DET ALLER BESTE…

SOM vi har kost oss i dag! 

Pappa og Leo ♥

Jeg lagde lammestek for aller første gang i dag, og det ble helt nydelig! Lagde selvfølgelig i stekepose, da blir den aller mest saftig – sammen med lammet hadde jeg persille, hvitøk, litt timian, en god del meierismør, salt og pepper, og sjalottløk. Så lagde jeg saus av kraften og litt matfløte, lagde soppstuing, mandelpoteter, stekt løk, og rosenkål. – Og selvfølgelig lammet da, som ble helt perfekt både smaksmessig og ellers. Et kjempekoselig og nydelig måltid med familien, akkurat slik det skal være ♥


Akkurat nå skal vi krype opp i sofaen, ta på oss joggedress og finne frem påskeeeggene. God klem til dere!

8 kommentarer
    1. Åååh høres nydelig ut! Du er så flink mor og jeg er så glad på Fredrik og ditt sitt vegne at dere fikk ordnet opp i ting for dere passer så bra sammen<33

    2. Så flink du er. Snart 18 og mamma, lager påskemiddag som mange selv over 30 ikke kan. Blir så imponert jeg. Ønsker dere alle 3 en fortsatt en fin påske.

    3. Sku ønske jeg var litt mer naturlig husmor som deg, haha!
      Ikke spessielt flink å lage mat, HATER å vaske/rydde og alt slikt som egentli må gjøres :p

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg