BESTE DAGEN PÅ LENGE…

FOR en dag! Masse sol, snøen smelter utenfor de store vinduene våre i stuen, og jeg våknet opp omtrentlig klokken 09:30 med en sovende Leo ved siden av meg. Alarmen hadde vi begge sovet forbi… Hehe! Fryktelig lenge siden jeg har våknet helt av meg selv, og ikke av han – og det var så fredelig og koselig. Jeg sto opp og visste allerede da at det kom til å bli en god dag, og jeg hadde veldig rett!

Vi har allerede vært ute og gått en lengre tur, og så spiste vi is sammen i varmen. Eller, rettere sagt: Jeg kjøpte meg en liten is på butikken og prøvde å spise litt, mens Leo strakk seg etter den og fikk smake litt han også. Sinnssykt herlig og jeg har gått rundt i dag med en skikkelig vårfølelse!

Leo koste seg sånn i vognen sin, varm og god i ulldressen sin! Han trengte ikke så veldig mye under den ettersom det var så godt og varmt i solen, men dyne og pledd er alltid godt å ha tilgjengelig uansett, det kan jo bli ganske så kaldt i skyggen.

Jeg måtte bare innom for å oppdatere litt! Nå blir det straks god middag her hjemme, håper dere har vært like heldige med været som vi har i dag! Nyt tirsdagen så mye dere kan, vi snakkes selvfølgelig senere i dag ♥

12 kommentarer
    1. Søteste Leo, og fineste Jessica(Vet jeg ikke kjenner deg)Flink er du med Leo, jeg smelter helt jeg <3

    2. Så koselig! 😀 Her har vi vært på 12 mnd vaksinasjon og gått en liten tur ute i det fine været etterpå. Det har vært så utrolig fint ute idag og det letter virkelig på humøret når det er sol og lyst! <3
      Håper dere har kost dere masse søte deg! Mange klemmer til deg og Leo!

    3. Måtte også en liten tur ut i dag etter skolen 🙂 Lillemor fikk gått litt i de nye skoene sine, så hun var veldig fornøyd <3

    4. anja: Fordi vi rett og slett aldri følte behovet for det! 🙂 men har faktisk tenkt litt på at det ville vært lettere nå i det siste! Har du noen du kan anbefale meg?
      Klem

    5. Jeg kan anbefale easygrow grandma vognposen! Den er vannavstøtende, vindtett, hull til fempunktssele i vognen og så kan en ta ut dynen slik at den kan brukes på vår og sommer også. Også er den kjempefin! Den kan brukes fra 0 til ca 3 års alder 😊
      Klem!❤️

    6. Mye lettere å regulere temp med pose, beskytter mot vær og vind så slipp du kle så mye på lille. Voksi, reflex og easygrow er gode! Alt etter behov du har. Har har vår/sommerpose til easygrow og den er knallgod

    7. Hun tok sine første skritt da hun var 10 mnd, og rett før 11 mnd gikk hun <3 Utrolig søtt og se lille jenta gå, haha 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg