DU BLIR EN FANTASTISK STOREBROR…

Det er når jeg setter meg ned og tar slike bilder av Leo at jeg forstår hvor stor han faktisk har blitt! Personligheten hans blir mer synlig for hver eneste dag, og vi ser at han allerede nå er en veldig omsorgsfull og en veldig god gutt. Han er også bestemt, veldig glad i å få viljen sin (Lik mammaen sin der, altså) og han sprer veldig mye glede og latter rundt seg. Han er veldig glad i mammaen og pappaen sin, og jeg kjenner at jeg lurer litt på hvordan akkurat det skal gå med tanke på søskensjalusi til høsten når den nye babyen kommer! 

For noen dager siden lastet jeg ned My Talking Tom på app store. Det er en app på iphone hvor du kan ta vare på en katt som heter Tom, stryke på den så katten maler, gi den mat, og så videre. Den sier også alt du sier i en lys smurfestemme, så det har blitt noen skikkelig latterkramper på Leo her hjemme! Etter han så at jeg strøk på katten og den begynte å male, vil Leo alltid holde telefonen min selv når vi skal se på kattepusen. Han stryker på den så den skal male og smiler så bredt at det er umulig å ikke smile selv!

Så nå har han også begynt å prøve å stryke på ansiktene til de vi kjenner som vi skyper med på mobilen, og jeg smelter jo helt! ♥

4 kommentarer
    1. aww får litt vondt i mamma hjertet over og se så nydelige “gutte barn” mistet nemlig en gutt for to mnd siden i uke 20 , og kjenner at ønske om en liten gutt er så stort <3 Alle sier de ønsker seg jenter, men her er det ønsket om en liten gutt 🙂 Hadde Leo som første valg på navn da jeg selv er løve som stjerne-tegn <3

    2. Kommer dette til å bli sistemann?
      Jeg liker Melissa og Leana av jentenavn og Mathias og Theo som guttenavn.
      Oscar er fint!
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg