JEG TRENGER EN PAUSE!

Gud, SÅ sliten som jeg er i dag! Hodet mitt verker etter alt for lite søvn og garantert også på grunn av at jeg har behov for mer søvn nå som jeg er gravid. Trøtt konstant, og trøtt uansett hvor mye eller lite jeg har sovet. Jeg har vondt i bekkenet og løper etter lillegutt dagen lang. Jeg er så trøtt at jeg er sikker på at jeg kunne sovet hele helgen!

Men det kan jeg jo i hvert fall ikke. Lillegutt trenger meg og jeg må bare få prøvd å få tatt meg en pause mellom slagene. Det trenger jeg sårt! Bare ligge og slappe av, uten å tenke på husarbeid og jobb. Jeg merker at formen min er redusert nå, jeg har tatt på meg alt for mye den siste tiden og det merkes godt.


Det er så godt å ha Fredrik oppe i dette, aner ikke hva jeg skulle gjort om jeg var alene med Leo og gravid på ny med nummer to. Evig takknemlig for at jeg har den snille kjæresten min når jeg merker at kroppen trenger en pause.

Det blir så godt med helg nå, som dere ser er Leo sliten etter uken han også! Det blir godt med pausen fra hverdagen, den trenger jeg! Og ikke minst det å ha begge guttene hjemme med meg ♥ Ha en fantastisk helg, alle lesere!

15 kommentarer
    1. Har hun skrevet det ? Jeg ser ikke det. Hun vet jo ennå ikke hvordan det blir, tror også at hun selv vet det blir en stor jobb.

    2. Så dumt at du føler deg ikke bra
      Håper ting vil bli bedre for deg
      Og masse lykke til med fødselen 😍💚👶🏼🎉

    3. Ikke tenk på husarbeid kjære deg! Synes det er dumt at det bare er du som gjør husarbeidet ( virker slik hvartfall ) slutt å tenk på at det skal se så pent ut hele tiden , kjære søte deg! Det er ikke farlig å la vær , forklar heller Fredrik at han kanskje også burde gjøre mere. ( vet ikke om han gjør det , men virker ikke slik .. :/ ) selvom han er på jobb! Du er gravid , er hjemme med Leo hele dagen til han kommer hjem og i tillegg så har du en heltidsjobb du også!!! Husk å slappe av og ikke tenke på husarbeid <3

    4. :): Tusen takk du <3 Jeg gjør veldig mye av husarbeidet, men det handler også om at jeg liker at ting blir gjort på min måte, og når Fredrik ikke gjør det slik jeg foretrekker så gjør jeg det heller sjæl. Haha! Han har blitt veldig mye flinkere til å hjelpe til hjemme, men skjønner at flere av dere har det inntrykket du har <3

      Det er så godt å møte så mye støtte og fine ord!!

    5. Jeg er to barns mamma, og var alene med nr 1 jeg har klart meg veldig bra. Det kan du også 🙂 For meg ble det lett å være mamma til to, nå venter jeg mitt tredje mitt oppi det hele har vi to voksne hunder, 8 valper og 1 katt. Tro meg klarer jeg klarer du 🙂

    6. Slår meg selv i hodet av den øverste kommentaren.. Snakk om å vri og vende på hva som blir skrevet i innlegget! Stå på Jessica 🙂 Du er en god mamma og det vet du godt selv, Leo og lille er heldige!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg