TIDENES MORSOMSTE ØYEBLIKK

Jeg har endelig fått dratt den vonde ryggen min inn i dusjen etter en lang dag, jeg kjenner at jeg begynner å bli ganske sliten av ryggvondt. Jeg skrur på dusjen og vannet er iskaldt, etter omtrentlig 5 minutter hører jeg noe med den syke mammahørselen min som kan høre barnegråt gjennom all verdens bråk. Jeg hører at Leo begynner å gråte. Og Leo er egentlig lagt for en halvtime siden fordi han sovnet ute i stuen etter en slitsom lang dag.

Jeg slipper alt jeg har i hendene og glemmer til og med å skru av dusjen, jeg stuper ut av dusjen og kaster på meg håndkleet på vei til å løpe inn på soverommet vårt der han står i sengen sin for å trøste han. Jeg rekker nesten ikke å tenke før jeg er på vei med fullt fart inn på soverommet, men siden jeg er dekket i såpe og det begynner å renne av meg tryner jeg bakover, ja, naken, midt på gulvet når jeg løper inn.

Det fikk tydeligvis Leo med seg også, for han står ikke lenger og roper på mammaen sin, han ler! Høyt!


Haha, herregud, det gjorde kanskje ikke bekkenløsningen så veldig mye bedre, men Leo kom i det minste i veldig godt humør igjen veldig raskt ♥

God lørdag til dere alle!

8 kommentarer
    1. Haha er like klønete selv. Denne vintern har jeg virkelig laget mange morsome historier på glattisen hvor jeg har slidd: på vei ut av butikken, på en full parkeringsplass me en god del tilskuere(fallt i 5 sekunder før jeg trafg bakken), ned trappa hjemme å slo nyra så jeg pissa blod, sklei UNDER EN BIL… And the list goes on hahaha.. Glad det blir sommer snart kjenner jeg!

    2. Til den anonyme her: Ho skriver følgjande på eit innlegg med spørsmål og svar. Venter du tvillinger?!
      – Haha, nei! Det var en aprilsnarr, de aller fleste av dere skjønte jo det. Mange som synes det var en morsom spøk, og noen som synes det var kjempeteit av meg å tulle med det. Jeg har jo en i magen fra før – og det er jo ingen spøk, så jeg tenkte ikke at det ville gjøre noe at jeg spøkte litt med dere på 1 april om at det var enda en i magen. Jeg mente selvfølgelig ikke å støte noen, men å dra frem argumenter som at “Tenk på de som ikke kan få barn som leser spøken din, stakkars!” Blir litt dumt i min verden. Jeg har jo, som sagt, en i magen fra før av, og skal man tenke sånn må jeg jo gjemme magen og gleden min over graviditeten fordi det finnes de som ikke kan få barn.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg