HVA SKAL DEN NYE BABYEN HETE?

Jeg føler jeg har forandret meg en del når det kommer til navnevalg siden sist jeg ble gravid. Nå er navn jeg så på som aktuelle da, helt uaktuelle. Rart hvordan man vokser og forandrer seg på kort tid!

Nå føler jeg at jeg skjønner mye mer rundt hva det innebærer å velge et navn til barnet sitt. Det er jo ikke egentlig så veldig rart det da. Barnet skal ha det resten av livet, barn som voksen – og det må passe med etternavnene til Fredrik og meg. Det er veldig viktig for oss at barna våre får navn som vi begge liker godt!

Sist sto Jenna ganske langt opp på listen over jentenavn. Denne gangen er ikke det aktuelt, selv om mamma vurderte dette navnet med både meg og lillesøsteren min. Jeg har egentlig lyst til at babyen skal ha et litt mer tradisjonelt jentenavn, – hvis det er jente da – som for eksempel Astrid eller Åshild. Men det er helt utelukket for Fredrik, så da må vi jo bare finne andre navn som vi begge liker. Av litt mindre tradisjonelle jentenavn (?) liker jeg veldig godt Alma, Anniken, og Lea – av de jeg kommer på i farten. Fredrik liker heller bedre jentenavn som Alexandra, Jeanette, Kim, Adriana og så videre. Og her merker jeg godt at vi har veldig forskjellig smak!

Av guttenavn synes jeg Vetle og Aksel er fine. Fredrik synes Chris er finere.

Fine Leo som kommer til å bli en fantastisk storebror!

Her er navnelisten vår foreløpig!

Guttenavn:                       Jentenavn:

  • Noah                      Anniken         Ada
  • Jakob /Jacob          Helena

Som dere kan se har vi ganske vanskelig med å finne navn som vi liker veldig godt begge to, så vi håper jo at vi kan fylle på listen mer fremover! Kanskje har dere noen gode forslag til navn? Heldigvis har vi god tid på finne flere, det er jo tross alt mange måneder igjen av svangerskapet ♥

Nå er det blitt en del babysnakk på bloggen de siste dagene, og det blir det nok også en del fremover – siden det er noe som naturligvis opptar meg en del. Vil ønske dere en super torsdag og takke dere så mye for at dere leser det jeg legger ut!

132 kommentarer
    1. Hvis man skal tenke på forrige barn at det skal være fint i sammen så syns jeg:
      Leo og Adrianna, Maja, Frida, Matea, Cornelia, Fredrikke eller Linnea
      Leo og Alexander, Gabriel, Elias, Didrik, Patrik/Patrick
      Bare noen forslag 🙂

    2. Sønnen min heter Aron Matheo, noe som barnefar og min søster valgte 🙂 Men mine valg var Leander, Gabriel og Julian, noe barnefar ikke likte :p Hadde også maaange jentenavn på lager :p Madelen, Sarah, Lilly, Leah, Aurora, Stine, Annabell, Amalie, Emma og linneah ;p har to andre navn og, men de er hemmelig til jeg eventuelt får meg en jente :p uvanlige navn.

    3. Kan du legge ut bilder av magen din etterkvart?
      jeg er akkurat 10 uker idag med min første og lurer spent på når man sann ca kan se man er gravid?

    4. Jeg hører så ofte et sånt kjempe søtt guttenavn blant folk, Casper! Tenk så søtt da, Leo og Casper, det er jo litt tradisjonelt også. Men hvorfor liker ikke Fredrik Astrid?😳 Det er jo bare herlig gammeldags jentenavn! Selv liker jeg veeeldig godt Isabel, Leah, Cassandra, Natalia, Marielle og Maria 😍

    5. Jeg synes Filippa/Philippa, Alma, Elise, Charlotte, Dina og Stella er fine jentenavn! Når det gjelder gutter liker jeg August, Wilhelm, Milan, Wilmer, Gabriel, Michael og Mikkel 🙂 Gjerne doble navn av disse!

    6. Jeg har 2 søskenbarn med navn Neo Mathias og Nora Martine. Disse navnene syntes jeg er veldig fine. Jeg har også 2 fettere som heter William og Hermann, veldig fine navn dette også. Ellers så har vi jo Sofie, navnet ditt tantebarnet mitt. Lykke til med navnet 🙂

    7. Det må virkelig være vanskelig å finne på navn til barnet sitt. Det har jeg ofte tenkt på faktisk, selv om det er lenge til jeg er der selv hehe. Tenk at man får muligheten til å velge hva et menneske skal hete for resten av livet sitt. Det er jo faktisk ganske seriøse greier! Det eneste jeg tror jeg vil fokusere på når jeg selv skal velge navn er å finne et navn som ikke er på navnetoppen. Det trenger ikke å være ekstremt merkelig/konstruert eller super-tradisjonelt, men bare noe barnet kan få ha litt “for seg selv”. Selv heter jeg jo Thea, som var på navnetoppen det året jeg ble født. Det er et under at jeg har klart å gå igjennom barneskolen, ungdomsskolen og videregående uten å måtte gå i klasse med en annen som deler navnet mitt 🙂 Synes alle navnene dere har funnet til nå er fine og ikke minst at de vil passe bra sammen med Leo 🙂

    8. Jeg elsker Matheo/Matheus når det kommer til guttenavn! Håper dere finner et fint navn som dere begger blir enige om til den lille <3

    9. Guttenavn:
      Michael
      Mateo
      Ryan
      Oliver
      David
      Roger
      Luke
      Sandy
      Ben..
      Dette er guttenavn jeg er så fine.
      Jente navn:
      Marissa
      Summer
      Jane
      Petra
      Inger
      Marie
      Susanne
      Renate
      Lise/Lisa
      Helene
      Helén
      Marianne
      Karen
      Taylor
      Kristin
      Mange flér,men dette er noen navn jeg liker veldig godt.
      Jeg har ikke no planer om å få egne barn,men jeg har navn fordet.. Det står stor respekt til deg og Fredrik.
      Gratulerer med en liten til

    10. Jeg bare elsker navnet Yrja Sofie 😍🙊 men samboeren min er ikke helt enig så vi får se hva barnet skal hete hvis vi noen gang får en jente 🙂 av guttenavn så liker jeg best Iver eller Iver august 🙂

    11. Så fine navn 🙂
      Jeg liker så godt
      Sophia, Sofie eller Amalie på jente og
      Mio leander, Karl Jakob eller Vetle på gutt 🙂
      Her kommer vi også til og diskutere navn neste gang vi får barn 🙂
      Har ei frøken som heter Mie Linnea og vil ha dobbelt navn på neste barn å 🙂

    12. Jeg er veldig glad i navnet Tomine 😊
      Ellers er det Hanna, Sofia og Olivia.
      Guttenavn er Emil, Even, Leander og Mathias 😉
      Lykke til med svangerskapet, og lykke til med navnevalg, det kan være veldig vanskelig 😜

    13. Dere kunne jo prøvd dere på dobbeltnavn, hvor ett av navnene er tradisjonelt, mens det andre ikke er det? På den måten får begge det som de vil 🙂 angående navneforslag, her er mine:
      Jentenavn:
      – Andrea
      – Aurora
      – Alyssa
      – ariana
      – Belinda
      – Beatrice
      – Bella / Belle
      – Caroline
      – Catherine / Catherina
      – Carla
      – Carmen
      – Chloe
      – Charlene
      – Dina
      – Diana
      – Dahlia
      – Dorinda
      – Eline
      – Elise
      – Elisabeth
      – Felicia
      – Feline
      – Gina / Georgina
      – Harriet
      – Helene / Helena
      – Hilde / Hilda
      – Hildur
      – Irina
      – Isabelle / Isabella
      – Jennifer
      – Julia / Julie / Juliane / Juliet
      – Johanne / Johanna
      – Jelena
      – Jessaya
      – Kristin / Kristine / Kristiane / Kristina
      – Lena / Lene
      – Linda
      – Larissa
      – Lara
      – Mia
      – Magdalena
      – Magnhild
      – Marina / Maria / Mari / Marie
      – Nina
      – Nadia
      – Nora
      – Nathalie / Nathalia
      – Natacha
      – Ovidie
      – Oline
      – Oda
      – Pia
      – Petunia
      – Patricia
      – Rita
      – Renè
      – Sara
      – Samara
      – Samsaya
      – Sierra
      – Stine / Stina
      – Samantha
      – Tina / Tine
      – Tasha
      – Trish
      – Trinity
      – Tamara
      – Tara
      – Veronika
      – Victoria
      – Valeria
      – Venke / Wenche
      – Åse / Åshild
      – Lera
      – Amalie
      – Luna
      – Lucia / Lucy
      – Nerissa
      – Alice / Alicia
      – Sasha
      – Brianna
      Guttenavn:
      – Anton
      – Aiden
      – Andreas
      – Andrè
      – Brian
      – Billy / Bill
      – Brandon
      – Christian / Christoffer / Chris
      – Charlie / Charles
      – Daniel
      – David
      – Dashiel
      – Dario
      – Elias
      – Erik / Eirik
      – Endre
      – Enrique
      – Fabian
      – Fabio
      – Freddie
      – Frans / Frank
      – Filip (Philip)
      – Georg
      – Gorm
      – Hans
      – Henrik
      – Harald
      – Håkon
      – Hårek
      – Ivan
      – Isak
      – Jens
      – Joakim
      – Julian
      – Karl
      – Lars
      – Lasse
      – Leonardo (blir kanskje litt dumt med tanke på at du allerede har en sønn som heter Leo, men tar det med under tvil)
      – Lucas
      – Luc
      – Lucius
      – Mario
      – Martin
      – Markus
      – Mattheo
      – Mathias
      – Mattis
      – Mariano
      – Nils
      – Nathaniel
      – Olav / Olaf
      – Ole / Ola
      – Orion
      – Odin
      – Oliver
      – Peter / Petter
      – Pål / Paul
      – Paulus
      – Stian
      – Steffen / Steffan
      – Sondre / Sindre
      – Silas
      – Tim
      – Tom / Tommy
      – Uriel
      – Victor / Vic
      – Vladimir / Vlad
      – Edward
      – Micke
      – Nick
      – Varg
      – Bjørn
      – Roar
      – Jeremia / Jeremias
      – Abraham
      – Alex / Alexander

    14. Jeg syns det er så koselig at dere skal få nummer to😻 Det er noen jentenavn jeg vil anbefale:
      Aurora, Synne og Ida😸 PS: ELSKER bloggen din! Du er så tøff som tørr å være erlig om alt og du er kjempeflink!💞 Drit i hatekommentarer👍🏻💕

    15. Leo og Noah er jo perfekt! Samme med Leo og Ada
      Får jeg ei jente så må navnet bli Eva. Elsker det navnet! Men er en stund til jeg blir gravid igjenn.

    16. Broren min heter Njål, syntes det er så fint. Veldig norskt, men samtidig ikke mange som heter det. Og Linus, det er også såå søtt!
      Av jentenavn syntes Ada var veldig fint, og Mathea, og Nora.

    17. Jente: Anja, Lena, Charlotte, Rikke, Kristina, Michelle, Lupinella
      Gutt: Endre,Anders, Lasse, Christian/ Kristian, August, Tobias

    18. Gutt : Noah Nicolai
      Jente : Emmeline isabel
      Vet ikke hva dere tenker med dobbelt navn men.
      jeg har falt for Aurora, Fillip og Eliam

    19. Jeg liker også navnet Astrid og Vetle, men siden det er helt uaktuelt så tenkte jeg heller på disse:
      Jentenavn – Ragnhild, Veronica, Thea, Signe
      Guttenavn – Liam, Dennis, Jonas, Håkon

    20. Ada er et kjempe fint navn!
      Andre navn som står høyt på min liste er:
      Andrea, Camilla, Lea/Leah og Linnea
      Adrian, Christian, Magnus og Patrick

    21. Jeg liker da best navn som ikke er fult så populære(?, men skriver dem fordeom. Jente: Josefine, Amanda, Isabella, Kornelia, Krystal, Angelica og Marlene.
      Gutt; William, Noah, Kornelius, Niklas, Nataniel og Felix

    22. Olai, Nicolias, Nicolai, Nataniel, Imre, Lionel, Mikael, Tristan,Viljar, Chrisander, Oliver ! 😍 Mine favoritter er Olai, Tristan og Nataniel 💕
      Amelia, Christa, Lilja, Danelia (utales Daneeelia) , Alivia, Leonora, Olivia, Tilja, 😍
      Favorittene er helt klart Christa og Amelia 💕

    23. Jeg synes at alle navna du har rekset opp i innlegget er veldig fine! 🙂 jeg synes at spesielt navnet Lea er veldig fint! (Hvis det blir en jente så klart) håper navnvalget går fint! Jeg synes også at navnet angelika/angelica er veldig fint. Et litt mer spesielt navn. 🙂

    24. Venter en jente i Mai som skal hete Kaia Isabella 💕 Om det hadde vært gutt hadde navnet blitt Henning

    25. Vel… Når det gjelder navn så kan det jo være greit å se an jenta før man bestemmer seg? Jeg skulle hete Rosa Amalia, men det ble Joana Isabel når jeg kom til verden for det passet bedre.
      Mmmh… Hva med Frida, Catarina, Juliana, ellerno.. 😛
      Navn er vanskelige, men et tradisjonelt navn synes jeg er greit å gå etter for at en norsk unge skal ha rare utenlandske, “kjendisnavn” eller engelske navn synes jeg blir upassende igrunn..

    26. Bianca, Isabell og Svanhild syns jeg er veldig fine jentenavn. Guttenavn må være Vetle, Simen og Ethan

    27. Synes Ellen, Ella og Elina er så fine navn! Elin også 🙂 Blir nok ei lita jente denne gangen, tipper jeg! Gratulerer med graviditeten. Ikke så dumt å gjøre seg ferdig med barn tidlig når man først har startet tidlig.
      Venninne av meg fikk første da hun var 16 og andre da hun var 20 – nå er hun ferdig.
      Ei annen fikk første da hun var 21 og andre da hun var 30 – 9 år forskjell mellom ungene. Sikkert greit for noen, men jeg syns det er greit nok å få ungene tett og være ferdig med småbarnstiden nesten samtidig om du skjønner? En av mange ting som er positivt med ditt nye svangerskap!

    28. Jeg synes Miriam er det vakreste navnet i hele verden <3 dessuten er det ganske kult baklengs, da blir det til to ord: mai og rim

    29. Våre 3 jenter heter Mie Nathalie, Marit Angelica og Tina.
      Navn jeg synes er fine er:
      Cornelia
      Marie
      Amelia
      Madelen
      Margrethe
      Lucas
      Leander
      Matheus
      Sverre
      Jacob
      Lykke til med navnevalget 😊

    30. Jeg har en sønn som heter Emil mathias og liker selvsagt navnet veldig godt :). Andre navn liker jeg Liam,William,Gabriel,Felix,Daniel,Ferdinand, Aksel, Silas,Christian, Mio , Mats, Sondre og Theodor 🙂 jentenavn er favorittene for tiden Evelina, Wilhelmina, Leona,Fiona, Dina, Sandra og Amanda 🙂

    31. Hei jessica ❤️
      Sykt stor fan!
      Jeg heter Helena!❤️
      Jeg ville satt så stor pris på om du kalte henne Helena
      Hvis det ble en jente❤️❤️❤️

    32. Så mange navn og velge i, så forstår det ikke er lett!
      Personlig liker jeg navn som Adriana, Leana/Liana, Carolina, Hedvig (utradisjonelt og gammel navn), Alexandra og Adelheid.
      Guttenavn så liker jeg Oliver, Vetle, Kasper, Leander, Milian, Mateo, Mateus, Leonard

    33. Du bryr deg kanskje ikke såå mye om dette, men hvis du ser på navneoversikten for gutter i 2015 på ssb ligger jacob faktisk på delt førsteplass med oliver i vestfold kommune. Er nok mer spennende og ikke hete det samme som flere andre i klassen når man vokser opp 😛 Noah er også generelt et veldig populært navn i Norge for tiden. Av det du har satt opp så liker jeg personlig Helena 🙂 Men synes alle navnene på listen din er i seg selv fine greie navn 🙂

    34. lykke til skjønne deg<3
      Her er noen navn jeg synes er så fine:
      guttenavn: Nathaniel, Benjamin, Filip, Samir/Amir, Crisander
      jentenavn: Natalie, Nadia, Briana, Paulina Nadina,Bettina <3

    35. Jente:
      Alea
      Sofie
      Olivia
      Emma
      Alfie
      Ella
      Mathea
      Gutt:
      Edias
      Fillip
      Oskar
      Oliver
      Matheo
      Tobias
      Teo

    36. Albert er et veldig fint og flott guttenavn! Og Aruna er et vakkert jentenavn. Lykke til med valget 🙂

    37. Syntes dere har kommet med veldig fine navn til den lille i magen 🙂 Selv er jeg stor fan av navnet Anniken 🙂
      Ønsker deg masse lykke til med svangerskapet, valg av navn, og ikke minst fremtiden! Jeg har troa på at dere klarer dette, og er sikker på at Leo blir en flott storebror 🙂 Stå på, Jessica!

    38. Guttenavn;
      Sondre
      Leander
      Olander
      Oleander
      Håvard
      Mathias
      Marcus
      Lucas
      Oscar
      Eirik
      Eivind
      Sindre
      Viljar
      Brage
      Vemund
      Vebjørn
      Nicholas
      Jentenavn;
      Emma
      Sanna
      Sofie
      Iben
      Mathea
      Carla
      Tuva
      Serine
      Linnea

    39. Amelia, Mari, Juliane, Charlotte, Lotte.
      Johan, Sondre, Johannes, Elias, Sebastian, Eskil, Bendik.
      Vi venter på å hente vår lille adoptivdatter, da jeg i en alder av 27 ikke kunne få flere biologiske.
      Gutta i familien har bestemt at hun skal hete Lotta. Jeg er selv adoptert og det var det navnet mine foreldre ville bruke på meg, men mine besteforeldre hadde mye i mot det, så de endte opp med noe helt annet. Derfor tar vi det frem igjen nå. 🙂
      Så i vår lille familie har vi hvertfall ingen fast bokstav. Navn på T, Å, S, E og nå Lotta :).

    40. Ella, Synnøve, Vilde, Olivia, Solveig, Vilje
      Lander, Oscar, Oliver, Mathias, Georg, William, Adrian.
      🙂 🙂

    41. Guttenavn:
      Casper
      Olai
      Gabriel
      Samuel
      Sondre
      Jacob
      Marcus
      Leander
      Selmer
      Lavrans
      Elander
      Isak
      Oscar
      Lucas
      Julian
      Ole
      Jentenavn:
      Saga
      Amanda
      Tonje
      Sofia
      Leah
      Ingrid
      Johanne
      Antonette
      Iben
      Thea
      Nora
      Caroline
      Elvida
      Viola
      Fiona
      Luna

    42. Alicia
      Mariela
      Maud
      Lianah
      Isabella
      Violeta
      Selena
      Celine
      Lucas
      Leander
      Emrik
      Filip
      Nathaniel
      Emilian
      Thomas

    43. Min sønn på 1 år heter Felix 🙂 Hadde det blitt jente hadde det blitt Mia 🙂
      Jeg liker også veldig godt Gabriel, Noah, Markus, Mattias, Jakob, Leah, Sarah, Linnea, Ylva, Alma, Vilde, Vanja 🙂

    44. Så heldige dere er som kan sitte og tenke på og snakke om navn til den lille babyen i magen.. Jeg synes, som deg, at tradisjonelle navn som Astrid, Åsa og Anna er fine. Synes også Ada er superfint!

    45. Je personlig syns vilde og othilie er fine jentenavn 😊 guttenavn: Dennis, Martin, Oliver, Jonas, Aleksander. Mine gutter heter Jonas André og Joakim Aleksander om det gir deg noen gode idéer😄 masse lykke til

    46. Om jeg noen gang fikk ei jente, skulle hun hete Johanna Sofie eller Emma Sofie. Om det ble en gutt så skulle det bli Philliph/Fillip eller Garbriell:) Ser hvertfall dere har mange navn å velge mellom her:)

    47. Så spennende med navn 😀 min på 6 heter også Leo åsså har jeg ei jente på som heter Tuva 😀
      Ellers liker jeg:
      Mie
      Tia
      Ella
      Edwin
      Tord

    48. Gratulerer så mye med graviditeten!
      Nå vet ikke jeg hvordan dere tenker om å “kalle opp” barnet etter noen i slekta/gode venner/noen man har positive assosiasjoner til ect, men dette er noe jeg synes er utrolig hyggelig! Alle i min nærmeste familie er oppkalt etter noen, for eksempel “Laila” etter “Lars”.
      Mine favoritter:
      Gutt: Jens, Oskar, Rasmus, Arthur og Oliver, i tillegg til enkle, norske navn som Olav, Håkon, Magnus ect.
      Jente: Anna, Maria, Lisa, Maricken, Alma, Alva, Selma, Rakel, Sol, Dina ect.
      Når jeg får barn selv, vil jeg gjerne at de skal ha to navn, fordi jeg alltid ønsket meg det som barn. I tillegg vil jeg helst ha et første navn med 2-3 stavelser, fordi dette gjør det enklere å si. Li-sa vs. An-ge-li-ca.

    49. jente: Vilje, annika, maicy, Sara luna, Sanni, Sanna, Aleksandria/Alexandria nadine, Makenzie, Patricia, Linnea, Lykke
      gutt: Leander, Patrick,

    50. Luna er veldig fint til leo ^^ hehe, leandra eller lana ,gutte nAvn lars og luckas ;,) har en kamerar som heter leo, han har en søster som heter liva de kler også hverNdre 🙂

    51. Jentenavn: Sofia, Selma, Eléa, Filippa, Mathea, Sanna
      Guttenavn: Matheo, Jesper, Viktor, Luca
      Lykke til med navnevalg og graviditeten! Gleder meg til å følge dere videre😄

    52. Jeg liker Pernille, Isabell, adelen, Madeleine, eileen, Caroline eller Josefine , det er utrolig fine navn, eller Niklas, Sebastian, Alexander, William til gutt 🙂

    53. OG Kevin! Utrolig fint navn, hvis ikke broren min hadde hatt det navnet hadde jeg navnet sønnen min det 🙂

    54. Åååå måtte bare henge meg på her:
      Jentenavn: Theola, Pia, Elinor, Anaïs, Elise, Oline, Serena/Selena, Amelie/Amalie, Åshild, Sonia/Sonja, Aria, Karin, Mila, Charlotte, Camilla, Frida/Frøydis, Iselin, Iris, Lotte/Lotta, Solveig, Sølvi, Synne, Yvonne
      Guttenavn: Synes Fredrik er så fint, men det er kanskje ikke sååå aktuelt 😉 Ellers: Theodor, Mathias/Matheo, Julian, Rasmus, Adrian/Adrien, Emil, Jonas, Josef, Lukas, Markus, Robin, Elias, Tobias, Even, Edgar, Finn, Henrik/Henry, Karsten, Kasper/Casper, Magnus, Marius, Nikolai, Oskar, Odin , Oliver, Sigurd, Victor/Viktor,

    55. Synes lea hadde passet fint med storebroren sitt navn leo hvis det blir jente og det er faktisk nav jeg synes er fine også. Synes også liam er et fint navn hvis det blir gutt og det passer jo til leo:) andre navn jeg synes er fine er elvira eller lykke til jenter hvertfall:) uansett så er det vanskelig, såå mange å velge mellom, lykke til hvertfall

    56. Mi heter Lea Sofie 🙂 Navnet blir veldig ofte brukt med “h” til slutt, så “Lea” synes jeg blir litt mer spesielt og fint <3 Alma liker jeg også veldig godt!

    57. Synest Isabel er et sååå fint jentenavn❤️❤️❤️ Passer også godt sammen med Leo❤️ Leo&Isabel❤️❤️❤️

    58. Sanna,vibekke,malin,guro lars, christian, stian.
      Disse navnene syns æ e veldi fin. Vess æ får onga ska dæm heit non av navnan her❤

    59. Jeg personlig liker Ada veldig godt. Hehe😂
      Jeg likte Aksel og Adriana.
      Flere forslag:
      Adrianne, Torstein, Maria, Pernille, Emilia og Jesper.

    60. Jeg liker også tradisjonelle norske navn, som ikke nødvendigvis mennesker i alle verdens land heter!
      Ulrik er et veldig fint guttenavn, og Åshild, som du liker, er helt nydelig!

    61. Gutt – Mateo, Lucas, Mathias, Aleksandro, Nathaniel
      Jente – Marthe, Emma, Lea-Lorentine, Neda, Sofie, Angelica, Lene

    62. Jeg synes Iver, Emrik og Matheo er fine guttenavn, men sistnevnte fungerer kanskje ikke like bra med Leo hehe
      Jeg liker godt Mileah og Nathalie som jentenavn

    63. Å hjelpe meg, du må for himmelens skyld ikke la Fredrik gi barnet deres et navn som Alexandra eller Jeanette… Makan til harry rånernavn. Da er hun mer eller mindre dømt til å tilbringe ungdomstiden utenfor det lokale kjøpesenteret med en redbull i hver hånd. Derimot er Jakob og Helena favorittnavnene mine som jeg planlegger å gi mine egne barn, så gøy å se at dere også har tenkt på dem! 😀

    64. Gratulerar till graviditet nummer 2!
      Min dotter heter Elvira, det är fint. Hade jag fått en son hade han hetat Leo 🙂
      Andra fina pojknamn är August, Elias, Samuel,Vincent
      Flicknamn: BIANCA!! Julia/Julie, Tea
      Grattis igen ❤️

    65. Jente: Dicte. Oline. Hedda. Dea, Oda, Othilia. Frida. Hedvig. Åsa. Maiken. Ingrid. Gutt: Marius, Håken, Halvor, Stian, Cornelius, Sander, Nikolai <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg