JEG GLEDER MEG TIL Å SE DEM SAMMEN.

Hei, og riktig god helg til dere alle sammen! Her er vi slitne og veldig klare for å ha et par dager fri sammen som familie. Vi har ingen store planer for helgen, men skal nok klare å kose oss veldig mye likevel!

Leo og jeg har vært ute på en lang trilletur i dag, og det var veldig godt. Han koser seg veldig i vognen sin, og sier av og til i fra at han vil opp for å gå litt og kikke også. Jeg merker at han virkelig begynner å bli en stor gutt, og allerede i morgen er han faktisk 13 måneder gammel! Helt sykt! 

Jeg har fått noen spørsmål om jeg kunne dele litt om hva jeg gleder meg mest til med å bli tobarnsmamma. Det måtte jeg faktisk sitte lenge og tenke over, for det er så mye jeg ser frem til og så mange stunder jeg gleder meg til med de to små. Det føles fortsatt helt rart å skrive to barn, og ikke bare Leo. 

Jeg gleder meg så til å se dem sammen for første gang. Når de møtes for første gang, og hvordan reaksjonen til Leo (Og Fredrik, for øvrig) vil være. Leo er så utrolig omsorgsfull og god og jeg vet at han kommer til å bli så glad i lillebroren eller lillesøsteren sin. Han går stadig vekk rundt og koser på bamsene sine og vil klemme dem og holde rundt dem, og når jeg ser at han gjør det klarer jeg ikke annet enn å tenke på hvor mye jeg gleder meg til å se han vise omsorg ovenfor søskenet sitt. Det å se Fredrik, Leo og den nye babyen sammen for første gang må nok være det jeg gleder meg aller mest til.



Haha herregud, ser jo helt fullstendig gal ut på disse bildene jeg da! Så bustete og ustelt blir man altså på håret etter å ha lekt med en ettåring i sengen i noen minutter! Haha!

Jeg er så glad i familien min, og jeg håper jeg klarer å lære Leo og den nye babyen hvor viktig familie er!

4 kommentarer
    1. ane: Ja, han kommer nok til å bli en kjempeflink storebror så snill og god som han er 🙂

      Det tror jeg også! Blir utrolig spennende å finne ut til torsdagen neste uke 🙂

      Tusen takk, Ane! <3

    2. Det er så gøy med 2 tette! Gled deg!
      Det er 18 mnd mellom mine, 2014 og 2015! 2 jenter, ser nå at de har veldig mye glede av hverandre nå som bittelillesøster begynner å bli stor! Gratulerer så mye, gled dere, det er så gøy! Tror dere klarer det så bra så😊
      Følg meg gjerne som englemamma og mamma til pseudo tvillinger😊 {fru.schonning}

    3. Bør du ikke helle fokusere på studier og jobb i stede for å få deg unger så tidlig? Jeg blir helt sjokkert over hvor verpesjuke enkelte barn er. Jeg ble selv gravid som 18åring, men jeg tok en abort – beste valget i mitt liv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg