SPENNENDE DAGER!


I dag er jeg 14 uker på vei og har 185 dager igjen av svangerskapet! Det føles så lenge når jeg skriver det, men det er jo faktisk “bare” 6 uker til jeg er halvveis. 

I morgen går turen til Oslo for en prøveinnspilling! Utrolig spennende og ikke minst gøy. Derfor må jeg nok bruke kvelden til litt ekstra søvn og en del pakking. Gud, jeg husker hvor lett pakkingen gikk før jeg fikk barn! Nå har jeg alltid glemt et eller annet fordi jeg må huske på så mye. Men det er alltid koselig å dra ut på tur med Leo, selv om han har energi på nivå med et fyrverkeri. Han liker virkelig ikke å sitte i ro! (Spesielt ikke på fullstappede tog hvor det er så fullt at jeg omtrent må sitte på fanget til sidemannen)

Deilig blir det i hvert fall med en liten utflukt fra hverdagen, og så har vi noen spennende dager i vente. Det er jo faktisk ikke mer enn 2 uker igjen til ultralyd heller! 

God klem

7 kommentarer
    1. Jeg trodde tiden som gravid skulle gå utrolig sakte. Det har gått så sykt fort hele veien! Nå er termindato rett rundt hjørnet, og tiden går fortsatt like fort 😮 Jeg begynner nesten å grue meg til å ikke være gravid lenger. Jeg gleder meg så klart til den lille kommer! Men jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å savne babymagen og sparkene/bevegelsene… Trodde jeg aldri skulle føle det sånn. Jeg har slitt med de typiske gravidplagene, som kvalme, bekkenløsning, vondt i symfysen og ryggen. Allikevel trives jeg godt som gravid. Håper jeg får oppleve dette flere ganger 🙂
      Morsomt å følge med på graviditeten din! 🙂

    2. Nå er jeg mye eldre enn deg men ble selv mamma første gang som 16 åring. Nå er jeg 36 og holder på å prøver å få nr 5!!! Noe som viser seg å ikke være så lett. … kos deg med magen å lille Leo 🙂

    3. Herregud huff, kunne kjørt deg jeg! Bor i tønsberg og har en datter på 8 mnd, så har ikke såå mye å gjøre. Er nok ikke så gøy å ta fullt tog med en et åring nei :/

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg