DENNE UKENS..

BILDE:

Dette jeg tok i dag tidlig når jeg hadde våknet! Plutselig så man ganske tydelig babykulen. Morsomt å se! Spesielt med tanke på hvor liten den er nå og hvor stor den kommer til å bli!

Og ja, selvfølgelig har jeg på meg undertøy – men det ville jeg jo naturligvis ikke ha med på bildet, og magen skulle jo være i fokus 🙂 Ville bare si i fra siden jeg så selv at det kanskje ikke ser ut som jeg har på meg noe, haha!

UKENS HØYDEPUNKT:

Foruten at jeg gikk inn i svangerskapsuke 14 denne uken, var det et stort høydepunkt å dra på prøveinnspilling! Moren min, søsteren min, Leo og jeg dro ut etterpå for å spise på Døgnvill, og der tegnet Leo sin aller første tegning! Så flink som han er!

CRAVINGS:

Har hatt skikkelig lyst på te hele uken, men har selvfølgelig begrenset det med tanke på innholdet av koffein. Favorittene er forest fruit og vanlig grønn te med litt sukker og sitron eller lime.

UKENS MEST LESTE BLOGGINNLEGG:

Fredrik sitt gjesteinnlegg som han skrev i går var nok ukens mest leste blogginnlegg! Et utrolig fint blogginnlegg han skrev, anbefaler dere å lese det! Les det ved å klikke HER.

Fredrik er den beste pappaen Leo kunne ha fått, og jeg er så heldig som har han i livet mitt!

Ønsker dere en fin søndagskveld! Ny uke i morgen, og jeg skal på kontroll hos jordmoren min. Gleder meg!

14 kommentarer
    1. du burde dra innom kinsarvik naturkost/hvilken som helst helsekost og kjøpe koffeinfri-te! merkene yogi-tea og pukka har et bredt utvalg med koffein-frie og supergode teer!

    2. may: Tusen takk for at du opplyste meg om det! Ante faktisk ikke at det fantes koffeinfri tre 🙂 Det må jeg få gjort, for da kan jeg jo slippe å tenke så mye på begrensningene, haha <3

    3. Haha, så søøt du er. Jeg sover og naken, no shame. Det var LITT for trying to hard å overbevise om at du hadde truse.
      Og ja, selvfølgelig har jeg på meg undertøy – men det ville jeg jo naturligvis ikke ha med på bildet —(Så du ville heller det skulle se ut som du var naken for SÅ og overbevise om at du har på undertøy?)— , og magen skulle jo være i fokus 🙂 Ville bare si i fra siden jeg så selv at det kanskje ikke ser ut som jeg har på meg noe, haha! —( Hvis du så det selv, hvorfor lot du man ikke bare se et lite glimt av trusa, så hadde du sluppet denne dårlige, hvite løgnen, haha 🙂

    4. Anonym: Jeg har på meg undertøy på dette bildet, hvorfor skulle jeg lyve om det? Ingen skam å sove naken, men jeg kommer ikke til å si at jeg ikke bruker undertøy når jeg faktisk gjorde det 🙂

      Fy søren så irriterende det er å bli beskyldt for ting man ikke har gjort. Har du opplevd det noen gang?

    5. Det finnes koffeinfrie teer:)
      London fruit and herb company har nydelige teer, 8 forskjellige typer i en stor pakke. Staples har dem, og helsekost i Tbg hadde før hvertfall.
      Pukka har mye godt, samt yogi-te. Jeg tror det er endel vanlige butikker som har de, yogi hadde de på Coop xtra hvertfall. Tror meny har pukka. Lakris og peppermynte er veldig god hvis man er fysen;)

    6. trenger ikke å kjøpe te. Ta honning i glasset, kutt opp ingefær og sitron så får du en super te! Drikker det hele tiden!

    7. Opplevd det mange ganger. Slapp av, folk syntes bare det var en sjarmerende handling, men jeg skjønner at det kan være flaut i alderen du er i. Skal ikke tulle med sånne ting mer.

    8. Anonym: “men jeg skjønner at det kan være flaut i alderen du er i.” Alvorlig talt, gi deg nå. Slutt med hersketeknikker, jeg har svart på antagelsen din og sagt at det ikke er tilfelle at jeg ikke har på meg undertøy. Jeg regner med at jeg vet det når det var et jeg tok som jeg tok av magen min. Jeg kan sverge på Gud at jeg hadde latt være å skrive noe om det om jeg ikke hadde undertøy, jeg synes fryktelig lite er flaut nå etter jeg fikk barn.

      klem!

    9. Hersketeknikk? Altså, du vet at du er 17 år gammel? Er å påpeke alderen din hersketeknikk? Nei. Kanskje du selv må slutte å se på alderen din som et problem. Du er 17 og det er mange på din alder som syntes ting som det er flaut. Derfor skrev jeg det. Alt som går i mot deg og dine meninger er ikke hersketeknikk….

    10. Begynte nesten å tro jeg var den eneste som syns hun tar altfor hardt i hver gang folk sier imot hun og hennes meninger. Sverge til Gud, for hva da? En truse. Du trenger ikke å være i forsvarsposisjon hele tiden. Du tar helt av hver gang noen skriver noe du ikke liker. Her prøver du som bare søren å overbevise alle du er moden for alderen, ettersom bloggen heter “mammasom16”. Også ødelegger du det med å henge deg opp i absolutt ALT folk sier som ikke faller i smak. Ser egentlig ikke hvorfor du skal nærmest krangle med noen i kommentarfeltet i omtrent hvert eneste innlegg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg