å klikke HER!

TANKE:

Har gått til å tenke på hvor heldig jeg er som har Leo. Min største gave. Jeg badet ham i går og det er alltid like koselig! Han leker og plasker med vannet og så smiler han til meg med masse vann i ansiktet. Ikke rart jeg smelter helt!

NEDTUR: Ukens nedtur er at jeg fortsatt har det ganske tungt. Jeg har fått veldig mye støtte av dere og det har virkelig vært helt utrolig godt. Vet at jeg har venner og familie som støtter meg, og det betyr også veldig mye. Jeg ser frem til å kunne kjenne at jeg er skikkelig glad igjen! Jeg prøver alltid å holde meg positiv og det er ingen ting som skal kunne stoppe det.

BESTE INNKJØP:

Defintivt denne fine ballongen! Gleder meg sånn til å få den i postkassen og å pynte med den til ettårs-feiringen neste uke. Jeg kjøpte åpenbart ett-tallet! 

 

PÅ DENNE DAGEN I FJOR:

Skrev jeg om kroppspress blant gravide! Poserte til og med i bikini med den flotte gravid-kroppen min. Når jeg ser bildene savner jeg det egentlig litt! Koselig å bo i den andre leiligheten var det også. Men vi har det jo veldig fint her vi bor nå, altså!

God søndagsklem! Håper helgen deres har vært strålende!

21 kommentarer
    1. Leo er så utrolig søt med langt hår og pannelugg! Sønnen vår har samme frisyre 😊 Er så fint med langt hår på små gutter!

    2. Kunne du kanskje skrevet om strekkmerker og hvordan dine ble redusert med tiden?
      Ha en fortsatt god kveld med deg og dine! 🙂

    3. Utrolig fint innlegg 😀 Leser bloggen din hver dag 😀 Utrolig fint å Lese om deg som ung mor.
      Du er ei herlig jente og du er ærlig på bloggen din å det er det beste med bloggen din. Du er en utrolig flink mamma for Leo. Det å kunne lese om deres hverdag er utrolig fint. Leo har blitt så stor og han er så søt 😀
      Kan du legge ut flere oppskrifter av mat? Er så morsomt å få inspirasjon 😀
      Klem

    4. Anonym: Det kan jeg gjerne gjøre!

      Kan forøvrig svare deg litt kort her: Jeg fikk jo en del på brystene og på rumpen/oversiden av låret som du sikkert ser på bildet. De er helt bleknet og synes knapt, bare i veldig sterkt dagslys hvis jeg står i truse. Jeg har massert mye, og brukt mye bio-oil og andre oljer, samt at jeg har skjermet de veldig for lys og sol.

      Noen blir jo aldri kvitt de (Jeg er jo ikke helt kvitt de da, men de synes knapt) sliter med at de synes veldig osv – så da er det jo verdt et forsøk. I tillegg har jeg smurt sitronsaft på det innimellom, for å bleke det. Vet ikke om noe av det jeg har skrevet egentlig skal ha noe å si på om de blir borte eller ikke, eller om det er gener – men er i hvert fall fint at de knapt synes.

      Ha en fortsatt god kveld du også! 🙂

    5. Ronja fra Finland: Så koselig! Jeg synes også det er veldig sjarmerende med litt lengde på håret på guttene, men ikke slik at det plager dem da selvsagt 😀

      Håper det står bra til med gutten din!

    6. liveemiitt: Så hyggelig at du synes det! Og så bra at du liker bloggen, det varmer veldig 😀

      Ja, Leo har virkelig blitt så stor nå! Veldig godt å høre at du synes jeg virker som en god mamma, det viktigste for meg er at jeg gjør den beste jobben jeg kan med sønnen min. Det er så innmari viktig for meg!

      Det kan jeg selvfølgelig! Taco-salaten er rett rundt hjørnet 🙂 Ellers skal jeg lage mye god mat fremover, og det må selvsagt ut på bloggen!

      Klem tilbake!

    7. En stund siden jeg har kommentert nå. Måtte bare fortelle deg at du hadde en utrolig nydelig babymage! Ser virkelig opp til deg og måten du formulerer deg på i blogginnleggene dine. Og så må jeg jo bare si at du er utrolig pen, og det har Leo virkelig arvet, for han er like fin!
      Ha en fin søndagskveld 🙂

    8. Thea Schaathun: Alltid like koselig å høre fra deg likevel!

      Tusen takk, snille Thea!! Du er kjempe pen selv, er helt sikker på at jeg har sett at det har dukket bilder opp av deg i feeden min på facebook 🙂

      Ha en fin søndagskveld <3 <3

    9. Åh er så glad i slike innlegg! Dette er de gøyeste innleggene å lese når søndagen kommer 🙂
      Leo er så nydelig! Du hadde en veldig fin babymage!
      Håper at neste uke blir bra for deg og dine og at du får en super søndagskveld videre!

    10. Det blir nok en super fin bursdag, utrolig gøy med 1 års dag! Tenker tilbake når du la ut bildene av gravid-magen og alt. Utrolig tøft av deg, til tross for strekkmerker – som i bunn og grunn er helt naturlig. Du hadde jo kjempe stor mage, gøy å se tilbake på.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg