GJESTEINNLEGG AV FREDRIK

Hei, en stund siden sist jeg skrev noe her. Har ikke tenkt til å komme med noe store greier, bare en liten oppdatering på hva som skjer.

Har både hørt og lest at mange tror at Jessica kun beholdt barnet for å holde på meg. Det er ikke akkurat helt riktig, hahaha. Det at Jessica ble gravid var ingen ønskesituasjon for oss nå ass. Igjen så beskyttet vi oss og vi, eller jeg hvert fall hadde begynt å tenke fremover. Men ting går ikke akkurat alltid som man håper, og livet har en tendens til å ta en annen vending enn det man ser for seg.

Jessica sitt store ønske var ikke akkurat å få baby nummer to nå, men hun hadde enda mindre lyst til å ta abort. Og jeg som også er ansvarlig for det som har skjedd, og må bare stille opp.

Det at hun har valgt å beholde det, gjør ikke at jeg blir tvunget til å bli. Jeg hadde blitt igjen uansett. Grunnen er ganske enkel. :

Jeg elsker henne.

Håper dere alle har en fin lørdag. <3

17 kommentarer
    1. Så hyggelig innlegg av Fredrik 🙂 Bare lurte på en ting, som du kanskje kan svare på. Jeg, min samboer og datter på straks 1 år skal muligens flytte til Larvik til høsten. Bare lurte på om det er lett å få seg venner/bli kjent med andre der? (er 20 år, og ja, kjenner ingen der… Grunnen til at vi mest sannsynlig skal flytte er jobb for samboeren min ><)

    2. Så fint sagt av deg Fredrik. Vi vet aldri hva livet bringer, men det vil alltid være et bånd mellom dere fordi dere har skapt to barn sammen. Og jeg håper oppriktig at dere vil vokse sammen, sterkere og sterkere. Å være sammen i et langt liv kan være lett, og vanskelig. Men ingen har lovt oss et liv uten stormer. Jeg liker Jessica, og utifra det du skriver liker jeg deg også. Og jeg simpelthen finner Leo helt bedårende fin.

    3. At noen mener hun gjorde det for å holde på deg er jo latterlig! Nr1 må to til for et barn!
      Nr 2 du har jo også sønnen din! Du hadde vel ikke av bare stukket av nå..

    4. Åå, det var utrolig fin skrevet av Fredrik. Jeg vil tro at dere kommer til å klare dette like bra som forrige gang når dere fikk Leo. Dere er supre foreldre, og passer sammen. Kos dere videre fremover og jeg er sikker på at dere vil klare dette <3

    5. Hei Fredrik.
      Jessica får masse ros for at hun er flink. Men det er jo du også. At dere nå får to små og står i det sammen sier masse om dere begge. De er heldige de små som får dere til foreldre. Med kjærlighet og respekt går det så bra.
      Ønsker dere alle 4 en fin fremtid.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg