TO BABYER UTE PÅ TUR

I dag har Leo og jeg vært ute på byen med venninnen min Marthe og nydelige lille Olivia som har rukket å bli 6 måneder allerede! Vi spiste en nydelig lunsj, og barna sov litt. Leo sovnet ikke før vi hadde vært der en stund fordi han så veldig gjerne ville spise lunsjen min med meg, og leke og kaste leker rundt. Haha!

Det var kjempekoselig og skjønne Olivia har rukket å bli så stor! Vi går jo på samme helsestasjon også, så vi møttes faktisk der i dag tidlig også når Leo var på ettårskontroll hos legen sin. Det gikk for øvrig veldig fint, selv om Leo synes det var litt skummelt! Han har blitt mye mindre skeptisk til andre mennesker nå som han bikket året, men hvis han er litt trøtt eller sliten skal det selvsagt litt mindre til for at han reagerer litt. Ellers sjarmerer han alle han møter på, både yngre og eldre ♥

Håper dere har overlevd mandagen og kommet greit gjennom dagen. Mandager kan være så slitsomme! Men godt med en ny uke, vi har i hvert fall fått en super start på vår ♥

13 kommentarer
    1. Så nydelig liten sønn du har. Leo kunne ikke hatt en bedre mamma en deg. Du er min favoritt blogger. Jeg gleder meg til og følge deg videre. Kos deg med Leo og hele familien din. Klem ♥

    2. Enda en overskrift for å få klikk. Alle vet du er gravid, andre gang du skriver om to babyer, greit at første var aprilsnarr, men denne er kun for klikk. Og du har gjort det samme før, og er like forbauset hver gang noen påpeker det. Leo er da ikke baby lengre, den unnskyldningen kan du ikke bruke.

    3. Kjempe bra innlegg!❤️ Jeg bare lurte på om du svarer på Snapchat meldinger?😅 Har sendt deg en Snapchat melding jeg brukte 15 min på❤️❤️😻 Håper på svar!

    4. Anonym: Hæ? Jeg tenkte på tur som i på tur ute?

      Jeg innrømmer det gjerne når jeg har klikkbait overskrifter, men det var da ikke denne? Da ville jeg vel også brukt et annet synlig bilde når jeg delte på facebook, enn to vogner? Altså min og venninnen min sin 🙂

      Skjønner ikke hvorfor du angriper meg slik først uten å høre med meg først. Jeg tenkte ikke på denne overskriften som noe annet enn babyen min (jeg ser fortsatt på Leo som en baby, ja) og babyen til venninnen min som var ute på tur i dag, hvor vi gikk og kikket i butikker og spiste på kafe.

      Jeg har da så mange lesere om dagen (hvilket jeg er kjempetakknemlig for!) at jeg ikke hadde trengt å bruke noen overskrift kun for å få klikk 🙂

    5. Emma: Tusen takk <3 Det skal jeg gjøre, har veldig mye å gjøre i dag men prioriterer selvfølgelig å få svart dere når jeg har mulighet! Kjempekoselig at du sendte melding, og setter stor pris på at du brukte så mye av tiden din på det, Emma!

    6. Anonym: Og forresten! På facebooksiden til bloggen (hvor er der jeg desidert får flesteparten av leserne mine fra hver dag) Under innlegget skrev jeg følgende: Vi har møtt venninnen til Leo i dag!
      Det ville jeg ikke gjort dersom jeg ville at dere skulle tro at jeg hadde tvillinger på vei 🙂

    7. “To babyer ute på tur” betyr vel ikke at man vil folk skal tro det er snakk om tvillinger ? Du må nåkk ha lest feil kansje “to babyer på tur” ?
      Når det kommer til klikk overskrifter er ikke jessica et problem heller. Når man feks ser på mammatilmichelle å de overlriftene der, DA blir det for dumt. Ene dagen skriver hun at hun hater aprilsnar å folk lurer med tvillinger osv, neste dag lager hun klickbait overskrift om “ikke bare en, men 2 babyer” eller no i den duren. Når det egentli er et kjedelig innlegg om at morra hennes har hund? DET er bare latterlig haha

    8. Jeg har ikke lest feil, overskriften er endret. Jessica burde kanskje skrevet det? Står fortsatt “to babyer på tur” på FB. Om du ikke tror meg, så har jeg tatt screenshot, skal ikke ha på meg at jeg misforstår med vilje. Forøvrig så ser jeg at du kunne ha forstått det som tvillinger på vei, akkurat som jeg gjorde. Som sagt, Leo er ikke baby lengre.

    9. E dåkk faen seriøse? hu kan faen kje lufta någen babyer så e inni magen hennes, å der befinne det seg bare 1. Enkelte så legge fra seg ein kommentar på denne bloggen burde virkelig tenka godt gjennom ka di skrive, trenge jo faen kje å ha mer enn 10 i IQ for å fatta at det va snakk om Leo og ein aen baby. Skjerp dåkk, får vondt i håve av dåkk

    10. Har ikke sett om det er endret, men trenger ikke bevis haha
      Uansett så er jo “to babyer på tur” vanlig å si om … To babyer .. På en tur? Jessica har jo “søring”” dialekt (vet ikke hva annet jeg skal si hahah) så vet ikke om hun ville sakt “på tur” om det skulle vært ment som 2 babyer i magen :p

    11. Unnskyld meg, men du over meg: du trenge vel ikke å lage noe stort ut av dette:-) Det er en heilt normal overskrift jo? Uansett du oppfattet overskriften slik du gjor, greit det, men du kan bare gi deg med å få rett i dette fordi alle andre, inkludert meg forsto overskriften som at Jessica og venninnen og babyene deres var ute på tur!
      Kjenner jeg blir gal av å lese slike kommentarer i kommentarfeltet!
      Bra dere hadde en bra start på uken, mandager pleie å vær ganske tunge 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg