5 TING DU IKKE VISSTE OM FREDRIK OG MEG

1. Selv om vi oftest kaller Leo for ja, Leo! – Så pleier vi faktisk stort sett også å kalle ham Leogull. “Har Leogull sovnet nå?” Eller “Se så flink Leogull er nå!” går det mye i. Haha!

2. Fredrik og jeg har kjent hverandre i mange år. Og ja, jeg sier mange – fordi jeg ikke er så gammel selv. Vi begynte smått å bli kjent i 2012, og det er jo 4 år siden nå. Så fort tiden har gått! Når jeg “bare” er 17 år så blir det jo en stor andel av livet mitt, sånn egentlig. Men hadde jeg vært 40 hadde det naturligvis ikke vært like lenge for meg, siden 4 år da ville vært en del kortere tid i forhold til hvor lenge jeg selv hadde levd.

3. Fredrik er egentlig ganske sjenert av seg, mot mennesker han ikke har møtt. En motsetning fra meg, altså. Hehe! Kan være noe av grunnen til hvorfor han synes det er så skummelt å skrive på bloggen, og helst vil at jeg skal se over ti tusen ganger for at han skal være forsikret om at han ikke har skrevet noe “Galt”

4. Vi har veldig mye humor i hverdagen vår. Vi ler sammen til vi gråter og det mest fantastiske er når vi kan le lenge sammen med Leo i tillegg. Da føler jeg bare at jeg har vunnet i livets lotteri, og det har jeg nok også.

5. Vi er utrolig glade for at vi ikke flyttet fra hverandre i høst når alt gikk galt. Selv om det har krevd ekstremt mye av oss har vi lært mye om hverandre, om kommunikasjon, og hvordan vi skal håndtere diverse situasjoner som kan oppstå i fremtiden. Jeg skriver fremtiden fordi jeg håper og tror at vi har en fin fremtid sammen i møte, men man vet jo aldri! Livet har ingen garantier, men vi skal gjøre alt vi kan for å ha familien vår samlet i fremtiden. Jeg er stolt av oss.

Lagde like gjerne et slikt innlegg om Fredrik og meg denne gangen, dere liker jo disse innleggene så godt ser jeg! God klem!

17 kommentarer
    1. Åå jeg håper sånn at du og Fredrik er/ blir sammen igjen! Dere er en så fin familie uansett, men dere passer så fint i lag virker det som.
      Og forresten er Leo så utrolig skjønn, virkelig!

    2. Morsomt innlegg å lese! Synes alltid det er gøy å høre slike random facts! 😀 Og så søtt bilde av Leo og Fredrik nederst! Håper du får en fin kveld 🙂 <3

    3. Så morsomt å lese <3 Her går det i Leanamor, hehe.
      Er så bra dere klarer å bo sammen og ha en god tone 🙂 Kommer bare positivt ut av det, nå og i fremtiden!

    4. Jeg vil bare skrive min første kommentar på bloggen din for å si at du skriver veldig godt, ser fantastisk ut, virker som en super mamma og et godt menneske. Ha en fin dag!
      Student 24😊

    5. Heisann kjære deg! Du trenger ikke slette blogginnlegg fordiom det skaper noen reaksjoner eller noen få mennesker er uenige i dine meninger. Det du skriver er sånn du ser det akkurat nå, det er din blogg og du har lov å mene akkurat det du vil 😊 Du trenger heller ikke unnskylde/forklare deg om Leo smaker på litt is eller om han har for mye eller for lite klær osv…. Livet er ikke svart hvitt og Leo trenger ingen perfekt mamma -han trenger bare deg! Slapp litt av og nyt livet – ikke fremstille deg så utrolig feilfri. Du vet best hva som er bra for gutten din!

    6. Veldig bra sagt tone akkurat det samme jeg tenkte. Skjønner ikke hvorfor hun alltid må forklare for seg lev livet ditt ikke bry deg om hva andre tenker eller synes. Slutt med d, d er irriterende når du gjør s ingen er perfekte og du vet hva som er best for deg og sønnen din.

    7. mmm: Vanskelig å la være når “alle” står klare til å “Ta” meg på ting jeg gjør. Synes det er veldig trist at det er blitt sånn, men forsvarer meg heller litt på forhånd enn å få masse ufortjent tyn, som jeg har erfart en million ganger at jeg dessverre får om jeg ikke gjør dette 🙁

      Men er fryktelig enig med deg, synes det er så unødvendig at det skal være sånn 🙂

      God helg!

    8. så morsomt og vite 🙂 leo er bare skjønn 🙂 håper du og fredrik kan finne tilbake til hverandre, dere er søte 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg