EN SLITSOM TID!

Fryktelig mye som skjer om dagen! Og det er selvfølgelig grunnen til at oppdateringene mine ikke er like mange som tidligere om dagen. Jeg håper det går bra, og at dere likevel finner gleden i det jeg deler.

Jeg har vært i Tønsberg i dag, bare en kjapp tur på et ærend. Dessverre har jeg hatt skikkelig uflaks i dag, så mobilen min har kortsluttet et par tusen ganger, jeg har holdt på å svime av et par ganger, og jeg rakk selvfølgelig ikke toget hjem og måtte vente en ekstra time i Tønsberg. Usminket. Dødstrøtt. Og i en tjukk jakke når det var så varmt at jeg holdt på å stryke med. Haha! 




Jeg kommer til å angre som bare pokker når jeg senere innser hvor syk jeg ser ut på dette bildet uten sminke. Haha! Det får gå 🙂 

Leo var verdens blideste gutt når jeg kom tilbake, og det er faktisk ingen ting i hele verdens som slår det å komme hjem til noen som er så utrolig glade for å se akkurat deg. Han strakk seg etter meg i det jeg kom inn i gangen og var veldig glad for å ha mammaen sin hjemme. Siden har vi spist softis (Leo stjal også litt i skjul mens vi ikke fulgte helt med) og kost oss med barnesanger på youtube og rydding, samt litt god mat!

Tross at jeg er midt oppe i en veldig slitsom tid, så ser jeg lysere på det meste nå. Bort sett fra at kvaliteten på bildene mine her i dag ble helt kjipt dårlige. Blir godt å kjøpe ny kamerlader til det ordentlige bloggkameraet mitt, ja!

 Håper onsdagen deres har vært god! ♥

25 kommentarer
    1. Så fin du er uten sminke! Syns du har for mørk hudfarge til vanlig.
      Håper du føler deg bedre snart. Ikke godt å gå å hangle.

    2. Unnskyld Jessica, jeg er fast leser av bloggen din, og har tidligere kommentert og tatt ditt parti mange ganger. Dette er ikke ment som hat, men føler jeg må si noe når jeg bare sitter igjen med en irritasjon istedenfor en glede eller å ha “fått noe utav” å lese bloggen din.
      Du spiller utrolig på det at folk tror du er gravid. Enten det er clickbait overskrifter eller at du i innleggene skriver nye symptomer. Jeg skjønner du er sliten, vi alle gjør det, men hvorfor ikke da bare vente litt til du er klar til å komme tilbake for fult? Dette blir bare dumt 🙁
      Det er ikke sånn at du er nødt til å dele alt, men du sier A og ikke B. Du gjør det med hensikt, og det har ikke vært et eneste innlegg på veldig lenge hvor du ikke nevner “den tingen du ikke vil dele med oss men som er sykt altoppslukende og viktig og som du har tenkt til å fortelle om snart”. Og det er greit å holde ting privat, du trenger ikke dele alt, men hvorfor skal du tease om tingene du ikke vil dele? Bare la det ligge og ikke nevn det.
      Syntes du skylder leserne dine bedre enn dette tullet.

    3. Amen til deg over her! Er så altfor enig! Har skrevet det før jeg også, du trenger ikke dele alt, du bestemmer hvor grensa går. Men vær så snill å gi deg med det dere deler noe men ikke alt fordi det er bedre og være ærlig. Nei det er ikke det, og det kalles btw heller ikke å være ærlig det kalles å være ute etter klikk og oppmerksomhet. Er så lett å gjennomskue.

    4. Anonym: Oki 🙂 Du får synes hva du vil!

      Jeg vet veldig godt selv hva jeg er “ute” etter og ikke 🙂 Jeg har nok av klikk og har en stabil lønn fra bloggen. Du kommer nok til å forstå om noen uker.

    5. Enig med kommentarene over. Er fast leser av bloggen din,men all denne hintingen og halveis snakkingen blir bare dumt.

    6. Tenker at leserne etterhvert vil bli lei og slutte å følge bloggen. Hver eneste gang noen skriver at du hinter og vil hverken bekrefte eller avkrefte at gravid, svarer du på samme måte; nok klikk, nok lesere…. En dag går kanskje leserne lei den stadige klagingen på at du e så sliten, men kan ikke si hvorfor…. Helt ærlig, hvorfor tar du ikke en bloggpause når du er så sliten? AR var lenge borte, nå ligger hun atter på topp her inne.

    7. Anonym: Jeg kan skrive et innlegg om dette nå jeg, synes det har gått litt langt. Det siste jeg har tenkt på når jeg har skrevet “jeg har vært på et ærend i dag” er at jeg er gravid? Jeg skjønner ikke sammenkoblingen.

      Tidligere har jeg da både skrevet at jeg har kastet opp og vært kvalm, men ingen har beskyldt meg for å legge opp til spekulasjoner om at jeg er gravid da, så hvorfor skjer det plutselig nå?

      Jeg har bare tenkt at jeg skal være ærlig om hvordan jeg føler meg istedenfor å lyve, eller ikke nevne det når det kan ha vært grunnen til at bloggingen har vært litt dårlig noen dager. Jeg beklager virkelig om det var galt å være ærlig.

    8. Slutt å forsvar deg selv på hva andre kommentere! La det ligge!
      De hadde klagd på deg hvis du ikke hadde skreve noe innlegg på par dager. Du bestemme selv hva du skriver. De som kommentere her er bare veldig nyskjerrige på hva som er grunnen til at du er så sliten og lei. Det kan vær mange grunner til det. Du skal holde ting for deg selv. Så kan du ta den tiden du trenge, å dele det du vil dele. Du er en god blogger, å jeg er fast leser😜 Jenta mi bli 1 år den 19 samme dag som du skal feire Leo sin dag. Er bare 4 dager forskjell mellom dem. Håpe dere får en super fin feiring❤️

    9. Synes også du var skikkelig pen uten sminke altså! Kanskje tilogmed enda penere enn med sminke?(men nå er jeg mer fan av en naturlig look også da), men du trenger ihvertfall ikke angre for at du la det ut! Ha en fin dag <3

    10. Huff… slutt nå å plage Jessica med spekulasjoner. Har hevet et øyenbryn over ting her jeg også,og kommentert. Ikke vet jeg alderen på de som spekulerer her,men jenta er SYTTEN år!
      La henne skrive hva hun vil for å få klikk,det er det blogging handler om når alt kommer til alt.
      Og til deg Jessica vil jeg si,vern om deg selv og dine,det er det viktigste tross alt.
      Ha en fin kveld 🙂

    11. ser ikke helt hvordan hun hinter til at hun er gravid? Må være dere som febrilsk leter etter tegn isåfall haha..
      Man kan være kvalm, svimmel, ha cravings, være sliten, ha avtaler(haha?) å mye rart uten å være gravid, til dere som ikke viste dette. Idag er jeg sykt sliten, hadd spysyka også, faktisk svimmel og. Men jeg er ikke gravid fordeom da
      Om hun er det så kommer hun vel ut med det når hun er klar, sånn er det bare! Ikke alle som vil legge slikt ut på nett med en gang, å det burde alle skønne! Så kan det godt være hun ikke er det engang. Synes spekulasjonene begyner å bli latterlige her..
      Ha en fin kveld jessica <3 heier på deg

    12. Nei herregud. Du ser strålende ut uten sminke! Er sliten selv så skjønner godt du ikke orker så mye styr med jobben. Less are more som man sir 😛
      Det nu alltids noe gøy å lese eller se på din blogg! Be proud <3

    13. Hvorfor hinter du hele tiden?
      Du sier du er kvalm, og så utrolig sliten, og at vi SKJØNNER DET SNART.. og du holder alt så utrolig hemmelig hele tiden. Enten så sier du alt, eller så sier du ingenting, slutt med alle misvisende overskrifter og klaging på at vi ikke skjønner noen ting når du aldri skriver hva vi burde skjønne. Begynner rett og slett å bli mer irriterende enn koselig/gøy å lese bloggen din

    14. Hun har slettet et blogginnlegg der det kunne se ut som hun avkreftet at hun er gravid. Vet ikke hvorfor hun slettet det, men jeg kan i allefall ikke finne det.

    15. Ikke bry deg om alt alle skriver til deg Jessica! Du er en fantastisk jente og du vil nå langt i livet! Husk det <3

    16. Anonym over her:
      Hun avkreftet ikke at hun var gravid. Innlegget var bare MER vås som førte til mere spekulasjoner.
      Utrolig pinlig og barnslig hele greia. Og denne jenta kaller seg “moden”.

    17. :): Uff, dumt du så på dette innlegget som vås når det var noe jeg skrev rett fra hjertet! 🙁 Jeg ser at du stadig vekk skriver mindre hyggelige kommentarer, og tenker at det må være bedre å la være å lese bloggen min om den irriterer deg så mye som det jeg har inntrykk av?

      Greit at du ikke liker meg, men du irriterer jo bare deg selv enda mer ved å besøke min personlige blogg, vel?

      Ikke frekt ment overhode dette altså, har bare lagt merke til dette og tenkte å lufte ideen med deg 🙂 Vet ikke hvorfor du nevner at jeg er umoden, jeg kan si meg ganske sikker på at du ikke kjenner meg.
      God klem og god helg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg