DET GIKK IKKE SÅ BRA..



Lillemagen passet fortsatt fint i badedrakten min, og i dag fant jeg også ut at hele 33% av graviditeten er faktisk over allerede! ♥



Ja, i dag var vi altså på badeland! Eller, planen var i hvert fall det – for vi dro på badeland i Tønsberg og gledet oss til å komme ut i bassenget etter vi hadde fått tatt bilder og tatt på oss badetøy. Det var litt bråkete ute i selve badehallen, men jeg tenkte at det kom til å gå fint siden det har gått helt fint tidligere når vi har vært på badeland – men den gang ei. Leo ble helt hysterisk og kjemperedd! Det var så vondt å se ham slik, så vi fortet oss ut (forsiktig, vel og merke!) i garderoben og roet han ned. Han ble rolig og smilte plutselig som en sol igjen og viste tegn til at ting gikk bra, så vi prøvde forsiktig ut igjen etter en stund rett til barnebassenget, det hadde roet seg i badehallen nå. Men det hjalp ikke, så etter det måtte vi bare pakke sammen og dra. Litt kjipt var det jo, men kommer ikke til å tvinge ham til noe han synes var så skremmende. Vi kan jo alltids prøve igjen en annen gang, for han har jo hatt så mye glede av badeland tidligere.

Det var likevel en koselig tur og han koste seg masse og krøp rundt i garderoben med det fine smilet sitt! Vi har også lekt mye og kost oss litt ekstra siden vi kom hjem ♥ 

Vi snakkes senere i dag! Skal dele hva slags navn babyen i magen skal få. Vi har nemlig bestemt oss for navn allerede, skulle tro vi hadde det skikkelig travelt! Haha! Godt å ha ting i orden, da.

God klem fra oss!

8 kommentarer
    1. Hei! Gutten min på 1.5 år synes d er skummelt med basseng. Sist vi var hjalp d med smokk:) da likte han seg veldig godt ☺

    2. Fy steike kor fin du er! Blir helt sjalu, håper jeg blir en like reflektert, flink og god mamma som du er!

    3. Badedrakt? Mer som ett bittelite tøystykke surret rundt kroppen. Du er 17 år, mamma og gravid….. hallo

    4. Anonym: Hei!

      Her er linken til badedrakten, der det står svart på hvitt at det er en badedrakt:
      http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/badet%C3%B8y/badedrakter/nly-beach-200426/lace-up-swimsuit-124979-14/

      Åh, så siden jeg er mamma kan jeg ikke ha på meg badedrakt? Hva skal jeg ha på meg i svømmehallen da, mener du? Heldekkende burka?

      Og svar meg gjerne på hvorfor det at jeg er mamma er grunnen til at jeg ikke kan legge ut et bilde av meg i badedrakt når jeg er gravid? Et bilde fra badehallen den dagen jeg var der med sønnen min. Jeg forstår faktisk ikke, så håper på svar.

    5. Ikke bry dæ æ e mamma te 2 å 19 år å har med glede gått offentlig med badedrakta dær hadd dem bare fremdeles hadd den

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg