SNART HELG!

Gud, som denne uken har flydd forbi!

Veldig rart men samtidig godt hvordan det sakte men sikkert går mot vår og påske. For nøyaktig ett år siden nå hadde jeg ikke møtt Leo enda, og det er fryktelig rart nå som det føles som om jeg har kjent han hele livet mitt.

Jeg har vært hos tannlegen med Leo i dag, noe jeg raskt skjønte at han ikke var nevneverdig begeistret for. Men det gikk tross det veldig bra, og han fikk til og med en liten premie fordi han hadde vært så flink!

Vi sto opp såpass tidlig i dag at Leo sovnet for første gang på lenge rundt lunsjtider i 12-tiden. Jeg lagde meg en deilig lunsj bestående av bruschetta og og avokado i strimler, og litt te. Etter at Leo våknet ble det enda mer lek på gulvet med ham før Fredrik kom hjem fra jobb til vanlig tid. Ja, og så har Leo danset masse i dag til musikk! Han elsker virkelig musikk. Skjønneste synet!

Blir godt med helg i morgen, før det er påske! Fredrik skal dessverre jobbe i påsken, men det dukker jo likevel opp noen fridager i ny og ne – så vi satser på at det blir en kjempekoselig påske sammen som en familie. 

God torsdag til dere alle!

7 kommentarer

Siste innlegg