GJESTEINNLEGG AV MIN MAMMA

Kjære Leo
Gratulerer lille venn, du skal bli storebror!
Så skjedde det et fint, stort, sjokkerende mirakel igjen..Akkurat som det gjorde når vi fikk vite at du skulle berike vår familie med din ankomst..
En liten engel, et stort under- deg!
Hva ville den følsomme bestemora di gjort uten deg? Så mye du er, har vært, og vil bli. Noe av det beste som har skjedd oss, på lik linje med våre jenter- din mor og dine tanter.
Jeg har sagt det før, sier det med glede igjen- til det, for andre, kjedsommelige- jeg er så uendelig glad for at du finnes, at du ble valgt til å få leve og gi oss så enormt mye! Jeg får aldri takket din mor og far nok for akkurat det.

Du vil kanskje senere høre og bli fortalt meninger og umeninger, av vilt fremmede, av ukjente, samt rebeller på sosiale medier, at din mor burde gjort ting annerledes, at hun burde prioritere utdanning og livet uten barn til hun ble eldre..Det vil alltid finnes slike mennesker, og det skal den litt slitsomme bestemora di si noen vise ord om.
Drit i disse menneskene!
Lær av og gjør som din mor, se forbi dem, se dem for de svake og uvitende menneskene de er. Forstå dem, men ikke bruk tid på å bekjempe dumheten deres. Gled deg over den enorme styrken som har valgt å gi deg livet, de som har ønsket deg, de som har gitt deg de beste forutsetninger for å vokse opp til å bli det mennesket du er, og kommer til å bli.


Det hadde aldri passet bedre å si nettopp deg disse ordene: ” Du skal hedre din far og din mor”….
Du og den litt rare bestemora di er de heldigste i hele vide verden

Jeg elsker deg så høyt lille Leogullet mitt.

23 kommentarer
    1. Jeg er så hjertens enig med deg. Alder spiller ingen rolle, der som betyr noe er den omsorgen man gir barna sine.
      Og fra en ung bestemor fra til en annen; tenk på hvor mye flott vi får oppleve med barnebarna, hvor mye “galskap” vi kan finne på i lag med dem.
      Kos deg med Leo og den nye når den tid kommer. Hjertet blir bare større og større etter hvert som barnebarna kommer, akkurat som tårekanalene 😉

    2. Fantastisk nydelig skrevet! Vakkert å se en bestemor (og en mor) stille opp på en så offentlig og rørende måte som dette! 🙂
      Bra at dere, Jessica, Leo og Fredrik, har sånne mennesker i livene deres, for disse finnes det ikke mange av <3

    3. ååh så fint innlegg!❤️ Du er heldig som har en så god og snill mamma! Og Leo som har en så god og snill bestemor💗

    4. Åååå den fine mammaen til Jessica.
      Som hun også kommer til å berike livet til både Leo og den lille som kommer. Så enig jeg er i det hun skriver. Dere er heldige alle sammen som har hverandre. Masse forståelse, kjærlighet og visdom som gis mellom dere.
      Hjerte mitt jubler for slike familier.
      Jeg heier på dere alle. For en familie. De er heldige de små som som får være en del av denne spesielle familien.

    5. Takk alle dere fine mennesker❤️Jeg visste virkelig ikke at det satt så mange gode hjerter i gang..bare fordi jeg satt ord på følelser, og den kjærligheten jeg har til mitt barnebarn og barn. Ærlighet og kjærlighet vinner alltid❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg