Jeg trenger dette!

Nå skal vi ha kosekveld. Film, en sovende Leo som ligger fredfullt i senga si, litt godis og kjeks, og hjemmelaget lasagne.

Jeg trenger dette i dag, det blir godt å starte med “blanke ark” fra i morgen av og å forberede alt jeg skal dele med dere fremover.

Soverommet vårt! Favorittrommet mitt i leiligheten og selv om kanskje ikke er helt OK å spise i sengen skal vi gjøre det i kveld.

Fra sist gang vi hadde lasagne! Vil dere kanskje ha oppskrift på den? Er såå enkelt å lage fra bunnen av, faktisk!

God kveld til dere alle ♥

7 kommentarer
    1. Ja takk!! Jeg vil ha oppskrift 😀
      Høres herlig ut med kosekveld, vi hadde også tenkt det i kveld, men vi sovnet på sofaen begge to så nå har vi lagt oss.. #småbarnslivet. Hadde heldigvis kosekveld i går også, hihi! Kos dere så mye i kveld, vel fortjent! <3

    2. Nydelig hjem, nydelig gutt! Du er heldig <3
      Like at du dele oppskrifte, så jeg kan få litt inspo til oss her hjemme. Går ofte i 2-5 forskjellige retter haha..

    3. Hei Jessica!
      Jeg har lest bloggen din litt her og der helt siden du var gravid med Leo, og nå fant jeg ut at jeg må nesten legge igjen en kommentar.
      Fy søren så feil jeg tok av deg! I begynnelsen synes jeg du var både teit og dum som trodde du skulle klare dette i en alder av 16. Jeg synes du virka som en barnslig drittunge som lekte voksen og jobba veldig hardt for at folk skulle tro du var voksen og flink og blablabla.. Jeg kunne jo ikke tatt mer feil! Du virker som en utrolig god mamma, og Leo virker å stråle på alle bilder du legger ut. Du skriver så utrolig bra, og du legger ikke skjul på at det faktisk er vanskelig å ha et barn, at det ikke bare er rosenrødt med masse kos og klem. Du er en inspirasjon og jeg må bare si det, at jeg respekterer deg veldig for alt du har oppnådd, både med Leo og med bloggen.
      Jeg leste litt lenger ned her at du ikke har det så lett om dagen, og det er veldig tøft av deg at du er ærlig og går ut med dette. Det er helt greit og ikke ha det supert hele tiden, og det er lov å tenke på seg selv og passe på seg selv, istedenfor å fylle bloggen med masse innlegg.
      Huff, denne kommentaren tror jeg ble fryktelig rotete, men jeg skriver fra telefon, og gidder ikke lese over og pynte no særlig på den nå. Budskapet mitt håper jeg imidlertid at kommer frem – du virker som en fantastisk person og en fantastisk mamma! Vær stolt av deg selv og av lille, fine Leo! Håper kommentaren min gjør deg litt glad i en vanskelig tid 🙂 Stor klem!

    4. Ja, hadde vært fint om du kunne legge ut oppskriften 🙂 og du er en flink mor 🙂 Stå på videre
      Eg lærer mye av deg som eg tar med meg videre til senere 🙂 leser bloggen din fast.
      Bare så du vet det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg